یحیی رحیمی

عرضه بازی Gears 5 روی استیم در کشور چین متوقف شد

یحیی رحیمی 17 شهریور 1398 بدون دیدگاه
517 بازدید

بازی Gears 5 روز 10 سپتامبر به بازارها عرضه می شود و به نظر می رسد که کاربران چینی باید کمی بیشتر منتظر بمانند. اخیرا یک پیام در جامعه کاربری استیم ثبت شده است و به نظر یک مشکل نامشخص باعث شده است که توسعه دهنده فروش بازی را در این کشور تا حل مشکل متوقف کند.

در متن پیام نوشته شده است که یک مشکل مشخص در مورد انتشار بازی Gears 5 در چین وجود دارد و این مشکل باعث می شود که کاربران به صورت کامل بازی را دریافت نکنند. همین باعث شده است که فروش و همچنین پیش فروش بازی تا اطلاع ثانوی متوقف شود. استودیو در حال آماده سازی یک آپدیت برای حل این مشکل است و از همه نیز عذرخواهی کرده است.

مشخص نیست که چه مشکلی باعث ایجاد این شده است و ممکن است که این موضوع به قطعی سرورها در دیروز نیز مرتبط باشد. تعدادی از قطع و وصلی های دیروز سرورها گلایه داشتند و بسیاری یک سری محتوای خاص را هنگام بازی از دست می دادند و این به دلیل شلوغی بیش از حد سرورها بود که توسعه دهنده آن را رفع کرده است.

اما مشکل اینجاست که نسخه روی استیم هنوز آنلاین نشده است و همه چیز اشاره به یک مشکل داخلی دارند که البته دانستن آن نیز لازم نیست و حل کردن آن در سریعترین زمان مهم تر است. انتشار بازی در چین نیز فوق العاده مشکل است و به دلیل مشکل سانسور، توسعه دهندگان باید مواظب محتوای بازی باشند. البته استیم توسط مقامات چینی کنترل نمی شود و کسی دلیل عدم تحریم آن توسط دولت چین را نیز نمی داند.

البته کمپانی Valve مدتی است که دنبال انتشار نسخه چینی فروشگاه استیم است و قرار است به طور کلی جدا از پلتفرم استیم باشد و به نوعی یک پلتفرم محلی فروش بازی را شاهد باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.