COD-Warzone-2
یحیی رحیمی

بازی کالاف دیوتی وارزون 2 دارای حالت بازجویی است

یحیی رحیمی 3 خرداد 1401 بدون دیدگاه
3,992 بازدید

گزارش تازه‌ای به ویژگی‌های بازی جدید کالاف دیوتی وارزون 2 اشاره کرده است. این بازی ویژگی‌های مهم مانند جلیقه‌های ضدگلوله را باز می‌گرداند و همچنین سیستم مدیریت آیتم‌های بازی Blackout را استفاده خواهد کرد. ویژگی دیگری به نام بازجویی نیز اضافه می‌شود که مکانیسم تازه‌ای خواهد بود. دنباله بازی Call of Duty Warzone در حال ساخت توسط Infinity Ward است و قرار است در ادامه سال جاری به‌صورت رسمی معرفی شود.

طبق آخرین اخبار بازی و گزارش جدید Exputer، کالاف دیوتی وارزون 2 دارای ویژگی‌های تازه‌ای خواهد بود. تام اندرسون در گزارش پیشین نوشته بود که نقشه این بازی با وارزون فعلی تفاوت دارد و بیشتر به Blackout شباهت دارد. وی در گزارش جدیدی به مکانیسم تازه‌ای به نام بازجویی اشاره کرده است. مکانیسم بازجویی وارزون طبقه گفته اندرسون مشابه Rainbow Six Siege خواهد بود. بازی‌کن می‌تواند فردی که روی زمین افتاده است را برای شش ثانیه مورد بازجویی قرار دهد تا مکان دیگر هم‌تیمی‌هایش روی نقشه مشخص شود.
بازجویی کالاف دیوتی وارزون 2

قابلیت‌های کالاف دیوتی وارزون 2

بازی‌کننده پس از بازجویی و پیدا کردن مکان هم‌تیمی‌ها، می‌تواند آن‌ها را توسط تفنگ به قتل برساند یا اینکه از سلاح‌های کشتار جمعی استفاده کند. این ویژگی می‌تواند تجربه بازی وارزون 2 را برای بازی‌کنان جدید مهیج‌تر کند. دیگر ویژگی که در گزارش مطرح شده است، استفاده از جلیقه‌های ضدگلوله است. این جلیقه‌ها مشابه بخش بتل رویال بازی Black Ops 4 به نام Blackout خواهند بود. Warzon 2 دارای صفحه‌های ضدگلوله است که برای استفاده از آن‌ها باید ابتدا جلیقه ضدگلوله داشته باشید. این جلیقه‌ها نیز دارای دسته‌بندی متفاوتی هستند و هر کدام میزان سلامت و درجه تحمل صدمه مختلفی خواهند داشت.

بازی‌کنان تنها لازم است که صفحه‌های ضدگلوله را همانند وارزون فعلی پیدا کنند و در جلیقه خود قرار دهند. سیستم مدیریت منابع یا آیتم‌ها نیز مشابه بازی Escape from Tarkov خواهد بود. هر کدام از کیف‌های مخصوص دارای یک منو خط‌کشی شده هستند که آیتم‌هایی مانند تفنگ، نارنجک، کیل‌استرایک و… به صورت مرتب‌شده در آن قرار گرفته‌اند. سیستم مدیریت آیتم‌ها در حالت PvPvE بازی مدرن وارفر 2‌ به نام DMZ نیز استفاده شده است.

تام اندرسون افشاگر معتبری در مورد بازی‌های ویدیویی است و گزارش اشتباهی تابه‌حال منتشر نکرده است. باتوجه به اینکه اطلاعات فاش‌شده توسط اکتیویژن تائید نشده‌اند؛ فعلاً به آن‌ها استناد نکنید. اکتیویژن ساخت بازی کالاف دیوتی وارزون 2 را رسماً تائید کرده است و قرار است در ادامه سال شاهد رونمایی کامل آن باشیم. گفتنی است نسخه موبایل وارزون نیز در حال ساخت است و اکتیویژن چندین پروژه مختلف از مجموعه کال آو دیوتی را پیش می‌برد. نظر شما در مورد قابلیت بازجویی Call of Duty Warzone 2 چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.