بازی وارزون موبایل
یحیی رحیمی

ویدیو گیم پلی وارزون موبایل قابلیت Self Revive را نشان می‌دهد

یحیی رحیمی 29 خرداد 1401 3 دیدگاه
4,087 بازدید

یکی از موردانتظارترین بازی‌‌های موبایل که همگان منتظر انتشار آن هستند؛ کالاف دیوتی وارزون موبایل است. این بازی در مرحله آلفا قرار دارد و فعلا زمان انتشار دقیق آن مشخص نیست. طبق آخرین اخبار بازی، قابلیت زنده کردن خود (Self Revive) و بازگشت به بازی بدون نیاز به کمک هم‌تیمی‌ها را خواهد داشت. این ویژگی در بازی Warzone مخصوص کامپیوتر و کنسول قرار دارد و راهی نسخه موبایل نیز خواهد شد.

در حالی که طرفداران بازی موبایل در حال گمانه‌زنی در مورد ویژگی‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل هستند؛ تعدادی از آن‌ها به لطف تصاویر و ویدیو فاش شده است. پس از آنکه ویدیو گیم پلی Warzone Mobile درز پیدا کرد؛ اطلاعاتی از قابلیت Self Revive نیز پخش شده است. این قابلیت به بازی‌کننده اجازه می‌دهد تا بدون کمک بقیه به بازی برگردد و خود را زنده کند. این یکی از ویژگی‌های وارزون اصلی است که خوشبختانه به نسخه موبایل راه پیدا می‌کند.

Self Revive وارزون موبایل

قابلیت Self Revive یا بازگشت به بازی بدین صورت است که اگر بازی‌کننده حین مبارزه به زمین بیفتد؛ با استفاده از آیتم ویژه‌ای می‌تواند دوباره سر پا شود. در این حالت نیازی به کمک هم‌تیمی وجود ندارد. البته گفتنی است این امکان به صورت مداوم فعال نیست و نمی‌توان پشت سر هم از آن استفاده کرد و میزان استفاده از آن محدود است. ویدیو گیم پلی جدید نشان می‌دهد که قابلیت بازگشت به بازی در کالاف دیوتی وارزون موبایل فعال است و گیم پلی تفاوت زیادی با نسخه اصلی ندارد.

Self Revive در وارزون موبایل

همکاری میان اعضای تیم یکی از مهم‌ترین فاکتورهای کسب پیروزی در بازی بتل رویال است. اسنایپرها می‌توانند این تعادل را به هم بزنند و به همین دلیل است که قابلیت بازگشت به بازی یا Self Revive طراحی شده است. در حالتی که بازی‌کننده نیز نمی‌تواند نبرد را رها کند و به نجات دادن هم‌تیمی بپردازد؛ این قابلیت بسیار چاره‌ساز خواهد بود. در این حالت، بازی‌کننده دیگر نیازی به افراد دیگر ندارد. لازم به ذکر است که این قابلیت در اکثر بازی‌های بتل رویال استفاده می‌شود.

بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل در مرحله آلفا قرار دارد و هنوز گرافیک بازی نهایی نشده است. ویدیو گیم پلی نشان می‌دهد که توسعه‌دهندگان در حال ایجاد تعادل میان جنبه‌ها و قوانین مختلف بازی هستند تا تجربه Warzone برای موبایل نیز مانند نسخه اصلی باشد. گرافیک طبق گفته افراد زیادی نیازمند طراحی بیشتر است و از آنجایی که هنوز نسخه نهایی تولید نشده؛ امکان تغییر و پیشرفت بسیار زیاد است. وارزون موبایل بدون شک مهم‌ترین بازی چند سال اخیر در بازار موبایل خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    parham

    مهمان
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    برای رسیدن وردانسک صبر میکنیم. ارزششو داره

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسا در پاسخ به محمدرضا

      مهمان

      عشق وارزون تو نسخه بتای درسته کم گرافیک ولی به جزئیات دقت شده مثلا سوار ماشن میشه غیب نمیشه مثل جی تی ای سوار میشه راه رفتن خیلی خوبه مثل فورتنیا وقتی ناک میشه یک دفعه ناک نمیشه انگار پاش میشکنن