کالاف دیوتی وارزون موبایل
یحیی رحیمی

کالاف دیوتی وارزون موبایل با اسم مستعار Project Aurora رسماً معرفی شد

یحیی رحیمی 22 اردیبهشت 1401 17 دیدگاه
20,465 بازدید

شرکت اکتیویژن پس از تائید ساخت بازی وارزون برای موبایل، رسماً این محصول جدید را معرفی کرد. کالاف دیوتی وارزون موبایل که با اسم مستعار Project Aurora شناخته می‌شود؛ یک اثر تازه در ژانر بتل رویال و رایگان است که «شیوه‌های تازه‌ای برای بازی کردن» ارائه می‌دهد. استودیو توسعه‌دهنده با معرفی رسمی بازی در وب‌سایت کال آو دیوتی نوشته است که خبرها و گزارش‌های منظم از نحوه ساخت بازی منتشر خواهند شد و این اولین مطلب رسمی در مورد بازی است.

به گزارش پارسی گیم، وجود بازی Warzone Mobile توسط یک آگهی استخدامی در وب‌سایت Call of Duty فاش شد و اولین بار است که استودیو، اطلاعاتی رسمی در مورد بازی منتشر می‌کند. پروژه جدید به دنبال ارائه تجربه مشابه وارزون برای موبایل است. تیم توسعه‌دهنده معتقد است که مأموریت آن‌ها، متحد کردن جامعه بازی‌کنان پراکنده کالاف دیوتی با ارائه تجربه‌ای بتل رویال، سریع، دقیق و باکیفیت بالاست که شیوه تازه‌ای برای بازی کردن ارائه می‌دهد.

کالاف دیوتی وارزون موبایل

کالاف دیوتی وارزون به موبایل می‌آید

بنابر مطلب منتشرشده، تیم توسعه‌دهندگان Project Aurora در حال تست و آزمایش کردن بازی هستند؛ اما قرار نیست به این زودی از نسخه بتا یا ویدیو معرفی رونمایی شود. توسعه بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل در مرحله آلفا قرار دارد و نسخه آزمایشی به صورت محدود در دسترس چند بازی‌کننده قرار گرفته است و این افراد نیز از به اشتراک گذاشتن اطلاعات جدید در مورد بازی منع شده‌اند. با این حساب اطلاعاتی از روند بازی در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت.

توسعه‌دهنده نوشته است که هدف از انتشار نسخه آلفا به صورت محدود، یافتن راه‌هایی برای بهبود، ارتقاء بازی و یافتن باگ‌های مختلف بوده است. استودیو همچنین بازخوردهای مناسبی در مورد روند و محیط بازی دریافت کرده است. افرادی که بازی را تجربه کرده‌اند، نمی‌توانند اطلاعاتی از آن فاش کنند؛ اما استودیو به‌زودی اطلاعات بیشتری در دسترس عموم قرار خواهد داد.

استودیو در ادامه نوشته است که به‌زودی افراد بیشتری برای تست کردن بازی Call of Duty Warzone Mobile دعوت خواهند شد. محتوای فعلی بازی بدون شک تغییر خواهد کرد و دیدن آن تنها به نظر عموم صدمه خواهد زد. بنابر گفته‌ها، مکانیسم‌های بتل رویال وارزون برای کامپیوتر در حال بهینه‌سازی برای موبایل هستند تا این بازی شباهت زیادی به نسخه اصلی پیدا کند. گفتنی است میزان پیشرفت افرادی که برای تجربه بازی دعوت می‌شوند به نسخه نهایی انتقال پیدا نمی‌کند.

در خبر دیگری، رویداد کینگ کونگ و گودزیلا بازی Warzone شروع شده که با واکنش‌های متفاوتی از سوی بازی‌کنان همراه شده است.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا نسخه موبایل وارزون به نسخه کامپیوتر و کنسول متصل است؟

خیر! بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل به نسخه کامپیوتر متصل نیست و امکان کراس‌پلی میان بازی‌کنان موبایل و PC وجود ندارد. این یک بازی مستقل و مخصوص موبایل است.

۱
بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل چه زمانی منتشر می‌شود؟

بنابر مطلب منتشرشده، تیم توسعه‌دهندگان Project Aurora در حال تست و آزمایش کردن بازی هستند؛ اما قرار نیست به این زودی از نسخه بتا یا ویدیو معرفی رونمایی شود. توسعه بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل در مرحله آلفا قرار دارد و نسخه آزمایشی به صورت محدود در دسترس چند بازی‌کننده قرار گرفته است و این افراد نیز از به اشتراک گذاشتن اطلاعات جدید در مورد بازی منع شده‌اند. احتمال انتشار بازی در آخر سال میلادی یا اول سال میلادی بعدی وجود دارد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه
  • Avatar

    پدرت

    مهمان

    بنظرم برای موبایل نمی ارزه چون خیلی کنترلش سخته تو پیسی که خیلی سخت بود حالا فک کن موبایل باشه

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 17 دیدگاه