بازسازی Silent Hill 2
یحیی رحیمی

ریمیک Silent Hill 2 برای پلی استیشن 5 ساخته می‌شود

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
296 بازدید

شایعات مختلفی در طی روزها و هفته‌های اخیر از مجموعه بازی سایلنت هیل منتشر شده است. پس از آنکه از ساخت بازی Silent Hill جدید آگاه شدیم، شایعه تازه‌ای به انتشار ریمیک Silent Hill 2 برای پلی استیشن 5 اشاره می‌کند. طبق آخرین اخبار بازی، سایلنت هیل 2 توسط استودیو Bloober Team برای کنسول سونی بازسازی می‌شود و پس از مدت مشخصی برای کامپیوتر نیز منتشر خواهد شد.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از افشاگر معروف NateTheHate، استودیو بلوبر تیم در حال توسعه ریمیک Silent Hill 2 برای کنسول پلی استیشن 5 است. این استودیو تغییرات زیادی در بازی اصلی ایجاد کرده است و معماهای آن را تغییر داده است. همچنین پایان‌های تازه‌ای به داستان اضافه شده است و روند بازی با تغییرات مختلفی مواجه است. این افشاگر مدعی است که انتشار بازی به‌صورت انحصاری خواهد بود؛ اما نسخه‌ای از آن برای کامپیوتر نیز منتشر خواهد شد.

گفتنی است ریمیک Silent Hill 2 تنها بخشی از پروژه‌های در حال ساخت این مجموعه ترسناک است؛ گزارش‌های اخیر از ساخت چندین بازی جدید خبر می‌دهند. اولین پروژه در واقع نهمین شماره رسمی از مجموعه سایلنت هیل است که ادامه‌دهنده بازی‌های قبلی خواهد بود و توسط کونامی ساخته می‌شود. حدود یک دهه از آخرین شماره بازی به نام Silent Hill: Downpour می‌گذرد و در این مدت هیچ پروژه تازه‌ای توسط کونامی منتشر نشده است.

ریمیک Silent Hill 2 سایلنت هیل 2

بازی‌های جدید مجموعه Silent Hill

با انتشار شایعاتی در مورد بازسازی سایلنت هیل 2، دیگر خبرنگاران و افشاگران نیز اطلاعاتی از آن منتشر کرده‌اند. جف گراب، خبرنگار رسانه VentureBeat در واکنش به این توییت نوشت که این شایعات با آنچه شنیده است همخوانی دارند. وی مدعی است که اطلاعاتی از چندین منبع مختلف شنیده است. گراب در ادامه نوشت که کونامی برای معرفی بازی Silent Hill جدید در رویداد E3 2021 آماده می‌شد؛ اما انصراف کونامی از حضور این نمایشگاه در نهایت باعث تأخیر معرفی بازی شد. شایعات از تولید یک نسخه فرعی از مجموعه سایلنت هیل در کنار شماره نهم خبر می‌دهند.

طرفداران سایلنت هیل مدت‌هاست منتظر معرفی بازی تازه‌ای هستند و شایعات بسیار زیادی در طی چند سال اخیر منتشر شده است. استودیو Bloober Team در طی چند سال اخیر با انتشار بازی The Medium خود را مطرح کرد و سال گذشته نیز با کونامی قرارداد مشترکی بست. این قرارداد به آن‌ها اجازه خلق بازی‌های تازه‌ای را می‌دهد. به نظر می‌رسد که همکاری کونامی و بلوبر تیم در قدم اول با معرفی ریمیک Silent Hill 2 جدی می‌شود.

روز گذشته تصاویری از یک پروژه مخفی مربوط به دنیای سایلنت هیل درز پیدا کرد که سریعاً توسط کونامی حذف شدند. این تصاویر در پلتفرم‌های دیگر آپلود شده‌اند و ممکن است مربوط به یک بازی جدید یا حتی یک بازی لغوشده باشند. کونامی واکنشی به شایعات اخیر نشان نداده است و باید منتظر اطلاعات رسمی باشیم.

منبع: Segmentnext

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.