بازی eFootball 2022
یحیی رحیمی

اولین آپدیت بازی eFootball 2022 تا اواخر آبان تأخیر خورد

یحیی رحیمی 2 آبان 1400 بدون دیدگاه
3,051 بازدید

کونامی پس از چند سال عدم موفقیت در زمینه‌ی بازی‌های ورزشی، تصمیم گرفت تا شبیه‌ساز فوتبال خود را با برند تازه‌ای به نام eFootball و به صورت رایگان منتشر کند. این شرکت ژاپنی شروع مناسبی با بازی eFootball 2022 نداشت و علیرغم آنکه می‌دانست بازی در حد یک دمو اولیه است، باز هم آن را با تمام مشکلات منتشر کرد. قرار بود که اولین آپدیت بازی، مشکلات فعلی را برطرف کند و به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی قرار نیست به این زودی‌ها منتشر شود.

بنابر اعلامیه منتشر شده در صفحه توییتر eFootball، توسعه آپدیت بازی به مشکل خورده و زمان انتشار آن تا اوایل نوامبر به تأخیر افتاده است. گیم پلی و گرافیک بازی ای فوتبال فراتر از فاجعه بود و حتی مواردی دیده‌شده که بازیکن در فضایی دوبعدی قرار دارد و به یک‌باره غیب می‌شود و از آن سوی زمین سر در می‌آورد. این باعث شد تا بازی eFootball 2022 پایین‌ترین امتیاز استیم را دریافت کند و مورد تمسخر هزاران نفر در شبکه‌های اجتماعی قرار گیرد.

آپدیت eFootball 2022

پس از آنکه کونامی از عمق فاجعه خبردار شد، رسماً به دلیل انتشار نامناسب بازی eFootball 2022 عذرخواهی کرد و قول انتشار اولین آپدیت رسمی را در ماه اکتبر دارد؛ حال که به زمان انتشار آپدیت نزدیک می‌شویم، کونامی از تأخیر آپدیت به اوایل نوامبر خبر داده است. به نظر می‌رسد که مشکلات بازی فراتر از آن بوده که توسعه‌دهندگان فکر می‌کردند و به همین دلیل، زمان بیشتری برای حل آن‌ها نیاز است. اعلامیه منتشر شده به شرح زیر است:

لازم است به‌تمامی کاربران اطلاع دهیم که تصمیم به تعویق انتشار نسخه 0.9.1 بازی به اوایل ماه نوامبر گرفته‌ایم. ما از تأخیر و مشکلات پیش‌آمده صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. امیدواریم که زمان اضافی باعث شود تا تجربه‌ای بهتر برای تمام کاربرانمان ایجاد کنیم.

کونامی زمان دقیق انتشار آپدیت بازی eFootball 2022 را مشخص نکرده؛ اما ممکن است اواخر ماه نوامبر به عنوان زمان انتشار در نظر گرفته شود. انتشار اولین به‌روزرسانی قطعاً برای بازی‌کنان ای فوتبال اهمیت نخواهد داشت، زیرا که آمار و ارقام منتشر شده توسط سایت استیم‌چارت، نشان می‌دهد که بازی حدود 70 درصد از بازی‌کنان اولیه خود را از دست داده است. در حال حاضر تعداد اندکی در حال تجربه بازی هستند و در نتیجه تأخیر انتشار آپدیت، تفاوت زیادی برای کسی ایجاد نمی‌کند.

بازی eFootball حتی پس از برطرف شدن مشکلات فنی نیز باز اثری باکیفیت نخواهد بود، زیرا که سیاست کونامی مبنی بر انتشار رایگان بازی، منجر به پرداخت هزینه بیشتر از 60 دلار برای دریافت بازیکنان برتر خواهد شد. بسیاری باور دارند که این حقه‌ای برای کسب درآمد بیشتر از بازی است و هیچ‌کدام از بخش‌های مهم بازی به صورت رایگان منتشر نمی‌شوند. منتظر انتشار آپدیت eFootball 2022 در اواخر آبان باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.