Konami
یحیی رحیمی

کونامی از حضور در E3 2021 انصراف داد؛ معرفی PES 2022 در هاله‌ای از ابهام

یحیی رحیمی 11 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
422 بازدید

شرکت کونامی چند وقت پیش از حضور در نمایشگاه E3 2021 و معرفی پروژه‌های جدید خبر داده بود اما امروز طی اعلامیه‌ای، رسماً از حضور در نمایشگاه امسال انصراف داده است. بازی‌های در دست‌ساخت این شرکت ژاپنی، هنوز شایان معرفی کامل نیستند.

کونامی در اواسط فروردین‌ماه امسال از حضور در نمایشگاه E3 2021 خبر داد. بسیاری شروع به گمانه‌زنی در مورد بازی‌هایی که قرار بود معرفی شود کردند و به‌خصوص طرفداران سری بازی PES، خود را آماده معرفی نسخه جدید کرده بودند. حالا می‌دانیم که این شرکت به‌صورت رسمی از نمایشگاه امسال کنار کشیده و قرار نیست که به‌زودی از بازی‌های جدید مطلع شویم.

Konamiبه دلیل زمان‌بندی نامناسب، نمی‌توانیم در رویداد E3 امسال حاضر باشیم. می‌خواهیم به طرفدارانمان اطمینان دهیم که هنوز در عمق مراحل توسعه بازی‌هایمان قرار داریم و برای همین، منتظر خبرهای جدیدی در ماه‌های آینده باشید. اگرچه ما امسال در نمایشگاه حضور نداریم اما احترام زیادی برای ESA قائل هستیم و می‌دانیم رویداد امسال یک موفقیت بزرگ خواهد بود. ما به پشتیبانی از کمیته برگزاری ادامه خواهیم داد و آرزوی بهترین‌ها را برای افراد حاضر در نمایشگاه امسال می‌کنیم.

E3-2021

جوابیه کمیته برگزاری به کونامی

سخنگوی کمیته ESA در پاسخ به گیم اسپات، جوابیه زیر را منتشر کرده است:

ما از تصمیم همکارمان، کونامی در مورد عدم حضور در E3 امسال احترام می‌گذاریم و در مورد آنچه در آینده خواهیم دید، هیجان‌زده‌ایم. نمی‌توانیم برای برگشت این شرکت به E3 2022 صبر کنیم اما درعین‌حال، همه را به کنفرانس‌های بی‌نظیر و برنامه‌های متنوع امسال دعوت می‌کنیم.

با کنار کشیدن کونامی از نمایشگاه امسال، معرفی بازی PES 2022 در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. این شرکت معمولاً نسخه‌های جدید را در نمایشگاه E3 معرفی می‌کند و ازآنجایی‌که سال گذشته شاهد عرضه نسخه تازه‌ای نبودیم، بسیاری انتظار یک بازی جذاب با ویژگی‌های گرافیکی متنوع را داشتند؛ اگر از طرفداران این بازی هستید، باید چند ماهی برای معرفی نسخه رسمی بیشتر صبر کنید. شایعاتی در مورد احتمال معرفی Silent Hill جدید منتشر شده که باید ببینیم کدام به واقعیت خواهد پیوست.

رویداد E3 2021 به‌صورت کاملاً دیجیتالی از روز 22 خرداد شروع خواهد شد و تابه‌حال حضور کمپانی‌های مختلفی مانند مایکروسافت، نینتندو، یوبی‌سافت و… تائید شده است.

نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.