بازی Skull & Bones
یحیی رحیمی

بازی Skull & Bones در کره جنوبی رده‌بندی سنی شد

یحیی رحیمی 24 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
228 بازدید

شرکت یوبی سافت در گزارش مالی اخیر، خبر از انتشار بازی Skull & Bones تا آوریل سال 2023 داد. رده‌بندی سنی بازی در کشور کره‌ جنوبی نشان می‌دهد که بازی یک قدم دیگر به انتشار نزدیک شده است و چرخه‌های طولانی تولید و توسعه بالاخره به پایان رسیده‌اند. رده‌بندی سنی یک بازی بدین معنی است که محتوا نهایی شده است و نسخه‌ای از آن برای کمیته مخصوص تعیین رده‌ سنی یک محصول سرگرمی فرستاده شده است.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از یکی از کاربران توییتر، رده‌بندی سنی بازی Skull & Bones در کشور کره جنوبی نهایی شده است و وب‌سایت کمیته رده‌بندی و مدیریت این کشور در روز پنج‌شنبه، تأییدیه سنی بازی را منتشر کرده است. این بدین معنی است که توسعه بازی به پایان نزدیک شده و این پروژه در حال به نتیجه رسیدن است. میلیون‌ها نفر سال‌هاست منتشر انتشار بازی اسکال اند بونز شرکت یوبی سافت هستند؛ اما این بازی به دلایل مختلف دچار تأخیرهای متعدد شد.

رده‌بندی سنی Skull & Bones

بازی Skull & Bones در یک قدمی انتشار

توسعه بازی ماجراجویی دزدان دریایی شرکت Ubisoft اولین بار در سال 2013 شروع شد. این بازی سپس در نمایشگاه E3 2017 رونمایی شد و گفته شد که زمان انتشار بازی اواخر سال 2018 خواهد بود. انتشار بازی سپس به سال 2019 تأخیر خورد و شاهد نمایش ویدیو گیم پلی بازی در نمایشگاه E3‌ بودیم. پخش این ویدیو توسط یوبی سافت باعث شد تا بسیاری نسبت به زمان انتشار بازی مطمئن شوند. شیوع همه‌گیری کرونا روی توسعه بازی تأثیر منفی گذاشت و این‌طور شد که زمان انتشار به اواخر 2022 مالی و سپس اواخر مارس 2023 مالی منتقل شد.

رده‌بندی سنی بازی Skull & Bones اولین نشانه‌ پایان توسعه بازی است. ویدیو گیم پلی لو رفته از اسکال اند بونز در ماه گذشته میلادی، بخش‌های مهم بازی و تغییرات را نمایش داد؛ این ویدیو که حدود شش دقیقه بود، فضایی مشابه اقیانوس هند را نشان می‌داد. بازی در عصر طلایی دزدان دریایی روایت می‌شود و اگرچه اوایل دارای بخش آفلاین بود؛ اما روند بازی به حالت آنلاین و نبردهای چندنفره تغییر پیدا کرد.

روند بازی بدین صورت است که با خرید یک قایق و شروع به سرقت، پله‌های ساخت یک امپراتوری بزرگ برداشته می‌شود و بازی‌کننده باید به آرامی به سلطان دریا تبدیل شود. هر چه میزان منفوریت بازی‌کن میان دیگر بازی‌کنان افزایش پیدا کند؛ امکان ساخت کشتی‌های بزرگ‌تر و دریافت تجهیزات بهتر بیشتر است. یوبی سافت زمان انتشار Skull & Bones را پایان سال مالی 2023 اعلام کرده است.

مدیر مالی یوبی سافت در ماه فوریه از تغییر اولویت بازی به حالت آنلاین اشاره کرد. یوبی‌سافت به‌تازگی فرایند تست بازی Skull & Bones را شروع کرده است و برنامه اینسایدر این شرکت برای رفع ایرادات و باگ‌ها به راه افتاده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.