دانلود بک آپ Uplay بازی Assassin’s Creed Valhalla برای PC
دانلود بک آپ Uplay بازی Assassin’s Creed Valhalla برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ Uplay بازی Assassin’s Creed Valhalla برای PC

پارسی گیم 18 آبان 1399 5 دیدگاه
14,817 بازدید

دانلود بازی Assassin’s Creed Valhalla برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Uplay بازی Assassin’s Creed Valhalla

سال 873 قبل از میلاد فرارسیده است. نروژ که یکی از مقرهای اصلی وایکینگ‌هاست، در حال آماده‌سازی برای کشورگشایی و تغییر صفحات تاریخ است. دنیا به دنبال برداشتن قدم‌های تازه‌ای است که چهره اروپا را برای همیشه تغییر می‌دهد. بازی Assassin’s Creed Valhalla سفری اعجاب‌انگیز به قلب حکومت وایکینگ‌ها، همراه قهرمانی شجاع به نام Eivor و برادرش Sigurd است که رهبری قبیله‌شان در حمله‌ای همه‌جانبه به سمت سرزمین آنگلوساکسون و همان انگلستان امروزی را دنبال می‌کنند. شرکت یوبی‌سافت تابه‌حال نسخه‌های مختلفی از فرانچایز Assassin’s Creed روانه بازار کرده و پس از مسافرت به لندن، فرانسه، مصر باستان و یونان، حالا وقت آن رسیده به دوره‌ی تاریخی وایکینگ‌ها برویم و همراه شخصیت جدیدی که رگه‌هایی از آساسینز در آن دیده نمی‌شود، حمله‌ای همه‌جانبه به انگلستان را تجربه کنیم.

شخصیت Eivor یک وایکینگ تمام‌عیار و سنتی است که با ورود به سرزمین انگلستان، جدال پیچیده‌ای با پادشاهی‌های رقیب مانند East Angila و Marcia را تجربه می‌کند که همه‌ی آن‌ها، به دنبال نابودی وایکینگ‌ها و بیرون انداختن آن‌ها از منطقه‌ی تحت هدایت آن‌ها هستند. شهرهای بزرگی مانند لندن، وینچستر و یورک را خواهید دید و البته یک سری از مراحل بازی هم در نروژ و مناطق شمالی دنبال می‌شوند که فضای آن‌ها تفاوت ویژه‌ای با انگلستان دارد. بازی Assassin’s Creed Valhalla مانند نسخه‌های پیشین از یک خط روایی موازی با دنیای مدرن بهره می‌برد که در این حالت، داستان شخصیتی به نام لیلا حسن را دنبال می‌کنید که قبلاً در نسخه‌های Origins و Odyssey هم حضور داشت. گیم پلی مهم‌ترین بخش بازی است که شامل مراحل داستانی و فرعی متعدد می‌شود که بیش از 50 ساعت محتوا در اختیار شما قرار می‌دهد.

راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed Valhalla

راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla توسط استودیو Ubisoft ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Assassin’s Creed Valhalla با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed Valhalla

سیستم مبارزه بازی از حالت سنتی بیرون آمده و می‌توان از هر نوع سلاح موجود در محیط استفاده کرد. وایکینگ‌ها به استفاده از تبر شهرت دارند و می‌توانید انواع سلاح‌ها را در بازی Assassin’s Creed Valhalla استفاده کنید. شهر اصلی بازی یکی از بخش‌های بسیار جذاب است که باید توجه خاصی به آن داشته باشید. در ابتدا تنها چند ساختمان و خانه در منطقه وجود خواهد داشت اما شما قادر به گسترش آن‌ها خواهید بود و برای نمونه آهنگری ایجاد خواهید کرد یا مقر فرماندهی را به یک قلعه گسترش خواهید. انواع ساختمان‌ها مانند موزه، کارگاه کشتی‌سازی، کلبه ماهی گیری و… وجود دارند که هرکدام می‌توانند داستان بازی را افزایش دهند. با حضور در این مکان‌ها با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که ممکن است مراحل فرعی برای شما داشته باشند و برای همین است که تمام کردن کامل این بازی کار بسیار دشواری خواهد بود.

بازی اساسینز کرید والهالا ازلحاظ بصری بسیار زیبا طراحی‌شده و تمامی مناطق با جزئیات بالا نشان داده می‌شوند. جنگل‌های سبز و چشم‌نواز انگلستان با باران‌های فصلی همراه می‌شوند که در کنار هم شمارا میخکوب می‌کنند. فعالیت‌های زیادی در طول بازی یافت می‌شوند که همگی به بهترین شیوه طراحی‌شده‌اند و بی‌دلیل نیست اگر بگوییم با یکی از بهترین نسخه‌های آساسینز کرید مواجه هستید.

در ادامه برای دانلود بازی Assassin’s Creed Valhalla با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: (AMD / INTEL): Ryzen 3 1200 – 3.1 Ghz / i5-4460 – 3.2 Ghz
RAM: 8 GB (Dual-channel mode)
Video Card: AMD R9 380 – 4GB / GeForce GTX 960 4GB
Storage: 50 GB HDD (SSD Recommended)
Operating system: Windows 10 (64-bit only)
DirectX Version: DirectX 12
Additional note: Requires GPU with DirectX 12 (Feature Level 12_0) support

سیستم پیشنهادی :

CPU: (AMD / INTEL): Ryzen 5 1600 – 3.2 Ghz / i7-4790 – 3.6 Ghz
RAM: 8 GB (Dual-channel mode)
Video Card: AMD RX 570 – 8GB / GeForce GTX 1060 – 6GB
Storage: SSD (50 GB)
Operating system: Windows 10 (64-bit only)
DirectX Version: DirectX 12
Additional note: Requires GPU with DirectX 12 (Feature Level 12_0) support

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Become Eivor, a Viking raider raised to be a fearless warrior, and lead your clan from icy desolation in Norway to a new home amid the lush farmlands of ninth-century England. Find your settlement and conquer this hostile land by any means to earn a place in Valhalla. England in the age of the Vikings is a fractured nation of petty lords and warring kingdoms. Beneath the chaos lies a rich and untamed land waiting for a new conqueror. Will it be you?

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 59.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Assassin’s Creed Valhalla در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
حجم بازی اساسینز کرید والهالا برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Assassin’s Creed Valhalla برای کامپیوتر 49 گیگابایت است. البته نسخه های فشرده ی این بازی مانند فیت گرل با حجم های کمتری هم قابل دسترس خواهند بود.

۲
آیا سیستم من بازی Assassin’s Creed Valhalla را اجرا می کند ؟

برای اجرای Assassin’s Creed Valhalla شما نیاز به ویندوز 7 یا 10 نسخه 64 بیت، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل i5-4460 یا AMD Ryzen 3 1200 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک GeForce GTX 960 4GB یا AMD R9 380 – 4GB هستید و این بازی تنها با دایرکت ایکس 12 قابل اجرا خواهد بود. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 50 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Assassin’s Creed Valhalla را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Assassin’s Creed Valhalla در چه جهانی روایت می شود ؟

بازی Assassin’s Creed Valhalla سفری اعجاب‌انگیز به قلب حکومت وایکینگ‌ها، همراه قهرمانی شجاع به نام Eivor و برادرش Sigurd است که رهبری قبیله‌شان در حمله‌ای همه‌جانبه به سمت سرزمین آنگلوساکسون و همان انگلستان امروزی را دنبال می‌کنند. شخصیت Eivor یک وایکینگ تمام‌عیار و سنتی است که با ورود به سرزمین انگلستان، جدال پیچیده‌ای با پادشاهی‌های رقیب مانند East Angila و Marcia را تجربه می‌کند که همه‌ی آن‌ها، به دنبال نابودی وایکینگ‌ها و بیرون انداختن آن‌ها از منطقه‌ی تحت هدایت آن‌ها هستند.

۴
بازی Assassin’s Creed Valhalla برای چه پلتفرم هایی منتشر شده است ؟

بازی Assassin’s Creed Valhalla توسط استدیو یوبی سافت برای کامپیوتر، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین کنسول های تازه نفس PS5 و XBox Series X/S منتشر شده است.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    erfan

    مهمان

    سلام دادش من تا اخر مرحله ی نصب پیش رفتم اما وقتی از داخل حالت فشرده در اومد برای من ستاپ بازی نیومد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یوسف

    مهمان

    سلام ببخشید یعنی چی بکاپ بازیه؟ و نسخه کرک رو از کحا دانلود کنیم من فکر کردم همین کرک بازیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    lohi

    مهمان

    سلام میشه آخرین نسخه از بکاپ یوپلی بازی رو بذارین؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام خسته نباشد من فایل هارو دانلود کردم ولی setup برای نصب نداره لظفا راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسین

      پشتیبانی

      سلام
      این بکاپ بازی است
      باید نسخه کرک شده را دانلود کنید