بازی Skull and Bones
یحیی رحیمی

یوبی ‌سافت در حال آماده‌سازی برای تست بازی Skull & Bones است

یحیی رحیمی 19 اسفند 1400 بدون دیدگاه
229 بازدید

استودیو سنگاپور یوبی سافت به دنبال آزماینده‌هایی برای بررسی بازی Skull & Bones است و بالاخره پس از چندین بار تاخیر، مراحل نهایی قبل از انتشار در حال طی شدن است. استودیو نوشته است که برنامه‌ی اینسایدر و تست و بررسی بازی، فرصتی ویژه برای چندین آزماینده است که بتوانند نسخه‌های ابتدایی بازی Skull and Bones را آزمایش کنند و ایرادات آن را به گوش توسعه‌دهندگان برسانند.

به گزارش پارسی گیم، تست و آزمایش بخش مهمی از فرایند ساخت یک بازی ویدیویی است. در واقع توسعه بازی یک فرایند بازگشتی است و آزماینده‌ها به‌صورت مرتب برای اطلاع از مشکلات و کیفیت بازی به کار گرفته می‌شوند. استودیو سنگاپور یوبی سافت پس از مدت‌ها صبر و انتظار، به دنبال چندین طرفدار پر و پا قرص که با روند توسعه بازی آشنا هستند؛ می‌گردد. بنابر مطلب منتشرشده، این افراد زمان زیادی برای گزارش کردن مشکلات، باگ‌ها و ارسال بازخوردهایشان دارند و هنوز مدت‌ها تا انتشار بازی فاصله داریم.

بازی‌کنانی که مایل به ثبت‌نام هستند‌؛ می‌توانند از سایت اصلی Ubisoft، اسم خود را ثبت کنند. گفتنی است تنها چند نفر برای تست بازی انتخاب می‌شوند و قرار نیست نسخه‌ای آزمایشی برای بازی‌کنان منتشر شود. گزارش مالی سه‌ماهه پیشین یوبی سافت خبر از انتشار بازی Skull & Bones تا پایان سال مالی 2023 می‌داد. این بدین معنی است که Skull and Bones تا قبل از تاریخ 31 مارس 2023 منتشر می‌شود. گفتنی است بازی جدید یک اثر تماماً چندنفره است و بخش آنلاین در اولویت قرار داد.

تست بازی Skull and Bones

زمان انتشار Skull & Bones

مدیر مالی یوبی سافت در کنفرانس مالی پیشین از وضعیت پیشرفت پروژه صحبت کرد و فهمیدیم که توسعه بازی در جهت تازه‌ای ادامه می‌یابد. Frédérick Duguet در این مورد گفت: «با بازی‌ای امیدوارکننده روبه‌رو هستیم که حالت چندنفره را در اولویت قرار می‌دهد. ما روی استراتژی خود و افزودن رقابت‌ها گروهی و کوآپ به جهانی وسیع و آزاد است؛ پافشاری می‌کنیم». وی در ادامه افزود که تغییر هدف بازی باعث طولانی شدن روند توسعه‌ می‌شود؛ اما آن‌ها از پیشرفت صورت گرفته و یوبی سافت از پیشرفت توسعه Skull & Bones رضایت دارد.

بازی Skull & Bones در ابتدا اثری متفاوت با دو حالت تک‌نفره و گروهی بود و بازی‌کنان می‌توانستند با قرار گرفتن در نقش دزد دریایی، اقیانوس هند را بپیمایند و ماجراجویی تازه‌ای را بچشند. در سال 2020 بود که از تغییر رویکرد بازی خبرداریم شدیم و گفته شد که بازی Skull and Bones به‌سوی یک سرویس آنلاین تغییر جهت داده است. جهان بازی به‌طور مداوم توسط مراحل، شخصیت‌ها و داستان جدید تازه می‌شود و به همت بازی‌کنان گسترش می‌یابد.

گزارش تازه‌ای از وجود المان‌های بقا در بازی Skull and Bones خبر می‌دهند و بازی‌کنان باید منابع مختلفی را جمع‌آوری کنند و کشتی خود را بسازند. انتظار می‌رود که بازی جدید یوبی سافت در سال آینده میلادی منتشر شود.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.