بازی Rainbow Six Extraction
هادی اسماعیل‌زاده

با ویژگی‌های گیم پلی بازی Rainbow Six Extraction آشنا شوید

هادی اسماعیل‌زاده 2 شهریور 1400 بدون دیدگاه
725 بازدید

یوبی‌سافت به تازگی تریلری 5 دقیقه‌ای منتشر کرده است که جزئیات بیشتری از مکانیزم‌های گیم پلی بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction ارائه می‌دهد. یوبی‌سافت نام این بازی را که قبلا با عنوان Tom Clancy’s Rainbow Six Qarantine شناخته می‌شد، به Rainbow Six Extraction تغییر داد. این تغییر به ارتباط نام قبلی بازی با قرنطینه سراسری در جهان که برای مهار شیوع کووید 19 انجام شده بود، مرتبط بود.

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction یک نسخه اسپین آف از بازی Rainbow Six Siege است که گیم پلی آن بر سیستم کو-آپ با حداکثر 3 بازیکن تمرکز دارد. در این بازی، مکان اهداف و نحوه قرارگیری دشمنان مدام تغییر می‌کند که باعث می‌شود شاهد ماموریت‌هایی منحصربه‌فرد و پویا باشیم. ماه گذشته، یوبی‌سافت اعلام کرده بود که انتشار بازی به دلایل مختلف به تعویق افتاده؛ با این وجود تریلر جدیدی برای طرفداران منتشر شده که روند بازی را نمایش می‌دهد.

با توجه به جدیدترین تریلر روند بازی، بازیکنان قادر خواهند بود از بین 18 اپراتور مختلف، هر کدام را بر اساس توانایی‌های منحصربه‌فرد، سبک‌های بازی و گزینه‌های شخصی‌سازی خود انتخاب کنند. پاتریک مت (Patrik Méthé)، کارگردان بازی، قبلاً تأیید کرده بود که همه اپراتورها از بازی Rainbow Six Siege خواهند بود و هیچ اپراتور جدیدی در اسپین اف جدید معرفی نمی‌شود. بخش بزرگی از تریلر به توضیح مختصری از گجت‌ها و ابزارهای مختلف اختصاص دارد که می‌توان از آن‌ها برای به دست آوردن برتری‌های تاکتیکی استفاده کرد. به طور کلی، 25 نوع گجت مختلف و بیش از 65 سلاح طراحی شده در بازی وجود خواهد داشت.

مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Rainbow Six Extraction

بازی Rainbow Six Extraction قرار است با 12 نقشه «همیشه در حال تغییر» که حداقل 3 برابر بزرگ‌تر از نقشه‌های دیده شده در Siege هستند، عرضه شود. تریلر جدید همچنین تایید می‌کند که 13 نوع ماموریت در بازی در دسترس خواهد بود. بازیکنان می‌توانند پس از اتمام یک هدف، گزینه استخراج را انتخاب کنند یا با پیشرفت به منطقه بعدی و به امید دستیابی به پاداش‌های بهتر، ریسک کرده و همه چیز را به خطر بیندازند. در ادامه تریلر، در مورد سیستم پیشرفت بازی توضیح داده شده است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تجربه خود از بازی را به طور کامل شخصی‌سازی کنند. در پایان این ویدئو، به رایگان بودن تمام محتویات پس از عرضه بازی اشاره شده است.

بازی Rainbow Six Extraction

بازی Rainbow Six Siege به عنوان یکی از بهترین شوترهای تاکتیکی صنعت گیم شناخته می‌شود، بنابراین منطقی است که شاهد یک بازی اختصاصی کو-آپ مربوط به آن باشیم. استفاده از گجت‌ها و ابزارهای توصیف شده در تریلر، بسیار جالب به نظر می‌رسد و مکانیزم‌های عمیق گیم پلی، بازیکنان را غرق در تجربه بازی خواهد کرد. ساختار ریسک در برابر پاداش نیز جذاب به نظر می‌رسد و تمامی ماموریت‌ها به دلیل سازگاری سیستم‌های مختلف بازی با اهداف ایجاد شده و نحوه جای‌گیری دشمنان، پویا خواهد بود.

بازی Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction قرار است ژانویه 2022 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شود.

منبع: THEGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.