Skull-and-Bones
یحیی رحیمی

عرضه بازی Skull and Bones توسط یوبی‌سافت تاخیر خورد؛ عدم حضور در E3

یحیی رحیمی 26 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
645 بازدید

بازی Skull and Bones یک بازی اکشن است که توسط استدیو سنگاپور یوبی‌سافت در حالت ساخت و توسعه است. بازی به صورت جهان باز است و از دید سوم شخص روایت می شود. بازیکنان باید کنترل یک کاپیتان و دزد دریایی را برعهده بگیرند و در جنگ های دریایی شرکت کنند و با اتفاقات پیش آمده بجنگند. کشتی رانی در این بازی بسیار به واقعیت شباهت دارد و باید جهت باد را در نظر داشته باشید و تمرکز جدی روی امواج دریا.

یوبی‌سافت اخیرا در کنفرانس مالی خود در مورد Skull and Bones صحبت کرده است و متاسفانه خبر از تاخیر عرضه این بازی جالب داده است و همچنین قرار نیست که در E3 2019 نیز چیزی از آن مشاهده کنیم. قرار بود که این بازی در سال مالی 2019 منتشر شود و این به معنی آن بود که تا قبل از 31 مارس 2020، آن را می دیدیم. حالا یوبی‌سافت آن را به بعد از این تاریخ منتقل کرده است و در نتیجه احتمال انتشار آن در بین روزهای 1 آوریل تا 31 مارس 2020 وجود دارد.

تیم توسعه Skull and Bones نیز در توییتر از تاخیر انجام گرفته صحبت کرده است. به نظر می رسد که بازی هنوز مشکلاتی دارد و تیم توسعه آن نیز مشغول برطرف کردن مشکلات و آماده سازی آن است. تولید کننده بازی به نام Karl Luhe تایید کرده است که این بازی درE3 2019 حاضر نخواهد بود و البته به طرفداران قول داده است که تمام تلاششان برای ارایه یک بازی فوق العاده و گرفتن رضایت آن‌ها انجام دهند و این تاخیر پیش آمده نیز تنها برای بهبود بازی است.

یوبی‌سافت امسال حضور بزرگی در E3 2019 خواهد داشت و کنفرانسش را نیز روز دهم ژوئن میلادی و ساعت 1 بعد از ظهر به وقت محلی برگزار خواهد کرد و باید منتظر ماند و دید که چه بازی های معرفی نشده ای را شاهد خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.