دانلود بازی Watch Dogs Legion برای PC
دانلود بازی Watch Dogs Legion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Watch Dogs Legion برای PC

پارسی گیم 10 اردیبهشت 1401 866 دیدگاه
283,387 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Watch Dogs Legion برای کامپیوتر

می‌توان بازشناخت نه می‌توان بیداری یافت و نه راهی جز این مانده، که اینجا سرزمین آب‌وآتش، انگلستان است و لندن زیر اسنیکرهای ما حیات صدها ساله‌اش را می‌جوید و ما انسان‌هایی در فکر آزادی و رهایی، هرکدام در گوشه‌ای تاریک، خود را افراد نگهبان آزادی می‌نامیم. فصل پاییز فرارسیده و یوبی‌سافت با جدیدترین نسخه از سری بازی Watch Dogs برگشته و بلیت سفری هیجان‌انگیز به قلب شهر زیبای لندن را برای خریده اما این بار قرار نیست به قراری عاشقانه در کافه‌های دنج لندن برویم و از فضای بکر آن غرق شویم، این دفعه قرار است همراه بازی Watch Dogs Legion و در قالب یکی از هکرهای نخبه، به دوران پسا برگزیت سفر کنیم و توسط انسان‌های مختلفی، جلوی از میان رفتن آزادی و غلبه دولت‌های مدرن را بگیریم.

لندن در آینده‌ای نه‌چندان دور و مملو از تکنولوژی

بازی Watch Dogs Legionبازی Watch Dogs Legion حوادث پس از خروج پادشاهی بریتانیا از اتحادیه اروپا و تأثیرات اقتصاد و اجتماعی این واقعه روی زندگی مردم معمولی را نشان می‌دهد. لندن دیگر آن شهر قدیمی نیست و تمام نقاط آن با پهپادهای نگهبان و دوربین‌های پیشرفته‌ای کنترل می‌شود که می‌توانند گروه‌های تبه‌کار را در کسری از ثانیه شناسایی کنند. نفوذ تکنولوژی به زندگی مردم تا جایی پیش می‌رود که شرکت امنیتی به نام آلبیون، با ابزارهای مختلف به جاسوسی علیه مردم می‌پردازد و رفتارهای مردم را کنترل می‌کند. این میزان از کنترل باعث از میان رفتن آزادی‌های شخصی و گروهی می‌شود؛ حال گروهی علیه این رفتار و تصمیمات پیدا می‌شوند و این گروه مخفی DedSec است که به دنبال پس گرفتن کنترل از دست شرکت‌هایی است که جز زیاده‌خواهی و سود، هدف دیگری در ذهنشان نیست. اما آیا قرار است همان شیوه نسخه‌های پیشین را دنبال کنیم؟

هر NPC می‌تواند شخصیت اصلی بازی Watch Dogs Legion باشد

نوآوری اصلی بازی Watch Dogs Legion در گیم پلی، حذف کاراکتر اصلی از بازی است. شاید تعجب کنید اما شخصیت‌هایی که با آن‌ها در دنیای بازی گشت‌وگذار می‌کنید، همگی NPC‌هایی هستند که توسط گروه شما استخدام می‌شوند. خبری از شخصیت اصلی که تمامی بازی حول او باشد در واچ داگز لژیون نیست. گروه DedSec توانایی به خدمت گرفتن افراد مختلفی از سطح شهر را دارد.

برای نمونه می‌توانید یک جوان پرزور و مشتاق را جذب کنید و از قدرتش برای رد کردن مراحل بادید باز استفاده کنید یا اینکه پیرمردی را به مأموریت بفرستید و از قیافه‌ی پیر و چروکیده‌اش برای گول زدن نگهبانان استفاده کنید. بیش از 9 میلیون شخصیت در این بازی وجود داشته که هرکدام ویژگی‌های ظاهری و اخلاقی منحصربه‌فردی دارند. این امر تا حدود زیادی می‌تواند تنوع و خلاقیت را به گیم پلی بازی اضافه کند و لحظات به‌یادماندنی و گاهی خنده‌دار را پدید آورد. تشکیل تیمی از پیرمردها و پیرزن‌های هکر برای مبارزه با یک ابرشرکت بزرگ باید امری جذاب و به‌یادماندنی باشد.

راهنمای قدم به قدم بازی Watch Dogs Legion

راهنمای قدم به قدم بازی Watch Dogs Legion

بازی Watch Dogs Legion توسط استودیو Ubisoft ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Watch Dogs Legion با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Watch Dogs Legion

گرافیکی درخور نسل جدید و جولان Ray Tracing

شخصیت‌های بازی واچ داگز لژیون باظرافت خاصی طراحی‌شده‌اند و بعضی‌اوقات یادتان می‌رود که این همان NPC است که چند روز پیش جذب گروه کرده‌اید. جلوه‌های بصری بازی به لطف تکنیک‌های گرافیکی، پیشرفت شایانی نسبت به نسخه‌های قبلی داشته و شهر لندن زیبا و بسیار زنده به نظر می‌رسد که واقعاً باید توسعه‌دهندگان بازی را تحسین کرد. به‌جز انیمیشن‌های واقع‌گرایانه تمامی کاراکترها که همگی بسته به ویژگی ظاهر و سن هرکدام، منحصربه‌فرد است، جلوه‌هایی از لندن خواهید دید که نظیرش را در هیچ بازی دیگری تجربه نکرده‌اید.

نورپردازی‌های بازی به لطف تکنولوژی جدید Ray Tracing سبک و سیاق جدیدی به خود گرفته و زیباتر از همیشه طراحی شده است. انعکاس نور بر روی اجسام شفاف، استفاده هوشمندانه از چاله‌های آب و خیس بودن زمین برای به رخ کشیدن قابلیت Ray Tracing توسط سازندگان و بافت‌های باکیفیت و بسیاری نکات دیگر که فقط با تجربه شخصی بازی می‌توانید متوجه شوید، این عنوان را به‌شدت لذت‌بخش کرده است.

نوآوری در سبک مدرن

یکی از نوآوری‌های اصلی سری واچ داگز نسبت به سایر عناوین جهان‌باز، تمرکز زیاد بر روی عنصر هک کردن بوده که در بازی Watch Dogs Legion در سطح جدیدی قرار گرفته است. از آنجا که دنیای مدرن‌ بازی به طور کامل با تکنولوژی عجین شده، تمامی وسایل از جمله دوربین‌ها، گوشی‌های موبایل هوشمند، چراغ‌های راهنمایی و حتی اتومبیل‌ها با یکدیگر متصل بوده و توسط شما می‌تواند هک شود. این موضوع علاوه بر اینکه عمق گیم پلی بازی را بیشتر کرده، لحظات سرگرم کننده و گاهی خنده‌دار بسیاری را نیز برای شما رقم خواهد زد. تجربه سبز کردن تمامی چراغ قرمز‌ها و مشاهده تصادف‌های گسترده را فقط می‌توانید در این بازی برای خود رقم بزنید.

GTA به همراه هک کردن

بسیاری سری بازی‌های Watch Dogs را شبیه به GTA می‌دانند زیرا از بسیاری جهات عناصری مشابه دارد. زاویه دوربین سوم شخص، آزادی عمل زیاد، شهری پویا و مملو از جمعیت فعال، استفاده از وسایل نقلیه و… اما از طرفی بازی Watch Dogs Legion قابلیت هک کردن هر وسیله الکترونیکی را به شما می‌دهد، قابلیتی که شاید فقط در برخی مأموریت‌های سری GTA وجود داشته باشد. شما می‌توانید چراغ‌های راهنمایی رانندگی را هک کنید، اتومبیل‌های هوشمند را هک کنید، با ورود به دوربین‌های امنیتی اطلاعات حیاتی به دست آورید، پهپادهای پیشرفته‌ای را کنترل کرده و بسیاری فعالیت دیگر که هرکدام برای پیشروی در مأموریت‌ها لازم هستند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های GTA V و Cyberpunk 2077 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Watch Dogs Legion با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64 bit only)
CPU: Intel Core i5-4460 3.2 GHz, AMD Ryzen 5 1400 3.2 GHz
GPU: NVIDIA GeForce GTX 970/GeForce GTX 1650
Video memory: 4GB
RAM: 8GB (Dual-channel setup)
Hard Disk Space: (45GB)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64 bit only)
CPU: Intel Core i7-4790 3.6 GHz, AMD Ryzen 5 1600 3.2 GHz
GPU: NVIDIA GeForce GTX 1060/GeForce GTX 1660 Super
Video memory: 6GB
RAM: 8GB (Dual-channel setup)
Hard Disk Space: (45GB)

سیستم حرفه ای :

OS: Windows 10 (64 bit only)
CPU: Intel Core i9-9900K 3.6 GHz, AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz
GPU: NVIDIA GeForce RTX 3080
Video memory: 10 GB
RAM: 16GB (Dual-channel setup)
Hard Disk Space: 45GB (+20 GB HD Texture Pack)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

In the near future, London is facing its downfall. After devastating terror attacks caused by a mysterious entity called Zero Day rock the city, an all-seeing authoritarian state has oppressed the people, a corrupt private military corporation controls the streets, and a powerful crime syndicate is preying on the vulnerable. The fate of London lies with you, and your ability to recruit a resistance and fight back.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Watch Dogs Legion در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Watch Dogs Legion نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی واچ داگز لژیون برای کامپیوتر کرک شده است؟

بله، بازی Watch Dogs Legion توسط گروه EMPRESS کرک شده است. البته نسخه های فشرده ی این بازی مانند DODI با حجم های کمتری هم قابل دسترس خواهند بود.

۲
آیا سیستم من بازی Watch Dogs Legion را اجرا می کند ؟

برای اجرای Watch Dogs Legion شما نیاز به ویندوز 7 یا 10 نسخه 64 بیت، حداقل 4 گیگابایت رم، پردازنده اینتل i5-4460 یا AMD Ryzen 5 1400 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 970 هستید و این بازی تنها با دایرکت ایکس 12 قابل اجرا خواهد بود. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 45 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Watch Dogs Legion را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Watch Dogs Legion در چه جهانی روایت می شود ؟

بازی Watch Dogs Legion حوادث پس از خروج پادشاهی بریتانیا از اتحادیه اروپا و تأثیرات اقتصاد و اجتماعی این واقعه روی زندگی مردم معمولی را نشان می‌دهد. لندن دیگر آن شهر قدیمی نیست و تمام نقاط آن با پهپادهای نگهبان و دوربین‌های پیشرفته‌ای کنترل می‌شود که می‌توانند گروه‌های تبه‌کار را در کسری از ثانیه شناسایی کنند. نفوذ تکنولوژی به زندگی مردم تا جایی پیش می‌رود که شرکت امنیتی به نام آلبیون، با ابزارهای مختلف به جاسوسی علیه مردم می‌پردازد و رفتارهای مردم را کنترل می‌کند. این میزان از کنترل باعث از میان رفتن آزادی‌های شخصی و گروهی می‌شود؛ حال گروهی علیه این رفتار و تصمیمات پیدا می‌شوند و این گروه مخفی DedSec است که به دنبال پس گرفتن کنترل از دست شرکت‌هایی است که جز زیاده‌خواهی و سود، هدف دیگری در ذهنشان نیست. اما آیا قرار است همان شیوه نسخه‌های پیشین را دنبال کنیم؟

۴
بازی Watch Dogs Legion برای چه پلتفرم هایی منتشر شده است ؟

بازی Watch Dogs Legion توسط استدیو یوبی سافت برای کامپیوتر، کنسول های PS4 و XBOX One و همچنین کنسول های تازه نفس PS5 و XBox Series X/S منتشر شده است.

۵
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 866 دیدگاه
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    روی ویندوز 11 اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمدرضا

    مهمان

    ببخشید روی این سیستم قابل اجراس
    CPU core i7 7500 ram24
    Graphics NVIDIA GeForce gta 950m 2GB

    پاسخ دهید
  • Avatar

    آرش

    مهمان

    چرا لینکارو براداشتید دوستان ؟؟ من میخواستم نصب کنم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پژمان در پاسخ به آرش

      مهمان

      لطفا لینک رو بزارید

  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    i7 نسل 10 رم 8 گرافیک 2 mx330 جواب میده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ابوالفضل

      پشتیبانی

      باید تست کنید

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    روسیستم که کرای ۷ ۳۷۰۰ با کارت گرا فیک rx 470 با رم ۱۲ جواب میده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      بله

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 866 دیدگاه