watch-dogs-legion
یحیی رحیمی

مرگ یک شخصیت در Watch Dogs Legion دائمی خواهد بود؛ می توانید به زندان بروید!

یحیی رحیمی 24 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,337 بازدید

Watch Dogs Legion بدون شک یکی از بلندپروازانه ترین نسخه های سری خود است. این بازی به همه اجازه می دهد تا افرادی را جذب خود کرد و بعد از آن داستان را به وسیله آن‌ها پیش برد. این موضوع روی صحنه های سینمایی نیز تاثیر خواهد گذاشت و تقریبا 20 نوع داستان مختلف نیز برای بازی نوشته شده است. اما مرگ یکی از این شخصیت ها چه تاثیری روی داستان خواهد گذاشت؟

یکی از سوالات بزرگ بازیکنان اما مرگ دائمی است. این را در نظر بگیرید که با یک شخصیت بازی را پیش می روید و به یک باره می میرد. آیا این مرگ دائمی است یا چه؟ کارگردان بازی در جواب به این سوال گفته است که این مرگ دائمی خواهد بود و ممکن است داستان این شخصیت با مرگ او پایان پذیرد اما داستان کلی بازی همچنان ادامه خواهد یافت. او در این مورد گفته است:

مرگ دائمی یک قمار بزرگ برای بازیکن است. وقتی که سلامت شما به صفر می رسد، وارد حالت به شدت مجروح خواهید شد. آنجا می توانید تصمیم بگیرید که تسلیم شوید و به زندان بروید که بعدها می شود یک شخصیت را از زندان آزاد کرد یا اینکه منتظر ماند و خودش آزاد شود، یا اینکه به مبارزه ادامه داد و آنگاه ریسک مردن به صورت دائمی نیز وجود دارد.
از آنجا که هر مرحله و دیالوگ برای هر شخصیت نوشته شده است، از دست دادن یک کاراکتر به معنی آن است که یکی دیگر از اعضای شما باید کار را ادامه دهد و پلات داستان از آنجا ادامه خواهد یافت. هر شخصیت دارای داستان پشت پرده خود است و همچنین اینکه چطور به گروه DedSec پیوسته است نیز داستان خود را دارد. به هر حال هر یک از آن‌ها اعضای تیم شما هستند و علیه رژیمی که کل شهر را تحت نظر خود گرفته است باید کار کنید.

Watch Dogs Legion در تاریخ 6 مارس 2020 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.