دانلود بازی Hazel Sky برای PC
دانلود بازی Hazel Sky برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hazel Sky برای PC

پارسی گیم 2 مرداد 1401 بدون دیدگاه
5,970 بازدید

دانلود بازی Hazel Sky برای کامپیوتر

این روزها که تنوع و تعداد بازی‌های سبک پازل کمتر و کمتر می‌شود، هر عنوان جدیدی که به دست بازی سازان مستقل ساخته شود، جای شکر دارد. بازی Hazel Sky هم که به دست استودیوی مستقل Coffee Addict Studio توسعه یافته، یکی از جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین آثار سبک پازل در سال‌های اخیر است. شما در نقش شخصی بازی می‌کنید که رؤیای تبدیل شدن به یک مکانیک را در سر می‌پروراند. برای عبور از پازل‌های بازی و رفتن به مرحله بعدی، شما باید به تعمیر هواپیماها بپردازید.

Hazel Sky به دست شش بازی‌ساز در کشور برزیل ساخته شده و نتیجه بی نظیر نهایی برای یک تیم کوچک، دستاورد بزرگی است. اولین چیزی که در این بازی توجه شما را به سوی خود جلب می‌کند، گرافیک سه‌بعدی و کارتونی‌اش است. صحنه‌های بسیار زیبا و پر از رنگ‌های شاد، این بازی را احاطه کرده و در هر مرحله نیز خیره‌کننده‌تر می‌شوند. با اینکه طراحی شخصیت‌های انسانی بازی می‌توانست بهتر باشد، ولی در نهایت Hazel Sky موفق می‌شود تا تجربه بصری جالبی برای بازی مستقل را ارائه کند.

برای یک بازی کوتاه که 5 یا 6 ساعت از وقت شما را می‌گیرد، Hazel Sky موفق شده تا تعدادی پازل بسیار قدرتمند و خوش‌ساخت را درون خود جای بدهد. بازیکن در سناریوهای مختلفی که شامل حضور هواپیماها می‌شوند، قرار گرفته و باید راه خود را به سوی موفقیت پیدا کند. داستان‌سرایی در این بازی نیز به بهترین شکل پیش رفته و شاهد روایتی زیبا و فراموش‌نشدنی هستیم. در نهایت می‌توان با اطمینان گفت که بازی Hazel Sky یک اثر قابل قبول و خوش ساخت در سبک ماجراجویی است و ارزش تجربه را دارد.

بازی Hazel Sky عنوانی در سبک ماجراجویی و پازل است. این بازی مستقل توسط یک تیم شش نفره ساخته شده و با اینکه از بودجه و توجه فنی بازی‌های بزرگ‌تر برخوردار نیست، ولی موفق می‌شود تا تجربه‌ای کوتاه ولی به‌یادماندنی را برایمان رقم بزند. اگر از طرف داران سبک ماجراجویی هستید، همین حالا این بازی زیبا را دانلود و تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mutropolis و Unforeseen Incidents را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hazel Sky برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 (64 Bit)
Processor: Intel i5-2300 2.8 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 550 Ti 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10 (64 Bit)
Processor: Intel Core i7 4790 3.6 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 760 3GB
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space
Sound Card: Any

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hazel Sky is a heartfelt adventure about a young engineer facing his destiny and his desires.
Sent to an island far from home in the flying city of Gideon, Shane must pass the trials and return as an Engineer or face banishment. Connected via radio, Shane and fellow trainee engineer, Erin strike up an illicit friendship. A friendship that will change the way Shane sees the world.
The Trials are the ultimate test that every Engineer must take before taking the honored role. For Shane, the trials are his destiny, but destiny and desire rarely align and, in a world, divided between honored engineers and reviled artists, Shane finds himself torn. The trials, events in Gideon, and an unlikely romance tell the bittersweet story of love, ambition, and a society on the brink of something new.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.