یحیی رحیمی

نمرات و بررسی‌های اولیه بازی Watch Dogs: Legion منتشر شد: رویای واقعی هکرها

یحیی رحیمی 7 آبان 1399 بدون دیدگاه
1,204 بازدید

بازی Watch Dogs: Legion بعد از چند بار تأخیر و آماده شدن برای انتشار روی کنسول‌های نسل جدید، بالاخره توسط یوبی‌سافت عرضه شد و از فردا می‌توانیم مزه‌ی این بازی را بچشیم. لژیون برعکس نسخه‌های دیگر با حذف شخصیت اصلی، یک سیستم جدید را پایه‌گذاری کرده که نمونه‌ی آن را در هیچ بازی ویدیویی ندیده‌ایم. تعریف و تحسین زیادی از سوی توسعه‌دهندگان شنیده‌ایم اما وقت آن است که منتقدان، عیار اصلی این بازی را مشخص کنند.

بازی Watch Dogs Legion حوادث پس از خروج پادشاهی بریتانیا از اتحادیه اروپا و تأثیرات اقتصاد و اجتماعی این واقعه روی زندگی مردم معمولی را نشان می‌دهد. لندن دیگر آن شهر قدیمی نیست و تمام نقاط آن با پهپادهای نگهبان و دوربین‌های پیشرفته‌ای کنترل می‌شود که می‌توانند گروه‌های تبه‌کار را در کسری از ثانیه شناسایی کنند. نفوذ تکنولوژی به زندگی مردم تا جایی پیش می‌رود که شرکت امنیتی به نام آلبیون، با ابزارهای مختلف به جاسوسی علیه مردم می‌پردازد و رفتارهای مردم را کنترل می‌کند. این میزان از کنترل باعث از میان رفتن آزادی‌های شخصی و گروهی می‌شود.

IGN – 8

بازی واچ داگز لژیون، فرانچایز جهان باز یوبی‌سافت را به جهات تازه‌ای کشیده است. تنوع زیادی در حرکات و فعالیت‌های شخصیت‌ها وجود دارد که باعث شده بازی کاملاً نو و تازه باشد و خبری از سیستم سنتی ارتقای شخصیت‌ها نیست و افزودن حالت Permadeath باعث ایجاد تنش جدی هنگام تجربه گیم پلی شده است. نقشه‌ی بازی بسیار پر جزئیات است و پر از معماهای محیطی است که حل آن‌ها نیاز به استفاده از پهپادها دارد. لژیون ازلحاظ فنی مشکلاتی دارد اما حالت سند باکس آن ایده‌ای بسیار جالب است و باعث شده که گیم پلی بازی لحظه‌به‌لحظه فرق کند و حتی پا فراتر از سری بازی GTA بگذارد.

Game Informer – 9

Legion موفق به ارائه آن دنیای فانتزی هکرهاست که اولین نسخه از سری بازی Watch Dogs به دنبال ارائه آن بود. ویژگی‌های مثبتی مانند تیم سازی مفرح، طراحی فوق‌العاده مراحل، روایت داستانی قوی و طراحی گرافیکی زیبا را می‌توان برشمرد و همه‌چیز داخل یک پکیج بی‌نظیر جا گرفته است. مهم نیست که شما یک جاسوس تربیت‌شده را هدایت کنید یا یک مادربزرگ غرغرو، واچ داگز لژیون دنیایی از سرگرمی را به روی شما می‌گشاید.

Gamespot – 8

بازی Watch Dogs Legion یک اثر آنتی فاشیست است که به دلیل وفادار ماندن به پیام اصلی اش، قابل‌تحسین است. این بازی موفق به ارتقای گیم پلی و نحوه‌ی هک به بهترین شیوه ممکن شده و توانسته حس یک لندنی بودن را به‌خوبی ارائه دهد. جدا از این، ساختار کلی بازی می‌توانست بهتر باشد و پایداری زیادی ندارد. مراحل بازی و شخصیت‌ها تکراری می‌شوند و گاهی لازم است که برای رسیدن به هدف، چندین بار منطقه و مأموریت‌ها را تکرار کرد.

IGN – 8
Game Informer – 9
Gamesradar – 3.5/5
PC Gamer – 80/100
Gamespot – 8
Slant – 2.5/5
Press Start – 8
Attack of the Fanboy – 3.5/5
We Got This Covered – 3/5
PCGamesN – 7
COGconnected – 75/100
Gameblog [French] – 7
Spaziogames [Italian] – 7

Watch Dogs legion Meta

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.