دانلود بازی Eldest Souls برای PC
دانلود بازی Eldest Souls برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Eldest Souls برای PC

پارسی گیم 10 مرداد 1400 بدون دیدگاه
8,705 بازدید

دانلود بازی Eldest Souls برای کامپیوتر

سری بازی‌های Dark souls از استودیو Fromsoftware آن‌قدر محبوبیت و موفقیت به دست آورد که در سایه خودش یک ژانر جدید را به بازی‌های ویدیویی اضافه کرد. این سبک را Souls-Like گفته و چالش‌برانگیز بودن بازی و عمیق بودن اتمسفر آن از ویژگی‌های بارزش محسوب می‌شود. بازی Eldest Souls از استودیو Fallen Flag عنوانی است که با همین سبک و سیاق ساخته‌شده و دنیای مرموز و جذابی را به تصویر می‌کشاند تا در آن با ماجراهایی پرمخاطره و مهیج روبه‌رو شوید.

داستان بازی در دنیایی فانتزی جریان دارد که تحت سلطه خدایانی باستانی و بی‌رحم هستند. انسان‌ها موفق شدند که این خدایان را اسیر و زندانی کنند اما در آخرین تلاش انتقام خدایان، تمدن نابود شد و دنیا به تباهی رفت. حال تنها امید انسان‌ها یک مبارز تنها است که باید به همراه شمشیر بزرگش عازم ماجرایی خطرناک شده و دنیا را از شر این خدایان پلید پاک‌سازی کند.

مهم‌ترین عنصر گیم پلی بازی، سریع و اکشن بودن آن است و به دلیل سبک Souls-Like بازی چالش زیادی را هم در مبارزات و طراحی مراحل پیش پای شما قرار می‌دهد. هرلحظه در مبارزات حیاتی بوده و باید به‌خوبی عکس‌العمل نشان دهید تا بتوانید پیروز میدان باشید. تمرکز اصلی بازی، مبارزه با Boss‌های متعددی است که در طول داستان ملاقات می‌کند. هر مبارزه منحصربه‌فرد بوده و تکنیک خاصی برای پیروزی را از جانب بازیکن می‌طلبد.

سبک گرافیکی بازی با زاویه دوربین شبیه به ایزومتریک، دوبعدی بوده اما به زیبایی طراحی‌شده است و محیط‌های چشم‌نوازی را پیش چشمان شما به نمایش خواهد کشید. کاراکتر شما به قابلیت‌های مختلفی نیز دسترسی دارد که برای سلایق مختلف، سبک مبارزه‌ای منحصربه‌فرد و متنوعی در دسترس باشد. اگر یک بازی چالش‌برانگیز با گیم پلی‌ای سریع و اکشن و اتمسفری قوی می‌خواهید، Eldest Souls را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Code Vein و Dark Souls 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Eldest Souls با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-bit
Processor: Processor: 2.8 GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 or equivalent with 2 GB of video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Processor: Processor: 2.8 GHz Dual Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 or equivalent with 2 GB of video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space
RECOMMENDED:
OS: Windows 10 64-bit
Processor: 3.2 GHz Quad Core Processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce 960 or equivalent with 4GB of video RAM
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Following centuries of servitude, Man finally rebelled against the Old Gods, imprisoning these colossal calamities within the sacred walls of the Citadel. But an evil stirred within…
In a final act of vengeance, the Old Gods have unleashed a great Desolation upon the world. Mankind is fading, with but a glimmer of hope remaining. Heavy is the burden that lies on one lone Warrior. Armed with a greatsword… of the purest Obsydian.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.