پیش‌درآمد Starfield
یحیی رحیمی

پیش‌درآمد آنلاین بازی Starfield در ژانر MMORPG ساخته می‌شود

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
324 بازدید

بازی Starfield از جمله موردانتظارترین عناوین سال جاری میلادی است و طرفداران بتزدا و بازی‌های نقش‌آفرینی مدت‌هاست منتظر انتشار آن هستند. استارفیلد اولین فرنچایز کاملاً جدید بتزدا در طی 25‌ سال اخیر است و این شرکت به دنبال استفاده کامل از فضای آن و انتشار عناوین مختلف است. بنابر آخرین اخبار بازی، ساخت پیش‌درآمد آنلاین بازی استارفیلد در ژانر MMORPG شروع شده است و این بازی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

به گزارش پارسی گیم، داستان بازی Starfield دو سال پس دورانی به نام جنگ‌های استعماری روایت می‌شود. بازی‌کنان باید سیستم‌های قابل سکونت را به‌عنوان جستجوگر و فضانورد بگردند و به دنبال حیات در سیاره‌های دیگر باشند. یکی از ویژگی‌های مهم بازی، تجربه آن به‌صورت اول شخص و سوم شخص است و توسعه‌دهندگان این بازی نقش‌آفرینی از سبک ناساپانک برای طراحی استفاده کرده‌اند. این سبک فضایی واقع‌گرایانه را به تصویر می‌کشد و به دور از معماری تخیلی است و بیشتر به جنبه علمی نزدیک است.

افراد نزدیک به بتزدا گزارش داده‌اند که ساخت پیش‌درآمد آنلاین بازی Starfield در سبک MMORPG شروع شده است و این بازی، نسخه آنلاین استارفیلد با المان‌هایی شبیه الدر اسکرولز آنلاین خواهد بود. این ادعا توسط یوتیوبری به نام SkullziTV مطرح شده است. او معتقد است که پیش‌درآمد استارفیلد بیست سال قبل از وقایع بازی جریان دارد و روی نبردهای استعماری میان کلنی‌های متحد و Freestar Collective متمرکز است.

پیش‌درآمد Starfield استارفیلد

نسخه آنلاین Starfield

یوتیوبر معرفی‌شده با انتشار ویدیویی گفته است که استودیو مونترآل بتسدا در حال کار روی پروژه‌ای معرفی‌نشده است و این پروژه سرنخ‌هایی در دسترس او قرار داده است. آگهی‌های استخدامی دفتر Austin این استودیو که در حال حاضر توسط بتزدا مخفی شده‌اند؛ اشاره به ساخت بازی جدید دارند. متن آگهی بدین شرح است:‌ «استودیوهای بازی‌سازی بتزدا به دنبال یک مهندس سرور باتجربه برای خلق و ارتقاء سیستم‌هایی برای یک بازی معرفی‌نشده است».

گفتنی است استودیو Austin به ساخت بازی‌های آنلاین شهرت دارد. SkullziTV در ادامه می‌گوید که استودیوهای آنلاین ZeniMax که بازی الدر اسکرولز آنلاین را تولید کرده‌اند؛ روی یک بازی MMORPG کاملاً جدید کار می‌کنند. همان‌طور که می‌دانید تمامی بازی‌های قبلی بتزدا با انتشار یک نسخه MMORPG دنبال شده‌اند و به نظر می‌رسد که این روند در مورد بازی استارفیلد نیز یکسان باشد.

توسعه بازی Starfield به خوبی پیش می‌رود. تولید‌کننده بازی مدتی پیش گفته بود که بازی‌کنان از کیفیت استارفیلد میخ‌کوب خواهند شد و آن را یکی از بهترین بازی‌های بتزدا دانسته بود. تاد هاوارد قول پخش گیم پلی Starfield در تابستان را داده و مایکروسافت با همکاری بتزدا در حال آماده‌سازی برای رویداد معرفی بازی جدید مصادف با زمان E3 است.

منبع:‌ GamingBible

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.