دانلود بازی Quake 4 برای PC
دانلود بازی Quake 4 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Quake 4 برای PC

پارسی گیم 13 شهریور 1400 بدون دیدگاه
5,300 بازدید

دانلود بازی Quake 4 برای کامپیوتر

می‌توان گفت پدربزرگ بازی‌های شوتر اول‌شخص، سری محبوب Quake هستند که توسط ذهن خلاق و نابغه افرادی ماهر ساخته شده‌اند. این عناوین گیم پلی‌ای سریع، اکشن و هیجان‌انگیز داشته و استاندارد جدیدی را در صنعت بازی‌های ویدیویی تعریف کردند. کافی است بدانید همان افرادی که سری بازی‌های Wolfenstein و دو بازی جدید Doom را ساخته‌اند، کار خود را با Quake شروع کرده بودند. بازی Quake 4 از استودیو id Software شماره چهارم و آخر بازی بوده که تمرکز بیشتری در بخش تک‌نفره داشت. این بازی در اصل دنباله شماره دوم بازی به‌حساب می‌آید و وقایع پس‌ازآن را روایت می‌کند.

در این بازی دشمن شما نژادی بیگانه به اسم Strogg است. شما در نقش سربازی به اسم Matthew Kane را دارید که به گروه پیشرفته Rhino Squad پیوسته است. پس از موفقیت در شکست دادن این نژاد بیگانه در شماره دوم بازی، حال گروه ما وظیفه ‌دارند تا این موفقیت را به جلو پیش برده تا سیاره اصلی آن‌ها را هم به تصرف خود در آورند. شما باید در این ماجرای پرمخاطره، همراه گروه شده و در هیجان بی‌حدومرز آن غرق شوید.

علاوه بر دشمنان جدید و غول‌پیکر، سلاح‌های تازه‌ای نیز در بازی حضور پیدا کرده‌اند تا تجربه‌ای مشابه را بدون احساس تکرار در بازی تجربه کنید. سبک گیم پلی همانند تمامی بازی‌های این سری، اصول و قواعد خودش را حفظ کرده و در این بازی نیز لحظاتی سریع، اکشن و هیجان‌انگیز و مملو از خون و خونریزی و نبرد را تجربه خواهید کرد. موتور ساخت بازی بهبودهایی یافته تا گیم پلی روان‌تر شود. در برخی از مراحل بازی Quake 4 می‌توانید سوار تانک و ربات‌های بزرگ ‌شده و نبردهای جذابی را برای خود رقم بزنید. می‌توان گفت شماره چهارم بازی، حجت را بر طرفداران تمام کرده و یک خداحافظی شکوهمند را به آن‌ها هدیه داده است.

در ادامه برای دانلود بازی Quake 4 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

System: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Intel® Pentium® 4 2.0 GHz or AMD® Athlon®XP 2000+ or higher
Memory: 512 MB RAM
Graphics: 100% DirectX® 9.0c compatible 64MB 3D hardware accelerated video card required
DirectX:9.0c
Storage: 2.8GB of uncompressed free hard disk space (plus 400MB for ® swap file)
Sound: DirectX® 9.0c compatible 16-bit sound card and latest drivers

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a desperate war for Earth’s survival, against an unrelenting enemy, the only way to defeat them is to become one of them. Armed with advanced weaponry and vehicles and aided by an elite squad of marines, you take the battle to the heart of the Strogg home planet and become Earth’s only hope for victory.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.