Starfield
یحیی رحیمی

زمان نمایش گیم پلی بازی Starfield اعلام شد

یحیی رحیمی 20 آبان 1400 بدون دیدگاه
391 بازدید

شرکت بتسدا از زمان معرفی بازی استارفیلد تابه‌حال، دنیای بزرگ و وسیع آن را نمایش نداده است. این اثر نقش‌آفرینی، اولین بازی اورجینال بتسدا خواهد بود که در طی 25 سال گذشته ساخته شده است. تاد هاوارد در مصاحبه‌ای به مناسبت ده‌سالگی بازی Skyrim، سرنخ‌هایی از زمان نمایش گیم پلی بازی Starfield در اختیار طرفداران قرار داده است و به نظر می‌رسد که تابستان سال آینده و هنگام E3 2021، بالاخره نمایشی کامل از اثر علمی تخیلی این کمپانی آمریکایی خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت بتسدا در طی جلسه‌ی پرسش و پاسخ که در شبکه‌ی اجتماعی رددیت برگزار شد، سؤالات مختلفی را پاسخ داد و همچنین جزئیاتی از زمان نمایش گیم پلی بازی Stafield ارائه کرد. او باور دارد که بازی دارای مکانیسم‌های نوین خواهد بود که مرزهای ژانر اکشن نقش‌آفرینی را جابه‌جا می‌کند. این اتفاقی است که انتشار اسکایرم در سال 2011 رقم زد و حال قرار است شاهد نوآوری‌های بیشتری در فرم و قالب بازی‌های نقش‌آفرینی باشیم.

تاد هاوارد در پاسخ به سؤال یکی از کاربران در مورد نمایش کامل استارفیلد گفت:‌ «ما ترجیح می‌دهیم بازی را تنها نمایش دهیم که آن‌هم تابستان آینده اتفاق خواهد افتاد.» ایکس باکس و بتسدا امسال با برگزاری رویداد مشترک، بازی‌های تازه‌ای را نمایش دادند و همچنین اولین تریلر رسمی استارفیلد را نیز منتشر کردند. احتمالاً سال آینده نیز شاهد رویدادی مشابه خواهیم بود که پرده از گیم پلی بازی Starfield بر خواهد داشت.

گیم پلی بازی Starfield

رضایت تاد هاوارد از فرایند تولید Starfield

تابه‌حال چندین تریلر از بازی استارفیلد منتشر شده که هیچ‌کدام، تصاویری داخل موتور را نشان نمی‌دهند و صرفاً اطلاعاتی در مورد سیستم‌ها و شهرهای موجود ارائه می‌دهند. برای نمونه تریلر معرفی حکومت‌های فضایی استارفیلد، نحوه‌ی تقسیم قدرت را به تصویر کشید و اطلاعاتی از شهرهای وسیع بازی ارائه کرد. دنیای استارفیلد بزرگ‌تر از تمامی عناوین ساخته شده شرکت بتسدا است و همچنین دیالوگ‌های آن سه برابر Skyrim خواهد بود.

آقای هاوارد در ادامه‌ی صحبت‌هایش از پیشرفت تولید بازی اظهار رضایت کرد. بنابر گفته‌های او، بازی تقریباً کامل شده است و توسعه‌دهندگان در حال اعمال تغییرات نهایی و آماده‌سازی بازی برای مراحل انتشار هستند. او همچنین اذعان کرده که تعدادی از تصاویر، توسط موتور گرافیکی بازی تهیه‌شده و این بدین معنی است که بخش اساسی طراحی و کدنویسی انجام شده است. شاید حال فرصت مناسبی است که بار دیگر به تریلر معرفی استارفیلد نگاهی بیندازیم و سکانس به سکانس آن را بررسی کنیم.

در صورتی که تغییری در برنامه‌های اولیه ایجاد نشود، منتظر انتشار Starfield در تاریخ یازدهم نوامبر (20 آبان) سال آینده برای ایکس باکس سری و کامپیوتر باشید.

منبع: PCGAMESN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.