بازی The Elder Scrolls V Skyrim
علی رحمانیان

یک بازی رومیزی از عنوان Skyrim در راه است

علی رحمانیان 12 اسفند 1399 بدون دیدگاه
598 بازدید

بازی The Elder Scrolls V Skyrim شاهکار بزرگ شرکت Bethesda است که در سال 2011 منتشر شد و موفق به کسب عنوان بهترین بازی همان سال هم گردید. پشتیبانی خوب سازندگان و انتشار نسخه‌های مختلف از این بازی در کنار ساخته‌شدن مادهای بی‌شمار و متنوع، همه و همه باعث شده‌اند که اسکایریم حتی در نسل نهم هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و جذابیت خود را حفظ کرده باشد. حال پس از گذشت تقریباً 10 سال از عرضه‌ی اسکایریم، یک بازی رومیزی یا به‌اصطلاح بورد گیم از این عنوان در حال ساخت است و در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim – The Boardgame توسط شرکت Modiphius Entertainment در دست توسعه است و به گفته‌ی این استودیو در مراحل پایانی ساخت خود قرار دارد، ولی به یک سرمایه‌گذاری جمعی برای انتشار نیاز خواهد داشت. هنوز اطلاعات زیادی از The Elder Scrolls V: Skyrim – The Boardgame در دسترس نیست ولی به گفته‌ی استودیوی سازنده، این اثر «یک بورد گیم دسته‌جمعی فوق‌العاده در دنیای اسکایریم بوده که با 1 تا 4 بازیکن قابل بازی است.» پیش‌نمایش این بازی به‌زودی در Tabletop simulator در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد تا با نحوه‌ی انجام آن بیشتر آشنا شوند، البته بعدازاینکه بازی مراحل سرمایه‌گذاری دسته‌جمعی خود را طی کرد.

The Elder Scrolls V Skyrim

برای کسانی که با بورد گیم‌ها آشنایی ندارند، در بازی‌های این سبک باید کاراکترهای خود را در نقشه از یک نقطه به نقطه‌ی دیگر حرکت دهید و در همین راه با انجام چالش‌ها و مبارزات مختلف امتیاز جمع کنید، وقتی به هدف موردنظر رسیدید بازیکنی که بیشترین امتیاز را جمع کرده باشد برنده است، البته این کلیت ماجرا است و این دسته از بازی‌ها پیچیدگی‌های خاص خود را دارند.

بازی رومیزی اسکایریم قرار است با همکاری دو استودیوی Bethesda و Modiphius در دسترس بازیکنان قرار بگیرد، استودیوی Modiphius قبلاً هم بازی‌های رومیزی متعددی بر اساس عنوان‌های Dishonored، Fallout، Vampire: The Masquerade و Kung Fu Panda ساخته و منتشر کرده است.

منبع: PCGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.