بازی Cyberpunk 2077 سایبرپانک 2077
محمد صادق شجاعی

تمرکز استودیو CD Projekt Red روی بسته الحاقی جدید بازی Cyberpunk 2077 است

محمد صادق شجاعی 30 فروردین 1401 بدون دیدگاه
175 بازدید

با اعلام ساخت بازی The Witcher 4، بسیاری از بازیکنان نگران بودند که استودیو سی دی پراجکت رد پشتیبانی از بازی سایبرپانک 2077 را متوقف کند. اما این استودیو مدتی پیش اعلام کرد که همچنان به پشتیبانی از اثر مذکور ادامه داده و از انتشار بسته الحاقی جدیدی که خط داستانی تازه‌ای اضافه خواهد کرد، خبر داد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بخش اعظم کارکنان استودیو CD Projekt Red در حال ساخت بسته الحاقی جدید بازی Cyberpunk 2077 هستند.

بر اساس اعلام استودیو سی دی پراجکت رد، بازی سایبرپانک 2077 همچنان اولویت اول این استودیو است. این اثر هنوز بیشترین حجم از زمان و منابع را در اختیار خود گرفته است. در جلسه اخیر استودیو CD Projekt Red، مشخص شد اکثریت اعضا روی بسته الحاقی آینده بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کنند. در عین حال تیم کوچک‌تری از کارکنان وظیفه پشتیبانی از اثر مذکور و ارائه آپدیت‌ها را بر عهده دارند.

تعداد افرادی که به بازی سایبرپانک 2077 اختصاص داده شده، بیشتر از تعداد کسانی است که روی بازی بعدی سری The Witcher کار می‌کنند. حتی با وجود اعلام رسمی ساخت بازی ویچر 4، تیم سازنده کوچک نگه داشته می‌شود؛ این بدان معنا است که تا نمایش اولین تریلر بازی فاصله زیادی باقی مانده است.

قبلا اعلام شد که استودیو CD Projekt Red تمرکز خود را به بازی The Witcher 4 معطوف کرده، حال استودیو سی دی پراجکت رد تصریح کرده که این خبر اشتباه بوده است؛ در نتیجه هنوز اکثریت کارکنان وقت خود را به بسته الحاقی و بهبود بازی سایبرپانک 2077 اختصاص داده‌اند.

بازی Cyberpunk 2077 سایبرپانک 2077

نسخه نسل نهم بازی Cyberpunk 2077 به‌تازگی منتشر شده است

بدون شک ادامه پشتیبانی از بازی Cyberpunk 2077 با حضور اکثریت اعضای استودیو سی دی پراجکت رد، برای طرفداران این اثر خبر خوشحال‌کننده‌ای است؛ با این حال نباید انتظار داشته باشید که به‌زودی محتوا‌های تازه‌ای دریافت کنید. آپدیت 1.5 احتمالا تنها به‌روز‌رسانی بزرگی است که در سال جاری منتشر شده است. بر اساس اعلام استودیو CD Projekt Red، بسته الحاقی بازی سایبرپانک 2077 تا پیش از سال 2023 منتشر نخواهد شد.

با این حال، با توجه به این که اکثریت کارکنان استودیو سی دی پراجکت رد وظیفه پشتیبانی از بازی Cyberpunk 2077 را بر عهده دارند، احتمال انتشار آپدیت‌های کوچک‌تر در سال جاری وجود دارد. مدتی پیش استودیو مذکور اعلام کرد که پس از انتشار آپدیت 1.5، هنوز «کار‌های زیادی برای انجام دادن» وجود دارد. از این گفته می‌توان چنین برداشت کرد که در آینده تغییرات مختلفی در بازی سایبرپانک 2077 رخ خواهد داد.

هر قدر طرفداران بازی Cyberpunk 2077 خوشحال هستند، علاقه‌مندان سری ویچر از عملکرد سی دی پراجکت رد ناامید شده‌اند. مدتی پیش اعلام شد که نسخه نسل نهم بازی The Witcher 3 در سه‌ماهه دوم سال جاری منتشر خواهد شد. اما این تاریخ نیز به تعویق افتاد و کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس برای تجربه نسخه بهبود‌یافته این اثر باید تا مدت نامعلومی منتظر بمانند. به دلیل عدم اعلام بازه زمانی انتشار نسخه نسل نهم ویچر 3، انتظار نمی‌رود که این نسخه در سال جاری در دسترس قرار بگیرد.

نظر شما در مورد تمرکز اکثریت اعضای استودیو CD Projekt Red روی ساخت بسته الحاقی جدید بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ آیا با این امر موافق هستید؟ به نظر شما سی دی پراجکت رد باید بازی ویچر 4 را به صورت جدی‌تر دنبال کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.