cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

سیستم Life Path انگیزه چندبار بازی کردن Cyberpunk 2077 را می دهد

یحیی رحیمی 23 شهریور 1398 بدون دیدگاه
782 بازدید

استودیو CD Projekt RED تابه حال زمان زیادی را صرف ساخت سیستم Life Path بازی Cyberpunk 2077 کرده است و جالب است که این روی جریان داستان نیز تاثیری نخواهد گذاشت اما اینکه شخصیت شما چطور با دنیای اطرافش ارتباط می گیرد را متفاوت می سازد. این سیستمی است که فرصت های نقش آفرینی جالبی را می سازد و بر اساس آنچه انتخاب می کنید، قطعا انگیزه دوباره خواهید داشت که مسیر مختلفی را انتخاب کنید و ببینید که بازی چطور خواهد بود.

طراح اصلی مراحل بازی Cyberpunk 2077 به نام Philip Weber اخیرا در انجمن های استودیو مصاحبه ای داشته است و در مورد کارکرد این سیستم از او پرسیده شده است. او تایید کرده است که این سیستم ارزش دوباره بازی کردن Cyberpunk 2077 را بالا می برد و امیدوار است که بازیکنان دوباره بازی را تجربه کنند و ببیند که انتخاب یک مسیر دیگر، چطور بازی را پیش خواهد برد:

به عنوان طراح مراحل، ما عادت گرفته ایم که داستانی غیرخطی بنویسیم و البته داشتن شخصیتی مانند V به ما این فرصت را داد که پا فراتر از اینها بگذاریم. سیستم Life Path از مورد علاقه های خودم است و به ما فرصت های نقش آفرینی بیشتری را اهدا کرد. برای نمونه یک آدم خیابانی و خانه بدوش بعضی مشکلات را راحتتر از یک آدم تاجر و مدیر اداره حل کند اما او را داخل یک جلسه بگذارید و او اصلا نمی داند چه بگوید.

وقتی که ما در مورد چالش ها صحبت کردیم، این را هم در نظر گرفتیم که افراد مختلف در کلاس های شخصیتی مختلف چگونه مشکلشان را حل می کنند. همین باعث ایجاد انگیزه ای دوباره به بازیکنان برای تجربه چندباره بازی می شود؛ زیرا آن‌ها یک تجربه کاملا متفاوت و جدید خواهند داشت. همچنین گزینه های گیم پلی جدید نیز به ما اجازه داد که مراحل را غیر خطی تر بسازیم. تیم های مختلف بازی کاملا خلاق هستند و همین باعث می شود به یک باره مسیر بازی تغییر یابد.

Cyberpunk 2077 روز 16 آوریل 2020 در دسترس کنسول های نسل هشتم و PC قرار خواهد گرفت.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.