بازی Cyberpunk 2077
محمد صادق شجاعی

فروش بازی Cyberpunk 2077 برابر با 18 میلیون نسخه است

محمد صادق شجاعی 28 فروردین 1401 بدون دیدگاه
243 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت CD Projekt اعلام کرده که فروش بازی Cyberpunk 2077 (سایبرپانک 2077) بیش از 18 میلیون نسخه بوده است.

شرکت سی دی پراجکت که به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت صنعت ویدیو گیم در اروپا شناخته می‌شود، به‌واسطه ساخت‌هایی همچون سری The Witcher و بازی Cyberpunk 2077 شناخته می‌شود. محبوبیت این آثار بر هیچ‌کس پوشیده نیست. در نتیجه فروش بالای آن‌ها قابل پیش‌بینی است. حال شرکت CD Projekt به‌تازگی اعلام کرده که بیش از 18 میلیون نسخه از بازی سایبرپانک 2077 به فروش رسیده است. همچنین از مجموعه ویچر بیش از 65 میلیون نسخه به فروش رسیده که تعداد 40 میلیون نسخه مربوط به بازی The Witcher 3: Wild Hunt بوده است.

این آمار در روز پنج‌شنبه و به‌عنوان بخشی از گزارش عملکرد مالی شرکت سی دی پراجکت منتشر شده است. بازی Cyberpunk 2077 یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های نسل قبل محسوب می‌شود. این اثر در ابتدای انتشار با مشکلات متعددی روبه‌رو بود. پس از سه بار تاخیر در انتشار، بالاخره بازی سایبرپانک 2077 در اواخر سال 2020 برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد؛ اما حجم بالای باگ‌ها موجب شد که این اثر از فروشگاه‌ها حذف شود.

پس از ماه‌ها انتشار آپدیت‌های مختلف که به‌منظور بهبود در دسترس قرار گرفته‌اند، در ژوئن 2021 بازی Cyberpunk 2077 به فروشگاه‌ها بازگشت. در این مقطع شرکت CD Projekt اعلام کرد که عملکرد بازی مذکور به سطح «راضی‌کننده» رسیده است. پیوتر نیلوبوویچ، معاون ارشد و مدیر مالی شرکت سی دی پراجکت در این باره گفت:

«ما به پتانسیل طولانی مدت جدید‌ترین محصولمان باور داریم. به همین دلیل، یکی از اولویت‌های ما برای سال 2021 بهبود گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 بود. اکنون ما از بازی راضی هستیم. استقبال بازیکنان از نسخه نسل بعدی این بازی که در ماه فوریه امسال منتشر شده، باعث دلگرمی ما است. در مجموع ما بیش از 18 میلیون نسخه از بازی سایبرپانک 2077 را به فروش رسانده‌ایم».

بازی Cyberpunk 2077 سایبرپانک 2077

Cyberpunk 2077 و The Witcher از مشهور‌ترین آثار تاریخ هستند

او همچنین تایید کرد که شرکت CD Projekt در حال کار روی یک بسته الحاقی برای بازی Cyberpunk 2077 است که خط داستانی جدیدی را به این اثر اضافه می‌کند. در روز چهارشنبه، شرکت سی دی پراجکت باری دیگر نسخه نسل نهم بازی ویچر 3 را به تعویق انداخت. این شرکت قصد دارد روند ساخت این نسخه را به صورت داخلی انجام دهد. قبلا قرار بود نسخه نسل فعلی بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سه ماهه دوم سال جاری منتشر شود.

پیش از این استودیو Saber Interactive در حال ساخت نسخه مربوط به کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس بود. این استودیو مسئولیت آماده کردن نسخه نینتندو سوییچ بازی ویچر 3 را بر عهده داشته است.

نظر شما در مورد فروش بازی Cyberpunk 2077 چیست؟ آیا تا‌کنون این اثر را خریداری کرده‌اید؟ به نظر شما نسخه فعلی این اثر مشکلات را رفع کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.