need-for-speed-most-wanted-2012
یحیی رحیمی

حق توسعه بازی Need for Speed به استودیو Criterion Games برگشت

یحیی رحیمی 24 بهمن 1398 بدون دیدگاه
809 بازدید

EA اعلام کرده است که وظیفه توسعه فرانچایز Need for Speed به استودیو Criterion Games برگشته است. این استودیو تا به حال روی دو نسخه از بازی کار کرده است و کیفیت بهتری نسبت به استودیوهای دیگر نشان داده است. به نظر EA برنامه های دیگری برای استودیو Ghost Games داشته باشد.

استودیو Ghost Games تا به حال روی چهار نسخه از بازی Need for Speed کار کرده است و از جمله آن‌ها می توان به Need for Speed Rivals و Need for Speed Payback اشاره کرد. آخرین آن‌ها نیز بازی Need for Speed Heat بود که توانست اندکی از روزهای خوش این بازی را به یاد طرفداران بیاورد.

استودیو Criterion بیشتر حالت پشتیبانی داشته است و برای نمونه روی بخش بتل رویال بازی Battlefield 5 به نام Firestorm کار کرده است. تغییرات بزرگی در راه است و EA حتی اسم Ghost Games را به EA Gothernburg تغییر داده است و تنها کمک هایی مهندسی در زمینه پشتیبانی و کدنویسی به تمام استودیوهای دیگر ارایه خواهد کرد و وظیفه ساخت یک بازی جداگانه از روی آن‌ها برداشته شده است.

جدا از آن استعدادهای موجود در این استودیو نیز به استودیوهای دیگر خواهند پیوست و البته احتمال اخراج 30 نفر از کارکنان نیز می رود. EA گفته است افرادی که متخصص موتور گرافیکی Frostbite هستند، برای آینده این کمپانی حیاتی هستند و همان جای قبلی به کارشان ادامه خواهند داد.

جدا از آن مکان استودیو در شهر گوتنبرگ سوئد نیز رضایت بخش نبوده است و به نوعی برای ساخت بازی های درجه یک کاربردی نیست. EA از زحمات استودیو برای ساخت و پیشرفت فرانچایز Need for Speed تشکر کرده است. هر چند توانایی آن‌ها برای ساخت یک بازی AAA نقد شده است اما استودیو با رویکردی جدید به کار خود ادامه خواهد داد. در سوی دیگر این Criterion Games است که به ساخت آینده ای روشن برای EA خواهد پرداخت.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.