دانلود بازی Battlefield V برای PS4
دانلود بازی Battlefield V برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Battlefield V برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 22 آبان 1397 4 دیدگاه
12,067 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Battlefield V برای پلی استیشن 4

پس از موفقیت Battlefield 1 در بازه‎‌ی جنگ جهانی اول، EA دوران جنگ جهانی دوم را برای نسخه بعدی بازی، یعنی Battlefield V، در نظر گرفت. با اینکه بسیاری اعتقاد داشتند که این بازی شباهت زیادی به نسخه‌ی قبلی دارد، EA با اضافه کردن مودهای متنوع و مختلف در بخش چندنفره‌ی بازی، کمک زیادی به خاص شدن این بازی نسبت به نسخه‌ی قبل کرد. این بازی یک شوتر اول شخص است که تمرکز بالایی بر روی بخش چندنفره دارد و مبارزات طبیعی و تخریب پذیری بالای محیط، از ویژگی‌های مهم این سری به حساب می‌آید. Battlefield V تمرکز بسیار زیادی را بر روی بخش چندنفره‌ی بازی قرار داده است اما همچنان یک بخش تک‌نفره دارد که شما می‌توانید به صورت آفلاین، آن را تجربه کنید. بخش داستانی بازی، وقایعی از جنگ جهانی دوم را مرور می‌کند و تجربه‌ای نه چندان بلند اما سرگرم کننده را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

راهنمای قدم به قدم بازی Battlefield V

راهنمای قدم به قدم بازی Battlefield V

بازی Battlefield V توسط استدیو EA DICE ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Battlefield V با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Battlefield V

در Battlefield V، تمرکز زیادی بر روی ساخت سربازها شده است. بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های مختلفی بسازند و نحوه‌ی پوشش او را کاملاً شخصی‌سازی کنند. این شخصی‌سازی‌ها با پول داخل بازی قابل خریدن است که شما می‌توانید این پول‌ها را از طریق کامل کردن یک سری Objective، به دست آورید. در بازی چهار بخش چندنفره وجود دارد؛ Continuous، Tides of War، Firestorm و Grand Operations. Grand Operations نسخه‌ی کامل‌تر شده‌ی Operation است که بازیکنان در چندین مرحله‌ی طولانی، با بازی کردن مودهای مختلف، به رقابت به یکدیگر می‌پردازند. Firestorm بخش Battle Royal بازی است که بازیکنان را در یک نقشه‌ی بسیار زیاد قرار می‌دهد. در هر بازی، 64 بازیکن قرار دارد که تا 16 Squad را در بازی قرار می‌دهد. البته شما می‌توانید این بخش را تنهایی نیز بازی کنید که البته تعداد بازیکنان موجود در هر بازی، نسبت به دیگر بازی‌های Battle Royal کمتر است. چهار Class بازی همچنان مثل نسخه‌ی قبل در دسترس هستند با این تفاوت که به هر کلس قدرت‌های ویژه‌ی جدیدی اضافه شده است. اسلحه‌های ضد تانک بازی نیز بیشتر از نسخه‌ی قبلی بازی هستند که مقابله کردن با تانک‌ها را ساده‌تر می‌کند. محیط‌های بازی، تنوع خوبی را در بخش چندنفره با بازیکنان ارائه می‌دهد که وجود داشتن 4 بخش چندنفره‌ی مختلف، هواداران این سری را به این سادگی‌ها از این نسخه خسته نمی‌کند.

اگر از طرفداران سری Battlefield هستید، Battlefield V با اضافه کردن بخش‌های جدیدی به بخش چندنفره، یک بازی پرمحتوا را به شما ارائه می‌دهد. بخش داستانی بازی، وقایعی از جنگ جهانی دوم را مرور می‌کند و تجربه‌ای نه چندان بلند اما سرگرم کننده را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Battlefield V, also known as Battlefield 5, is an upcoming first-person shooter video game developed by EA DICE and published by Electronic Arts. Battlefield V is the sixteenth installment in the Battlefield series. It will be released worldwide for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One on November 20, 2018. The game will continue on from its precursor Battlefield 1 by focusing on World War II.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 33.4 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    majid

    مهمان

    salam
    baraye ejraye ofline bayad cd key orginal kharid ya na ?
    mamnoon

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به majid

      پشتیبانی

      سلام
      برای ps4 باید اکانت بازی رو داشته باشید

  • Avatar

    milad

    مهمان

    سلام دوست عزیز.. میشه توضیح بدید چه طور میشه این فایلهارو رو ps4 اجرا کنم.. من تازه دستگاه گرفتم ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به milad

      پشتیبانی

      سلام
      باید اکانت بازی را داشته باشید و دیتا ها را داخل کنسول بریزید برای اموزش کامل در گوگل سرچ کنید