بازی Battlefield
علی رحمانیان

نسخه‌ی بعدی بازی Need For Speed برای حمایت از Battlefield 6 تأخیر خورد

علی رحمانیان 12 اسفند 1399 بدون دیدگاه
543 بازدید

وقتی حرف از بازی‌های سبک ریسینگ به میان می‌آید، عنوان Need For Speed قطعاً جزو اولین نام‌هایی است که به ذهنمان می‌رسد. این مجموعه یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های ماشین‌سواری است که در هر نسخه در عین وفاداری به اصل سری، با معرفی ویژگی‌های جدید و متنوع طرفداران خود را حفظ کرده است. بازی‌های این عنوان معمولاً به‌صورت سالانه منتشر می‌شوند، حال خبر بدی برای دوستداران این مجموعه منتشرشده و نسخه‌ی جدید این بازی یک سال به تأخیر افتاده است تا به روند ساخت بازی Battlefield 6 کمک شود.

دلیل تأخیر به وجود آمده در نسخه‌ی جدید، این است که شرکت توسعه‌دهنده‌ی بازی یعنی Criterion Games ادامه‌ی ساخت آن را به تعویق انداخته و در حال کمک به استودیوی EA DICE برای توسعه‌ی بازی Battlefield 6 است که در سال جاری عرضه خواهد شد. Laura Miele، رئیس شرکت Electronic Arts در جریان مصاحبه‌ای با رسانه‌ی خبری پالیگان اعلام کرده است که زنجیره‌ای از اتفاقات مثل فراگیری ویروس کرونا و مشکلات دور‌کاری این شرکت باعث تغییر وظیفه‌ی استودیوی کرایتریون شده‌اند، وی همچنین تأکید کرد که هیچ مشکلی درروند ساخت دو بازی Need For Speed و Battlefield 6 وجود ندارد.

ما بدون کمک و مشورت با استودیوی Criterion و همچنین در نظر گرفتن تأثیر زیاد این شرکت روی روند ساخت Battlefield 6، نمی‌توانستیم این تصمیم را بگیریم. آن‌ها پیش‌ازاین هم روی عناوین Star Wars: Battlefront و Battlefield کار کرده‌اند، علاوه بر رابطه‌ی بسیار نزدیک و تنگاتنگی با شرکت EA DICE دارند و من مطمئنم که این مسئله برای آن‌ها برد بزرگی محسوب می‌شود.

لورا میله به نظر به این موضوع هم اشاره می‌کند که شرایط مربوط به فراگیری ویروس کرونا کار را برای شرکت EA DICE سخت کرده است و کمک گرفتن از یک استودیوی همکار، به آن‌ها کمک زیادی می‌کند که به برنامه‌ی ساخت Battlefield 6 پایبند بمانند و آن را سر موقع منتشر کنند.

نسخه‌ی جدید بتلفیلد به خوبی درحال‌توسعه است، تیم سازنده طی یک سال گذشته به طرز خارق‌العاده‌ای سخت کار می‌کند و بله ما در خانه مشغول کار هستیم و این سخت است، بازی ساختن در داخل خانه واقعاً سخت است و تیم ما کمی خسته شده است.

البته طرفداران بازی‌های ریسینگ هم نباید نگران باشند، چون میله خاطرنشان کرد که این پایان عنوان Need For Speed نیست و بعدازاینکه مراحل ساخت نسخه‌ی جدید بتلفیلد به پایان رسید، این بازی هم روند ساخت خود را ادامه خواهد داد. در رابطه با بحث زمانی هم به گفته‌ی رسانه‌ی پالیگان، شرکت EA به سرمایه‌داران خود این‌گونه گفته است که تا قبل از ماه مارس سال 2022، از هر دو عنوان Need For Speed و Battlefield نسخه‌های جدیدی برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه خواهد شد. EA ظاهراً در حال حاضر تمام منابع خود را به Battlefield 6 اختصاص داده است؛ هنوز از این بازی به‌صورت رسمی رونمایی نشده است ولی به گفته‌ی سازندگان، طی ماه‌های آینده اطلاعات دقیق‌تری از آن منتشر می‌شود.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.