حالت های گرافیکی بازی Dead Space Remake (دد اسپیس ریمیک)
محمد صادق شجاعی

حالت های گرافیکی بازی Dead Space Remake اعلام شد

محمد صادق شجاعی 24 دی 1401 بدون دیدگاه
472 بازدید

استودیو Motive و شرکت الکترونیک آرتز در آستانه انتشار بازی Dead Space Remake (دد اسپیس ریمیک)، حالت های گرافیکی این اثر روی کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس را اعلام کرده‌اند.

بازی Dead Space Remake به عنوان یکی از مورد‌انتظار‌ترین آثار سال جاری، به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. به همین مناسبت استودیو Motive و شرکت EA جزئیات مختلفی از این اثر از جمله سیستم مورد‌نیاز آن را با بازیکنان به اشتراک گذاشته‌اند. حال سازندگان بازی دد اسپیس ریمیک اطلاعات مربوط به حالت های گرافیکی این اثر روی کنسول‌های PS5 ،Xbox Series S و Xbox Series X را در اختیار کاربران قرار داده‌اند.

بر این اساس دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس امکان انتخاب از بین دو حالت گرافیکی را دارند. به واسطه حالت Quality، در شرایطی که ویژگی ری تریسینگ فعال است، می‌توانید از تجربه بازی Dead Space Remake ، با رزولوشن 4K و به صورت 30 فریم لذت ببرید. در مقابل حالت Performance، ویژگی ری تریسینگ را غیر‌فعال و رزولوشن را تا 2K پایین می‌آورد، اما نرخ فریم تا 60 فریم بر ثانیه بالا می‌رود.

حالت های گرافیکی بازی Dead Space Remake (دد اسپیس ریمیک)

بازی Dead Space Remake از ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند

بازی Dead Space Remake یک نمونه نه چندان رایج از آثار بزرگ است که به صورت بین نسلی در دسترس قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل باید صبر کرد و دید که اثر مذکور تا چه از اندازه از نظر بصری و بهره‌گیری از قدرت بالای کنسول‌های نسل نهم موفق ظاهر خواهد شد.

بازی دد اسپیس ریمیک در تاریخ 27 ژانویه 2023 (7 بهمن 1401) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد حالت های گرافیکی بازی Dead Space Remake چیست؟ آیا توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.