پارسی گیم

دانلود بازی Dead Cells Everyone is Here Vol II برای PC

پارسی گیم 25 شهریور 1400 32 دیدگاه
42,977 بازدید

دانلود بازی Dead Cells Everyone is Here Vol II برای کامپیوتر

Dead Cells آخرین ساخته‌ی استودیوی Motion Twin است که پس از یکسال، از حالت Early access خارج و به طور کامل منتشر شد. این بازی ازتلفیق دو سبک Roguelike و Metroidvania ساخته شده است که تنوع و جذابیت قابلی توجهی را به آن بخشیده است. موفقیت چشمگیر بازی در هنگام انتشار، دلیلی بر جذابیت به کارگیری دقیق این دو سبک توسط این استودیوی خلاق است.سبک Metroidvania، یکی از زیرشاخه‌های سبک اکشن ماجراجویی که ترکیبی از مکانیزم و محیط‌های دو سری بازی Metroid و Castlevania است؛ به عبارتی بازی دارای یک نقشه‌ی بزرگ است که محیط‌های آن به همدیگر مربوط هستند و فقط تعدادی در و موانع خاص هستند که مانع پیشروی شما در نقشه‌ی بازی می‌شوند. مکانیزم و اتمسفر این سبک از بازی‌ها نیز شباهت بسیار زیادی به سری بازی های Castlevania دارد.

سبک roguelike، به گشت‌وگذار در غارها و دخمه‌ها مربوط می‌شود و بالا بردن قدرت و level شخصیت اصلی نیز از بخش‌های بسیار مهم بازی محسوب می‌شود. در این سبک معمولاً مرگ شخصیت بازی، به معنای پایان است و یک اثر دائمی دارد. برای مثال بازی مثل دیابلو، بخش‌هایی از سبک خود را از این سری بازی‌ها الهام گرفته است. معمولاً گیم‌پلی این بازی‌ها حالت Turned-base دارد و نوبتی بودن مبارزات، نقش مهمی را ایفا می‌کند.

در Dead Cells، شما نقش گروهی از سلول‌ها را دارید که در ابتدای بازی، کنترل بدن یک زندانی مرده را در اختیار دارید و با جستجو و گشت و گذار در بدن او، باید به مبارزه با موجودات خاصی که در بدن این شخص وجود دارند بپردازید. دشمنان شما پول، زره و سلاح‌های زیادی با نابود شدنشان از خود به جای می‌گذارند و در برخی مواقع، دشمنان سلول‌هایی را پس از شکست بر روی زمین می‌اندازند که به شما ارتقاهای دائمی می‌دهد. سلول‌ها فقط در پایان مرحله می‌تواند استفاده شود و اگر قبل از پایان مرحله کشته شوید، تمام سلول‌های خود را از دست خواهید داد. بازی الهامات زیادی را از سری Dark souls گرفته است و دشمنان قدرتمند با رفتارهای خاص در سرتاسر بازی مشاهده می‌شوند؛ پس کشته شدن زیاد، بخشی جدا نشدنی از این بازی به شما می‌آید. در بازی باس‌های قوی و خاصی نیز وجود دارند که بازیباز را با چالش‌های زیادی مواجه می‌کنند.

همانطور که گفتیم، این بازی الهاماتی زیادی از سری Dark souls گرفته است و این مسئله در داستان بازی، وضوح بیشتری دارد. بازی به شما تکه‌های کمی از داستان را ارائه می‌کند و قرار دادن آن‌ها در کنار هم و تشکیل یک داستان کامل، به عهده‌ی شما است. شخصیت شما یک سلول شبیه به انسان است که سر او را آتشی پردود تشکیل داده است و با نام زندانی خطاب می‌شود. در بازی گفته می‌شود که او فناناپذیر است و هربار که شما کشته شوید، آتش سر زندانی، او را دوباره زنده می‌کند. شما به دلیل جرمی نامعلوم کشته شده‌اید اما در بازی مشخص نمی‌شود که جرم شما دقیقا چه بوده است. هربار که شما کشته شوید، محیط بازی دستخوش تغییراتی می‌شود که دلیل آن زنده بودن محیط بازی و تکامل آن پس از هربار مرگ شما است.

اگر به دنبال یک بازی سخت با فضا و مکانیزم سری بازی‌های Castlevania هستید و از روایت یک داستان فوق‌العاده مرموز لذت می‌برید، Dead Cells یکی از بازی‌هایی است که باید حتما آن را تجربه کنید. استقبال فوق‌العاده زیاد از این بازی نیز به دلیل کیفیت بالای گیم‌پلی است و تنوع و جذابیت خاصی را به بازی می‌دهد.

در ادامه برای دانلود بازی Dead Cells Everyone is Here Vol II با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: Intel i5+
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: DirectX 9.1+ or OpenGL 3.2+

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+
Processor: Intel i5+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800 or better
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: DirectX 9.1+ or OpenGL 3.2+

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Dead Cells is a roguelike-metroidvania video game developed and published by Motion Twin. Following about a year in early access, Dead Cells was released for Linux, macOS, Microsoft Windows, Nintendo Switch, PlayStation 4, and Xbox One on August 7, 2018. Mobile ports for iOS has been released on August 28, 2019 and Android is planned for release sometime in 2020. In the game, the player takes the role of a slime-like creature that takes control of a corpse in a dungeon, through which they must fight their way out. The player gains various weapons, treasure and other tools through exploration of the procedurally-generated levels to fight undead creatures within it. At times, the player may gain “cells”, a type of in-game currency that can be used to purchase permanent upgrades or unlock new items for the player if they reach the vendor between each level. Dead Cells uses a permadeath system, causing the player to lose all cells and other currencies or items upon each instance of death. Motion Twin was inspired by The Binding of Isaac in developing the game.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 32 دیدگاه
  • Avatar

    Amirmohamad387

    مهمان

    دوستان من هم دانلود کردم و به همین مشکل اکسترکت شما برخوردم ظاهرا فایل پارت دوم مشکلی نداره پارت اول رو فقط Repair بزنید و با قایل دوم اکسترکت کنید درست میشه یعنی فایل یک رو که ریپایر کردید یه اسم .fixed خود برنامه winrar برای اول اون فایل میزاره که اول باید اونو پاک کنید که به عنوان پارت اول شناخته بشه بعد هم با پارت دوم اکسترکت کنید که فایل بدست اومده هم باید حدود 1.84 گیگابایت بشه که داخلش setub.exe هست

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 32 دیدگاه