یحیی رحیمی

مدیرعامل Activision: موبایل پلتفرم پیشتاز ماست

یحیی رحیمی 19 بهمن 1398 بدون دیدگاه
647 بازدید

کمپانی Activision با عرضه بازی Call of Duty: Mobile ورود بزرگی به پلتفرم موبایل داشت و توانست موفقیت بزرگی نیز کسب کند و 87 میلیون دلار نیز درآمد به وجود آورد. با این حساب باید بازی های بیشتری برای این پلتفرم در آینده عرضه شود و به نظر خود Activision نیز دنبال چنین چیزی است.

مدیرعامل کمپانی Activision-Blizzard به نام Bobby Kotick در گفتگوی جدیدی از پیشتازی پلتفرم موبایل گفته است. او موفقیت Call of Duty: Mobile را ستوده است و هیجان خود را در مورد بازی های موبایلی و سود به دست آمده از آن‌ها نشان داده است:

اگر از Call of Duty به عنوان مثال استفاده کنم، ما با عرضه Call of Duty Mobile توانستیم میزان بازیکنان خود را از 40 میلیون نفر به 100 میلیون نفر در کمتر از یک سال برسانیم. ما انتظار رشد بیشتری را از این بازی البته عنوان هایی معرفی نشده از سری ندای وظیفه در سال 2020 داریم. مدل کسب و کار این بازی به صورت رایگان برای همه است و همین باعث پیشرفت جامعه کاربران بازی شده است و جدا از قابلیت خرید سرویس و آیتم های دیجیتالی، ما از تبلیغات نیز سود زیادی به دست آورده ایم. بازی موفقی را برای موبایل توسعه داده ایم و فرانچایزهای ما توان کشاندن جامعه کاربری بزرگتری را نیز دارند. ما به تولید بازی های موبایل با کیفیت بالا ادامه خواهیم داد.

در کنار این صحبت انجام شده، شایعه ای در مورد عرضه بازی Crash Bandicoot برای موبایل نیز منتشر شده است و به نظر این شایعه بسیار جدی باشد و در آخر چنین چیزی را شاهد باشیم. چند روز پیش نیز Activision از تولید چندین نسخه بازسازی شده از عنوان های کلاسیک خبر داده بود و احتمالا ریمسترهای بیشتری از دو فرانچایز Crash و Spyro را شاهد باشیم.

بدون شک تجارت موبایل برای Activision سود زیادی به همراه داشته است و گسترش آن یکی از اهداف کلیدی خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.