بهترین بازی های شمشیری اندروید
سارا هابطی

بهترین بازی های شمشیری اندروید

سارا هابطی 3 فروردین 1402 بدون دیدگاه
8,377 بازدید

به نظر شما چه چیز دیگری در این دنیا وجود دارد که بازی‌های ویدیویی نتوانسته باشند آن شرایط و موقعیت را برای گیمرها به وجود بیاورند؟ به جرات می‌توان گفت صنعت گیم با توسعه‌دهندگان با استعداد خود توانسته اکثر روش‌هایی که بازیکنان می‌توانند با دشمنان خود مقابله کنند از مشت زدن و هدف‌گیری برای شلیک گرفته تا جادو و تله‌گذاری و کلی موارد مختلف دیگر را در اختیارشان قرار داده است. اما مبارزه با شمشیر و تکه تکه کردن دشمنان در بازی‌های ویدیویی لذت منحصر به فرد و ویژه‌ای دارد که کم‌تر گیمری برای تجربه آن وسوسه نمی‌شود. بازی‌های شمشیری موبایل به علت داشتن طیف وسیعی از المان‌ها، به طور معمول عناصر سبک‌های مختلف مانند نقش‌آفرینی و اکشن را با خود یدک می‌کشند. از آنجایی که بازار بازی‌های شمشیری  امروزه در میان بهترین بازی های موبایل با افت و خیزهای فراوانی روبرو است، بهتر بوده نگاهی به بهترین بازی های شمشیری اندروید بیاندازیم. در ادامه همراه پارسی گیم باشید.

بازی های شمشیری موبایل؛ جنگجویان سرزمین‌های دور

اگر شما یکی از اشخاصی باشید که بازی زیبا و فوق‌العاده خیره‌کننده گوست آف سوشیما (Ghost of Tsushima) را تجربه کرده باشد، قطعا دوست دارید به یک سامورایی چابک تبدیل شوید و با تیغه‌های بُرنده شمشیرتان، وجود دشمنان را از روی زمین به شیوه خودتان پاک کنید. با این حال شاید عناوین کمی در سبک این بازی شاهکار وجود داشته باشند یا این‌که برخی افراد نتوانند به دلایل مختلف به انجام بازی‌های شمشیری کنسولی بپردازند.

پس بهترین راه انجام بازی های شمشیری اندروید است که می‌توانند شکل و حس دیگری از هیجان و لذت بردن از بازی‌های شمشیری یا به اصطلاح Sword Fighting را به علاقمندان خود القا کنند. اکثر بازی های شمشیری از دید سوم شخص انجام می‌شوند البته برخی از آن‌ها برای تجربه بهتر بازیکنان، دید اول شخص را نیز ارائه می‌کنند. به طور کلی بازی‌های شمشیری بر پایه تلاش و تحمل سختی‌های فراوان برای غلبه بر دشمنان طراحی شده است.

خودتان را از سیاهچاله‌های قلعه‌ها و سرزمین‌‌های ستم‌دیده آزاد کنید و به یک شمشیرزن شجاع و حرفه‌ای برای نابودی دشمنان و حاکمان ظالم تبدیل شوید. از آنجایی که بازی‌های اندرویدی دارای تنوع بسیار بالایی هستند و برای تمام سلایق، عناوین منحصر به فرد و لذت‌بخشی را کنار گذاشتند؛ پس بهتر است بدون تاخیر بیش‌تر به سراغ بررسی بهترین بازی های شمشیری موبایل برویم و ببینیم کدام یک از آن‌ها لیاقت حضور در لیست بهترین‌‌‌های ما را داشته‌اند.

1) سری بازی Ninja Arashi

بازی Ninja Arashi

به عنوان بهترین بازی شمشیری اندروید بهتر است از همین ابتدا به سراغ تجربه بازی زیبا و سرگرم‌کننده Ninja Arashi برویم که توسط توسعه‌دهندگان استودیو Black Panther ساخته و روانه بازار شده است. بازی از هر جهت با توجه به پلتفرم مورد نظر از زیبایی خاصی برخوردار بوده و می‌تواند شما را در کالبد یک نینجای طوفانی در داستان گیرا خود غرق کند.

بازی با گیم‌پلی اعتیادآور و جذاب خود بازیکنان را ساعت‌ها درگیر محیط دوبعدی و هیجان‌انگیز خود می‌کند و می‌توانید با پیشروی در داستان و پشت سر گذاشتن مراحل، کاراکتر خود را از نظر مهارت و زره و شمشیر ارتقاء بخشید و به دل چالش‌های فوق‌العاده بازی بزنید. اگر دوست دارید در قالب یک نینجای حرفه‌ای قرار گیرید و به جنگ با دشمنان بروید، بازی Ninja Arashi در اختیارتان قرار دارد. البته لازم به ذکر بوده که تا به امروز دو نسخه این بازی روانه بازار شده که شما می‌توانید به سراغ تجربه نسخه دوم نیز بروید.

2) بازی Shadow of Death: Soul Knight

بازی Shadow of Death Soul Knight

با بازی Shadow of Death: Soul Knight به یک جنگجوی بی‌رحم و قدرتمند تبدیل شوید تا بتوانید دشمنان مسیر پیروزی خود را از میان بردارید. با شوالیه‌های سایه مرگ همراه شوید و تا پادشاه ظالمی که کل مردم شهر زیبای آئورورا را به اسارت گرفته است را از بین ببرید و شهر آئورورا را بار دیگر به اوج شکوفایی و جادویی خودش بازگردانید. شما می‌توانید از میان چهار شوالیه بازی یکی را براساس مهارت و ویژگی‌های منحصر به فردش انتخاب کنید و به یک ماجراجویی در دنیای تاریک با سناریوهای فانتزی قدم بگذارید.

بازی با گرافیک و گیم پلی فوق‌العاده هیجان‌انگیز خود بازیکنان را در راه رسیدن به یک شوالیه تاریکی برای از بین بردن ظلم و ستم، همراهی می‌کند و می‌توانید با گذشت از مراحل و ارتقاء بخشیدن به تجهیزات خود به سراغ انجام چالش‌های سخت‌تر بازی بروید. با شوالیه قدرتمند خود شهر آئورورا را از وجود هرگونه شیطانی پاک کنید و شهر را از ویرانی نجات دهید. توسعه‌دهندگان استودیو Bravestars Games نهایت تلاش خود را کرده‌اند تا بالاترین کیفیت و بهترین عملکرد را از بازی Shadow of Death: Soul Knight به بازیکنان ارائه کنند و تجربه لذت‌بخشی را برایشان رقم زنند.

3) مجموعه بازی Shadow Fight

بازی Shadow Fight

امکان ندارد که شما جزء علاقمندان به بازی های شمشیری موبایل باشید و نام مجموعه بازی Shadow Fight را نشنیده باشید. اکثریت طرفداران استودیو معروف و مطرح NEKKI را با ارائه بازی‌های خوش ساخت و جذاب Shadow Fight می‌شناسند و خاطرات بسیار زیادی با تک تک نسخه‌های این مجموعه بازی داشته‌اند. آخرین خروجی از این مجموعه که چهارمین نسخه از این سری را شامل می‌شود، Shadow Fight 4: Arena نام دارد که در مدت زمان کوتاهی توانست بیش از 10 میلیون کاربر را به خود جذب و امتیاز خوب 4.6 را کسب کند.

داستان کلی این مجموعه بر این اساس است که شما در کالبد جنگجویان حرفه‌ای و افسانه‌ای قرار می‌گیرد که باید در مکان‌های مختلف به جنگ با دشمنان خود بروید. نسخه چهارم بازی یک جورایی نسخه تکامل‌یافته بازی شادو فایت 3 است که با ارائه حالت آنلاین و گرافیک و گیم بهبود یافته توانسته بهترین عملکرد را از خود نشان دهد. با این حال این مجموعه بازی از جذابیت و اکشن فوق‌العاده ای برخوردار بوده و می‌توانند ساعت‌ها با محتوای هیجان‌انگیز خود سرگرمتان کنند.

4) بازی Demon Hunter: Shadow World

بازی Demon Hunter Shadow World

به یکی دیگر از هیجان‌انگیزترین بازی‌های لیست بهترین‌ها به نام Demon Hunter: Shadow World می‌رسیم که توسط استودیوی خوش ذوق EA Publishing ساخته و روانه بازار شده است. این بازی با گیم پلی پر هیاهو و اکشن، گرافیک زیبا توانسته تجربه‌ای برای بازیکنان خلق کند که مشابه آن در عناوین دیگر وجود نداشته باشد. شما به عنوان یک جنگجو افسانه‌ای و آخرین بازمانده از یک واقعه آخرالزمانی که تمام انسان‌ها توسط نیروهای شیطانی تسخیر شدن، باید به جنگ با شیاطین بروید و تمامی آن‌ها را از بین ببرید.

مناطق بازی به معنای واقعی کلمه در جهنم واقعی قرار دارند و شما وارد شدن به این مناطق می‌توانید صدای ناله و زجر انسان‌هایی که توسط شیاطین تسخیر شده‌اند را بشنوید. شما در این بازی به عنوان ناجی و تنها امید انسان‌های باقی مانده هستید و باید با استفاده از مهارت شمشیر زنی و قدرت‌های منحصر به فرد خودتان نیروهای تاریکی را از بین ببرید. داستان و فضای بازی بسیار منحصر به فرد و خاص است و ممکن بوده هر گیمری نتواند به خوبی با آن ارتباط برقرار کند.

بازی Demon Hunter: Shadow World دارای چهار حالت است که می‌توانید با پیشروی در داستان تک تک آن‌ها را باز کنید. برای مثال، حالت Adventure اولین حالتی است که بازیکنان باید کارشان را شروع کنند و بعد با پیشروی در داستان و به دست آوردن آیتم‌های مختلف می‌توانند قفل حالت‌های Altar of the Darkness، Boss Mode و همچنین Clock Tower of Challenges را باز کنند. در هر حالتی بخشی از توانایی و مهارت‌های شما به عنوان یک شمشیرزن به چالش کشیده خواهد شد. اگر از تجربه بازی‌های چالشی و خاص لذت می‌برید، بازی Demon Hunter: Shadow World می‌تواند گزینه کاملا مناسبی برایتان باشد.

5) بازی Grimvalor

بازی Grimvalor

شاید بتوان بازی Grimvalor به عنوان یک اثر برجسته و تماشایی در لیست بهترین‌ها قرار داد که توانست با گرافیک و گیم پلی جذاب خود بازی‌های گوشی‌های هوشمند را چند پله به جلو هدایت کند. این بازی به لطف به‌روزسانی و گستردگی تنوع در مراحلش در بالاترین جایگاه بازی‌های اکشن – شمشیری استودیو Direlight قرار می‌گیرد. شاید کم‌تر بازی ‌های شمشیری اندروید امروزی بتوانند آن حس واقعی از یک شمشیرزن حرفه‌ای را به بازیکنان ارائه کنند، اما بازی Grimvalor با ارائه حس سبک سولزلایک می‌تواند بازیکنان را به قلمروی خیالی به نام Vallaris ببرد آن‌ها را درگیر یک ماجراجویی هیجان‌انگیز کند.

جذابیت‌های بازی فراوان هستند و شما تنها با یک بار در دست گرفتن کنترل شوالیه امپراطوری، به اعماق داستان اکشن و زیبای بازی فرو خواهید رفت و تجربه لذت‌بخشی را برای خودتان خلق خواهید کرد. بازی شمشیری گریموالور بدون شک بازیکنان را از تمامی جهات جذب خواهد کرد و مطمئنا ارزش وقتتان را خواهد داشت.

6) بازی Ronin: The Last Samurai

بازی Ronin The Last Samurai

بعد از کلی حرف و حدیث، بالاخره بازی Ronin: The Last Samurai از استودیو کُره‌ای Dreamotion Inc روانه مارکت اندروید شد و توانست با استقبال گسترده طرفداران روبرو شود و جالب اینجاست بدانید بازی رونین: آخرین سامورایی را بیش از 5 میلیون کاربر دریافت کرده‌اند و اوقات خوشی را برای خودشان رقم زدند. همانطور که از نام بازی پیداست، بازیکنان در نقش یک سامورایی با تحمل سختی و روبرو شدن با مشکلات فراوان در نهایت به یک رونین تبدیل خواهند شد.

رونین به سامورایی‌هایی گفته می‌شود که ارباب خود را بنا به دلایلی از دست دادند و حال این افراد می‌توانند به صورت انفرادی در گروه‌های مختلف به میدان مبارزه بروند. شما به عنوان آخرین سامورایی از قبیله خود باید انتقام قتل ارباب خود را از دشمنان بگیرید و قلمرو خود را به دوران اوجش بازگردانید. با پشت سر گذاشتن هر چالشی امتیازاتی را دریافت خواهید کرد که برای ارتقاء بخشیدن به شخصیتتان کمک ویژه‌ای می‌کند و فراموش نکنید که بدون ارتقاء، طعم تلخ شکست را بارها و بارها خواهید چشید.

لازم به ذکر بوده که در بازی Ronin: The Last Samurai توسعه‌دهندگان از قصد قابلیت‌های Checkpoint و Save را درون بازی قرار نداده‌اند تا بازیکنان به معنای واقعی حس قرار گرفتن در کالبد یک سامورایی و تحمل مشکلات و سختی‌های آن را درک کنند. اگر دوست دارید مهارت‌های شمشیرزنی خودتان را امتحان کنید، بازی رونین: آخرین سامورایی در انتظار شماست.

7) بازی ICEY

بازی ICEY

اجازه دهید با بازی ICEY کمی به سال‌های دور و دنیای سایبرپانکی برویم و طعم دستپخت استودیو X.D. Network Inc را بچشیم. بازی ICEY از جهات مختلف به فرنچایز محبوب دویل می کرای (Devil May Cry) شباهت دارد و با ارائه حرکات رزمی مختلف، دست بازیکنان در انجام مبارزات و پشت سر گذاشتن چالش‌ها باز گذاشته است و آن‌ها می‌توانند با توجه به مهارت خود نبردها را آنگونه که می‌خواهند پیش ببرند. شما در نقش دختری جنگجو ماموریت یافتن فردی به نام Judas را برعهده دارید که قصد نابودی زمین و به وجود آوردن آخرالزمان را دارد.

بازی ICEY به خاطر اکشن منحصر به فردی که دارد بازیکنان را جذب می‌کند، اما مهم‌تر از همه داستان کلیشه‌ای نجات دادن دنیا است که علاقمندان را پای گوشی‌های خود نگه می‌دارد. بازی با توجه به حجم کمی که دارد، محتوای غنی و گیرایی را به بازیکنان ارائه می‌دهد؛ اگر دوست دارید آدرنالین خونتان هر لحظه بالا برود، بازی ICEY همان چیزی است که می‌خواهید.

8) بازی Dead Cells

بازی Dead Cells

بعد از موفقیت و استقبال گسترده از نسخه کامپیوتری بازی Dead Cells، استودیو فرانسوی Playdigious تصمیم گرفت نسخه اندرویدی آن را روانه بازار کند و علاقمندان به این بازی جذاب را پیش از پیش هیجان‌زده کند. بازی Dead Cells با گرافیک و گیم‌پلی سرگرم‌کننده خود بازیکنان را ساعت‌‌ها غرق محتوای شگفت‌انگیز و جذاب خود می‌کند.

شاید در اولین نگاه متوجه شباهت‌های مختلفی به بازی خاطره‌انگیز Prince of Persia احساس کنید، اما این شباهت نه تنها در ظاهر، بلکه در تمامی روند بازی احساس می‌شود. به طور کلی سازندگان این بازی از تمام توان خود استفاده کردند تا علاقمندان کمبود و تفاوتی را به نسخه کامپیوتری این اثر احساس نکنند و بهترین تجربه را از انجام بازی داشته باشند. با شخصیت کیمیاگر بازی Dead Cells همراه شوید و به یک جنگ تمام عیار با اهریمنان بروید و چالش‌های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

9) بازی Darkness Rises

بازی Darkness Rises

به عنوان یکی از مهیج‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی های شمشیری اندروید می‌توان به بازی Darkness Rises اشاره داشت که به خاطر داشتن گرافیک 3D و HD روی پلتفرم گوشی‌های هوشمند خوش درخشیده و طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است. استودیو مطرح و بسیار محبوب Nexon مسئولیت توسعه نسخه موبایلی بازی Darkness Rises را برعهده داشته است و توانسته طرفداران را از خود راضی نگه دارد.

بازیکنان در جریان داستان بازی باید به دنیای تاریکی سفر کنند، جایی که نیروهای شیطانی و باس فایت‌های غول‌پیکر برای نابودی هر قهرمانی حضور دارند. بازیکنان می‌توانند با سیستم شخصی‌سازی بسیار خوب بازی، شخصیت قهرمان خود را طراحی کنند و با پیشروی در داستان مهارت و قدرت او را برای مقابله راحت‌تر با دشمنان، افزایش دهند. هرچه کاراکتر خود را قدرتمندتر کنید، باس فایت و دشمنان بازی راحت از بین می‌روند.

شما می‌توانید از میان شخصیت‌های مختلف و کلاس‌های متنوع مانند Wizard، Assassin، Warrior و Berserker با توانایی و قابلیت‌های منحصر به فرد وجود دارد که براساس مهارت خود، قهرمانتان را انتخاب کنید. قطعا اگر به بازی های شمشیری-اکشن علاقه داشته باشید از تجربه بازی زیبا و هیجان‌انگیز Darkness Rises لذت خواهید برد.

10) بازی Dungeon Hunter 5

بازی Dungeon Hunter 5

امکان ندارد صحبت از بهترین‌ها باشد و نامی از ساخته بازی پرآوازه و معروف گیملافت به نام Dungeon Hunter 5 برده نشود. این بازی با گرافیک خیره‌کننده و گیمپلی جذاب خود توانسته طرفداران بسیار زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب کند. نسخه پنجم این سری بازی با این خلاصه شروع می‌شود که بعد از تهاجم نیروهای تاریکی و شیاطین به شهر زیبای Kingdom of Valenthia، دنیا به سمت نابودی کشیده شده است و تنها بازماندگان و قهرمانان می‌توانند جهان را از نابودی نجات دهید.

حال این وظیفه شماست که به عنوان یک قهرمان با شمشیر و مهارت خاص خود به جنگ با شیاطین بروید و سرزمین‌های مختلف را از وجود آن‌ها پاک کنید. بازی Dungeon Hunter 5 به شدت جذاب بوده و شما را ساعت‌ها غرق محتوای داستانی و گیم پلی اعتیادآور خود می‌کند و می‌تواند اوقات خوشی را برایتان رقم زند.

11) بازی Ninja Raiden Revenge

بازی Ninja Raiden Revenge

نینجای انتقامجو درونی خودتان را بیدار کنید و به یک جنگ تمام عیار با نیروهای شیطانی با بازی Ninja Raiden Revenge بروید. استودیو خلاق Tenda Games با توسعه‌دهندگان با استعداد خود بازی مهیج و فوق‌العاده زیبای Ninja Raiden Revenge را ساخته است و این بازی با محتوای مجذوب‌کننده خود عطش بازیکنان این سبک را سیراب خواهد کرد. شما در بازی نقش یک نینجای همه فن حریف را خواهید داشت که باید دنیای را از وجود موجودی شیطانی و بسیار خطرناک به نام Oroochi پاک کند.

طبق افسانه‌ها، اندازه این موجود شیطانی به بزرگی 8 تپه و 8 دره است و دارای 8 سر مار مانند و دمی بسیار بلند است. اتمسفر و فضاسازی بازی به بهترین شکل طراحی شده و می‌تواند هیجانی غیرقابل وصف را به علاقمندان ارائه کند و شما به عنوان یک نینجا با سلاح‌های تحت اختیارتان باید تک تک دشمنان اهریمنی و Oroochi را از بین ببرید و نسل بشر را از نابودی نجات دهید. از ویژگی‌های بارز بازی می‌توان به گرافیک دوبعدی و موسیقی هیجان‌انگیز بازی اشاره کرد که به برجسته‌ترین حالت طراحی و به اجرا درآمده است.

12) بازی Maximus 2

بازی Maximus 2

اجازه دهید با بازی فانتزی و زیبای Maximus 2 به دنیای سبک بازی‌های محبوب Beat-Em-Up قدم بگذاریم و ببینیم دستپخت جدید استودیو خوش ذوق Four Fats Limited چه طعمی دارد. همانطور که گفتیم بازی Maximus 2 در سبک Beat-Em-Up قرار دارد و با المان‌های کلاسیک و آرکید خود بازی‌های دهه 80 و 90 میلادی را به یاد بازیکنان می‌آورد و آن‌ها را به دوران خوش گذشته می‌برد.

به گفته سازندگان آن‌ها از تمامی المان‌های بازی‌های سبک Beat-Em-Up و بازی خاطره‌انگیز شورش در خیابان (Streets of Rage) برای ساخت بازی Maximus 2 الهام گرفته‌اند و سعی کردند فضایی زیبا و دوست‌داشتنی برای علاقمندان خلق کنند. اگرچه بازی داستان خاصی را برایتان روایت نمی‌کند، اما اکشنی هیجان‌انگیز و زیبا را تحویلتان می‌دهد.

بازی از حالت آنلاین چند نفره پشتیبانی می‌کند و شما برای لذت بیش‌تر می‌توانید با دوستانتان به تجربه بازی بپردازید. به هر حال اگر به دنبال اثری جالب و هیجانی خالص می‌گردید که بتواند اوقات بیکاریتان را پر کند، بازی Maximus 2 گزینه کاملا مناسبی است. لازم به ذکر بوده اگر از تجربه این بازی لذت بردید می‌توانید به سراغ انجام بازی زیبا و انیمیشنی Blackmoor 2 بروید.

13) بازی Ninja Ryuko: Shadow Ninja Game

بازی Ninja Ryuko Shadow Ninja Game

به سراغ یکی دیگر از خوش ساخت‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی شمشیری موبایل به نام Ninja Ryuko: Shadow Ninja Game می‌رویم که توسط استودیو مطرح سوئدی Horizon Games Inc ساخته و روانه بازار شده است و در مدت زمان کوتاهی توانسته علاقمندان مختص به خودش را پیدا کند. بازی ترکیبی از المان‌های اکشن، ماجراجویی و نقش‌آفرینی بوده که می‌تواند هر سلیقه‌ای را به جذب کند و اوقات خوشی را برایش رقم زند.

Ninja Ryuko: Shadow Ninja Game، اثری است که از نمای سوم شخص داستان شخصیت شجاع و قدرتمند Ryuko را دنبال می‌کند که باید رهبران گروه‌های مختلف را با یکدیگر متحد کند و به خونخواهی از سامورایی شیطان صفتی به نام Kurome ببرد. شما می‌توانید با سلاح‌های متنوع و آیتم‌های گوناگون به جنگ با دشمنانتان بروید و با دریافت امتیازات مختلف، مهارت‌های شخصیت ریوکو را افزایش دهید تا او راحت‌تر بتواند دشمنان را شکست دهد و در نهایت انتقام خودش را از Kurome بگیرد. بازی Ninja Ryuko: Shadow Ninja Game با گیم پلی روان و گرافیک خیره‌کننده خود لذت فوق‌العاده دلنشینی را برایتان رقم خواهد زد.

14) بازی Overdrive – Ninja Shadow Revenge

بازی Overdrive – Ninja Shadow Revenge

در سال‌های بسیار دور و در عصر تکنولوژی مدرن، ربات‌ها به تمامی سرزمین‌ها حمله می‌کنند و قصد نابودی کل نسل بشر را دارند و شما در بازی Overdrive – Ninja Shadow Revenge باید به عنوان یک نینجای چابک و حرفه‌ای مانع نابودی جهان شوید. بازی Overdrive – Ninja Shadow Revenge از آن دست از عناوین میخکوب‌کننده و جذاب بوده که می‌تواند ساعت‌ها با محتوای هیجان‌انگیز و جالب خود بازیکنان را سرگرم کند.

بازی Overdrive با توجه به حجم ناچیزی که دارد، به شدت خوب و سرگرم‌کننده طراحی شده و می‌تواند به بهترین شکل حس تکه تکه کردن ربات‌ها را به علاقمندان این سبک القا کند. بازیکنان هرچه بیش‌تر چالش‌های بازی را پشت سر بگذارند، مهارت کاراکتر تحت کنترلشان بیش‌تر می‌شود و می‌توانند با ارتقاء سلاح و زره‌های مختلف زودتر دشمنان خود را از پای دربیاورند.

اگر از علاقمندان به سبک بازی های شمشیری اندروید هستید، پس همین حالا به سراغ تجربه بازی هیجان‌انگیز Overdrive – Ninja Shadow Revenge بروید. ناگفته نماند که تا به امروز دو نسخه از این بازی روانه بازار شده که شما می‌توانید در صورت تجربه نسخه اول به سراغ نسخه دوم یعنی Overdrive II: Shadow Battle بروید و اوقات لذت‌بخشی را برای خودتان رقم زنید.

15) بازی Ninja warrior: legend of adven

بازی Ninja warrior legend of adven

بار دیگر استودیو ویتنامی TOH Games دست به ساخت عنوانی خوش ساخت و باکیفیت زده که منجر به ظهور بازی جذاب و فوق‌العاده سرگرم‌کننده Ninja warrior: legend of adven گردیده است. در لیست بهترین‌های ما عناوین نینجایی زیادی حضور داشتند و تقریبا چند سالی است که برجسته‌ترین بازی‌های شمشیری از دل همین عناوین خارج می‌شود.

بازیکنان در این عنوان در نقش یک نینجای حرفه‌ای باید چالش‌های مختلف و دشوار بازی را گشت سر بگذارند. به معنای واقعی کلمه هر آنچه که شما از یک بازی شمشیری جذاب در گوشی‌های اندرویدی انتظار دارید را عنوان زیبای Ninja warrior: legend of adven برایتان به ارمغان می‌آ‌ورد. از آنجایی که با دریایی از بازی های شمشیری اندروید طرف هستیم، نمی‌توانیم همه موارد را در لیست قرار دهیم به همین خاطر نمونه‌های دیگری را برای تجربه شما عزیزان قرار دادیم که می‌توانید برای خلق تجربه‌ای هیجان‌انگیزتر به سراغ انجام آن‌ها نیز بروید که شامل موارد زیر می‌شود:

  • بازی Dawnbringer
  • بازی Ravensword: Shadowlands
  • بازی Slash of Sword 2
  • بازی Blade Bound
  • بازی Dark Sword
  • بازی Swordigo
  • بازی Path of Evil: Immortal Hunter
  • بازی Shadow Blade

کلام آخر

جذابیت و زیبایی در بازی‌های ویدیویی در هر پلتفرمی تمامی ندارد و شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای عنوان مد نظر و مورد علاقه خودتان را از بازار پرزرق و برق مارکت اندروید پیدا کنید و اوقات خوشی را با تجربه بازی‌های مختلف رقم زنید. توسعه‌دهندگان بازی‌های شمشیری به نوبه خود سعی دارند با طراحی محیط و گیم پلی‌های متنوع بازیکنان را جذب کنند و آن‌ها را به یک شمشیرزن ماهر تبدیل کنند. در نهایت امیدواریم توانسته باشیم از میان بهترین‌ها، برترین‌ها را برایتان انتخاب کنیم و اگر بازی مورد علاقه شما در لیست حضور نداشت می‌توانید آن را به تیم پارسی گیم و سایر کاربران معرفی کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بهترین بازی های شمشیری اندروید کدام‌ها هستند؟

ما سعی کردیم برجسته‌ترین و برترین بازی های شمشیری اندروید را در لیست قرار دهیم اما پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ninja Arashi، Dead Cells، Ninja Raiden Revenge و دیگر موارد را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

۱
معروف‌ترین بازی های شمشیری اندروید کدام‌ها هستند؟

به عنوان معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین‌ها می‌توانیم به سراغ تجربه بازی‌های Dead Cells، Ninja Arashi، Grimvalor و موارد دیگر برویم.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.