بازی‌های سرویس PS Now پلی استیشن نو
محمد صادق شجاعی

بازی Outer Wilds به جمع بازی‌های سرویس PS Now اضافه شد

محمد صادق شجاعی 17 فروردین 1401 بدون دیدگاه
92 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت سونی اقدام به معرفی بازی‌هایی کرده است که امروز به جمع بازی‌های سرویس PS Now (پلی استیشن نو) اضافه شده‌اند.

پس از مدت‌ها انتظار، هفته گذشته شرکت سونی برنامه‌هایش برای آینده سرویس‌های اشتراکی‌اش یعنی پلی استیشن پلاس و پلی استیشن نو را اعلام کرد. به این واسطه سرویس‌های مذکور ادغام شده و سرویس پلی استیشن پلاس جدید با سطح‌ها و قیمت‌های مختلف به وجود آمد. با خریداری اشتراک سطح Extra می‌توانید به مجموعه‌ای بزرگ از آثار پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 دسترسی پیدا کنید. این در حالی است که سطح Premium امکان تجربه بازی‌های نسل‌های قبل را نیز در اختیار مشترکین قرار می‌دهد.

با آغاز به کار سرویس PS Plus جدید، سرویس پلی استیشن نو کنار رفته و جای خود را به پلی استیشن پلاس اکسترا و پریمیوم می‌دهد. اما این امر باعث نمی‌شود که شرکت سونی از الان سرویس Playstation Now را فراموش کند. در این راستا شرکت مذکور آثاری را که امروز به سرویس Playstation Now اضافه شدند، معرفی کرده است.

اولین اثری که مشترکین سرویس PS Now می‌توانند در ماه جاری تجربه کنند، بازی Outer Wilds است. این اثر توسط استودیو Mobius Digital ساخته شده و شرکت Annapurna Interactive آن را منتشر کرده است. بازی اوتر وایلدز بازیکنان را در قالب کاراکتری قرار می‌دهد که یک منظومه شمسی را کاوش می‌کند. اما او در لوپ زمانی 22 دقیقه‌ای به دام افتاده که با تبدیل خورشید به ابرنواختر به پایان می‌رسد. بازیکن با کاوش منظومه شمسی، به مدارکی دست پیدا می‌کند که منشا لوپ زمانی به کمک آن‌ها مشخص می‌شود.

در صورتی که این اثر نظر شما را جلب نکرده، شرکت سونی بازی‌های دیگری را نیز در نظر گرفته است. دیگر بازی جدید سرویس پلی استیشن نو، بازی World Rally Championship 10 است. همان‌طور که از نام این اثر مشخص بوده، در این بازی ریسینگ می‌توانید مسابقات رالی قهرمانی جهان را تجربه کنید. اگر از تجربه بازی Gran Turismo 7 لذت نبرده و به دنبال تجربه متفاوتی هستید، بازی WRC 10 مناسب شما خواهد بود. دو بازی Journey to the Savage Planet و Werewolf: The Apocalypse – Earthblood دیگر آثار جدید سرویس PS Now هستند.

بازی‌های سرویس PS Now پلی استیشن نو

سرویس PS Now به‌زودی با پلی استیشن پلاس ادغام خواهد شد

هر چهار بازی معرفی شده بالا، پیش از این روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر شده‌اند. از آن جایی که سرویس PS Now با پلی استیشن پلاس ادغام شده و در قالب سرویس پلی استیشن پلاس جدید ارائه خواهد شد، انتظار می‌رود که در سطح‌های Premium و Extra قادر به تجربه این بازی‌ها باشید. این امر قطعیت نداشته و ممکن است در ماه ژوئن این بازی‌ها از دسترس خارج شوند.

علی‌رغم برخورداری از مجموعه‌ای بزرگ از آثار مختلف، سرویس PS Now چندان در جذب مخاطبین موفق نبوده است. به همین دلیل ترکیب آن با سرویس محبوب‌تر سونی یعنی PS Plus تصمیمی منطقی است. به این موجب کاربران به شکل قابل‌توجهی افزایش پیدا می‌کند. از طرف دیگر کاربران پلتفرم ایکس باکس به سرویس ایکس باکس گیم پس دسترسی دارند. این سرویس حاوی بسیاری از آثار انحصاری و مولتی پلتفرم است؛ اما مهم‌ترین ویژگی آن امکان تجربه بازی‌های فرست پارتی پلتفرم Xbox در روز اول انتشار است. همچنین با خریداری اشتراک گران‌تر آن یعنی ایکس باکس گیم پس آلتیمیت، علاوه بر بازی‌های گیم پس به سرویس‌های EA Play، ایکس باکس گلد، PC Game Pass و سرویس ابری ایکس باکس دسترسی خواهید داشت.

نظر شما در مورد بازی‌های جدید سرویس PS Now چیست؟ آیا موفق شده‌اند که توجه شما را جلب کنند؟ با ادغام این سرویس با پلی استیشن پلاس، اقدام به خرید اشتراک سرویس PS Plus جدید می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.