دانلود بازی Outer Wilds برای PC
دانلود بازی Outer Wilds برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Outer Wilds برای PC

پارسی گیم 16 دی 1398 7 دیدگاه
16,427 بازدید

دانلود بازی Outer Wilds برای کامپیوتر

برای همه ما پیش‌آمده است که به آسمان صاف تابستان خیره شویم و ستاره‌های متعددی را ببینیم و با خودمان فکر کنیم که این نقاط کوچک کجای گیتی قرار دارند و به‌نوعی حس کنجکاوی‌مان گل کند. این حس کنجکاوی تنها با یک ماجراجویی جذاب و هیجان‌انگیز برطرف می‌شود و برای همین است که استودیو Mobius Digital Studio بازی فوق‌العاده‌ای را به بازار عرضه کرده است. Outer Wilds عنوانی اکشن ماجراجویی است که ما را به سفر در فضای پیرامون و کهکشان‌های دور می‌پردازد و آب سردی بر روی عطش کنجکاوی ماست. به سیاره‌ای دور سفر خواهید کرد و باید با جدی‌ترین چالش‌های بقا دست‌وپنجه نرم کنید. خودتان باید غذا پیدا کنید و البته کم‌کم با دیگر حاضران این سیاره نیز آشنا خواهید شد.

شبانگاه در جنگلی بزرگ چشم می‌گشایید و در کنار یک هیمه (آتش و هیزم) از خواب، بیدار می‌شوید. خود را در یک اتمسفر خاص مشاهده می‌کنید که شباهت زیادی به کره زمین دارد. افراد حاضر در سیاره از رشادت‌های شما می‌گویند و شمارا متعجب زده می‌کنند. برای دریافتن این اسرار به رصدخانه‌ای نزدیک پناه می‌برید و تازه می‌فهمید که شما 22 دقیقه قبل از تبدیل‌شدن خورشید به یک سوپرنوا بیدار شده‌اید! در این حالت ستاره به سیاه‌چاله‌ای غول‌پیکر تبدیل می‌شود و در این هنگام همه‌چیز تنها به مرگ ختم خواهد شد. همین‌جاست که صدها پازل و معما سروکله‌شان پیدا می‌شود. در بازی Outer Wilds هر بار با اسرار جدیدی آشنا می‌شود و آن‌قدر این بازی جالب است که این رموز و عجایب همه در زندگی اول قابل‌کشف نیستند چون نه زمانش را دارا هستید و نه بازی به شنا این امکان را خواهد داد. بعضی از این امکانات در زندگی‌های بعدی شما نمایان خواهند شد.

بازی Outer Wilds فضانوردی در دل کهکشان بی‌رحم است. فضاپیما تنها دوستی است که می‌توانید به آن اعتماد کنید. تمام اسرار و رموز در این فضاپیما ثبت می‌شود و به شکل یک پازل با قطعات مختلف می‌تواند شمارا به یک مسیر دیگری از ماجراجویی اصیل دعوت کند و البته لباس فضا نوردی نیز برای جستجو بسیار مهم است وگرنه در یک آن مرگ را به چشم خودخواهید دید. بازی Outer Wilds سراسر عجایب و تحیر است. جوهای گوناگون سیارات، شکل متفاوت آن‌ها، حاوی جزییات بسیار در سیارات در راستای وجود اسرار و رموز را می‌توان از مکانیک بی‌نظیر این بازی دانست. چنانچه که دیدن سیارکی که جاذبه نسبی آن باعث حرکت سیارکی دیگر در کنار آن در مداری مشخص‌شده است بسیار عادی است. در فضای پیرامون بگردید و حقایق هستی را کشف کنید. تنبلی را کنار بگذارید، بی‌خود لقب شجاع را به کسی نمی‌دهند! اگر به این ژانر علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به No Man’s Sky و The Outer Worlds بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Outer Wilds با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 560 | AMD Radeon HD 6870
Storage: 8 GB available space
Additional Notes: Gamepad or Controller Recommended (Xbox and PS4 Natively Supported)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-8400 | AMD Ryzen 5 2600X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060 | AMD Radeon RX 580
Storage: 8 GB available space
Additional Notes: Gamepad or Controller Recommended (Xbox and PS4 Natively Supported)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Outer Wilds is an open world mystery about a solar system trapped in an endless time loop. Welcome to the Space Program! You’re the newest recruit of Outer Wilds Ventures, a fledgling space program searching for answers in a strange, constantly evolving solar system. Mysteries of the Solar System… What lurks in the heart of the ominous Dark Bramble? Who built the alien ruins on the Moon? Can the endless time loop be stopped? Answers await you in the most dangerous reaches of space. A World That Changes Over Time The planets of Outer Wilds are packed with hidden locations that change with the passage of time. Visit an underground city of before it’s swallowed by sand, or explore the surface of a planet as it crumbles beneath your feet. Every secret is guarded by hazardous environments and natural catastrophes. Grab Your Intergalactic Hiking Gear! Strap on your hiking boots, check your oxygen levels, and get ready to venture into space. Use a variety of unique gadgets to probe your surroundings, track down mysterious signals, decipher ancient alien writing, and roast the perfect marshmallow.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.2 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    Mmmmmm

    مهمان

    سلام من بازی رو نصب کردم ولی خیلی افت فریم داره
    رم ۸
    Gtx630 4g
    Cori5 3.8 gh
    مشکل از چیه کلا ۵ تا fps بیشتر نمیده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mmmmmm

      پشتیبانی

      سلام
      گرافیک شما ضعیفه

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام میخواستم بدونم بازی فقط همین یک کهکشان رو داره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    طه

    مهمان

    سلام بازی چرا کرک نداره پوشه کودکس خالیه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به طه

      پشتیبانی

      سلام
      انتی ویروس یا ویندوز دیفندر کرک را پاک کرده

  • Avatar

    Zahra

    مهمان

    سلام . آپدیت ها روی نسخه fit هم نصب میشن؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Zahra

      پشتیبانی

      سلام
      خیر