Apex-Legends-Mobile
یحیی رحیمی

برای اجرای بازی اپکس لجندز موبایل باید چه گوشی داشته باشم؟

یحیی رحیمی 28 اسفند 1400 3 دیدگاه
3,631 بازدید

استودیو ریسپاون به دنبال انتشار کامل بازی اپکس لجندز موبایل در تابستان سال 2022 است و نسخه‌ی آزمایشی بازی را به کشورهای بیشتری گسترش داده است. این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش ثبت‌نام برای دریافت بازی در مناطق تازه‌ای شروع شده است و بازی Apex Legends Mobile به‌زودی در دسترس افراد بیشتری قرار می‌گیرد. علاوه بر زمان انتشار، سخت‌افزار گوشی مورد نیاز برای اجرای بازی اپکس لجندز نیز اعلام شده است.

بنابر آخرین اخبار بازی، بیش از 7.5 میلیون نفر برای دریافت بازی اپکس لجندز موبایل ثبت‌نام کرده‌اند. انتشار اولیه‌ی بازی برای بازی‌کنان ده کشور مختلف در هفته‌ی گذشته با استقبال میلیون‌ها نفر مواجه شد. استودیو ریسپاون پس از شروع پیش ثبت‌نام برای دریافت این بازی اندروید، رسماً زمان انتشار نسخه‌ی کامل را تابستان سال جاری میلادی اعلام کرد. این بازی بتل رویال به‌صورت رایگان برای هر دو پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود.

ریسپاون در مطلب تازه‌ای نوشته است که هنگام فعال شدن Apex Legends Mobile برای مناطق جدید، پیامی با لینک دانلود بازی برای کاربر فرستاده می‌شود و آن‌ها برای انتشار در تابستان سال جاری میلادی آماده می‌شوند. اپکس لجندز موبایل توسط تیم متمرکزی در استودیو ریسپاون و با همکاری تنست توسعه داده می‌شود. در واقع همان گروهی که پابجی موبایل را تولید کرده‌اند به توسعه بازی بتل رویال EA نیز کمک می‌کنند.

گوشی مورد نیاز اپکس لجندز موبایل

سخت افزار گوشی لازم برای اجرای Apex Legends Mobile

بازی اپکس لجندز موبایل همانند نسخه‌ی کامپیوتر و کنسول طراحی شده است و یک بازی کاملاً رایگان است. بازی همچنین دارای بتل پس مخصوص به خود است و بازی‌کننده می‌تواند با بازگشایی آیتم‌های قابل جمع‌آوری، رنگ و بوی تازه‌ای به شخصیت و بازی ببخشد. لجندهای بازی به همراه نقشه‌ها و حالت‌های مختلف به‌صورت کاملاً برای موبایل طراحی‌شده‌اند تا میلیون‌ها نفر در سراسر جهان بتوانند از Apex Legends Mobile همراه دوستانشان لذت ببرند.

همان‌طور که می‌دانید، بازی‌های بتل رویال و مدرن نیازمند گوشی مناسبی هستند و تجربه‌ی آن‌ها روی موبایل‌های قدیمی پیشنهاد نمی‌شود. خوشبختانه نیازی به تعویض گوشی خود نخواهید بود و اگر کاربر اندروید هستید، کافی است سیستم عامل اندروید 6 به بالا روی گوشی نصب باشد و همچنین 2 گیگابایت رم داشته باشد و 4 گیگابایت نیز فضای خالی روی حافظه اصلی گوشی وجود داشته باشد.

اگر کاربر iOS هستید و می‌خواهید اپکس لجندز موبایل را با آیفون بازی کنید، لازم است آیفون 6S به بعد را داشته باشید و همچنین نسخه سیستم‌عامل نیز 11 به بالا باشد. در نهایت پردازنده A9 به‌عنوان سخت افزار حداقل پیشنهاد شده است. می‌توانید نگاهی به جزئیات کامل در ادامه‌ی مطلب بیندازید.

مشخصات گوشی اندروید مورد نیاز اپکس لجندز موبایل

  • پردازنده: Snapdragon 435/ Hisilicon Kirin 650/ Mediatek Helio P20/ Exynos 7420
  • اندروید 6 به بالا
  • Open GL 3.1 به بالا
  • 4 گیگابایت فضای خالی
  • حداقل 2 گیگابایت رم

مشخصات گوشی iOS موردنیاز اپکس لجندز موبایل

  • iPhone 6S به بالا
  • نسخه سیستم‌عامل: 11.0 به بالا
  • پردازنده: A9
  • 4 گیگابایت فضای خالی
  • حداقل 2 گیگابایت رم

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام نسخه از اندروید برای اپکس لجندز موبایل مناسب است؟

ریسپاون نوشته است که دریافت آخرین آپدیت اندروید برای اجرای بازی اپکس لجندز موبایل پیشنهاد می‌شود و در صورتی که اندروید 6 به بالا داشته باشید؛ نیازی به تعویض گوشی نخواهید داشت.

۱
بازی Apex Legends Mobile چه زمانی به صورت کامل منتشر می‌شود؟

استودیو ریسپاون پس از شروع پیش ثبت‌نام برای دریافت این بازی اندروید، رسماً زمان انتشار نسخه‌ی کامل را تابستان سال جاری میلادی اعلام کرد

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    ابوالفضل

    مهمان

    رو گلکسی a20 بدون لگ میاره یا خیلی لگ میزنه و به گوشی فشار میاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام روی a51 میاد پردازنده میکشه؟
    Exynos1196

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      سلام
      بله