star wars jedi fallen order
یحیی رحیمی

لیست تروفی های بازی Star Wars Jedi: Fallen Order لو رفت

یحیی رحیمی 20 آبان 1398 بدون دیدگاه
629 بازدید

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order کمتر از یک هفته دیگر به بازارها عرضه خواهد شد. تا به حال ویدیوها و خبرهای زیادی را پیرامون این بازی دریافت کرده ایم. همه می دانیم که این اولین تجربه داستانی سری جنگ ستارگان است و EA بعد از چند بازی بازی آنلاین بالاخره راضی به ایجاد یک تجربه واقعی و خطی از بازی شده است. این بازی پیرامون یک Jedi است که از واقعه کشتار جمعی نجات یافته است و حالا در پی انتقام است.

با توجه به اینکه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order کاملا داستانی و خطی است، استودیو Respawn Entertainment کاملا حواسش جمع بوده است که مطلب یا ویدیویی را به اشتراک نگذارد که داستان را اسپویل و لوث کند زیرا که این به منزله افت طرفداران بازی خواهد شد. به هر حال پیش گرفتن از اسپویل چندان کار آسانی نیست و به نظر می رسد که این افراد بالاخره کار خودشان را کرده اند.

لیست تمامی تروفی های بازی Star Wars Jedi: Fallen Order به همراه توضیحاتشان در یکی از پروفایل های PSN لو رفته است. با توجه به اینکه توضیحات این تروفی ها پر از رازهای داستان، ایستراگ ها و اشاراتی به فیلم های جنگ ستارگان است، دیدن آن‌ها به افرادی که می خواهند بازی را تجربه کنند اصلا پیشنهاد نمی شود و ما نیز آن‌ها را به صورت مستقیم اینجا قرار نمی دهیم.

به طور کلی 40 تروفی در نظر گرفته شده استکه یکی از آن‌ها پلاتینیومی است و سه تا طلایی و 11 نقره ای و بقیه نیز برنزی هستند. می توانید خودتان به این لینک مراجعه کنید و تک تک این تروفی ها را مشاهده کنید اما باید دقت کنید که کلی اسپویل آنجا منتظر شماست و ممکن است تجربه بازی را برای شما لوث کند. بازی Star Wars Jedi: Fallen Order روز 15 نوامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.