بازیکنان بازی The Sims 4 الکترونیک آرتز
محمد صادق شجاعی

بازیکنان بازی The Sims 4 بیش از یک میلیارد ساعت آن را تجربه کرده‌اند

محمد صادق شجاعی 29 آذر 1401 1 دیدگاه
1,328 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز آمار و ارقام مختلفی از آثار خود منتشر شده است که از بین آن‌ها می‌توان به ساخت حدودا 436 میلیون Sim و اختصاص بیش از یک میلیارد ساعت به تجربه بازی The Sims 4 توسط بازیکنان این اثر اشاره کرد.

شرکت EA در روز‌های پایانی سال 2022 آمار و ارقام متعددی از بازی‌های مشهور و محبوب خود منتشر کرده است. در ابتدای امر این شرکت به سراغ بازی The Sims 4 که اخیرا به اثری رایگان تبدیل شده، رفته است. بازیکنان بازی سیمز 4 در سال 2022 تعداد 436.5 میلیون شخصیت Sim را خلق کرده‌اند. همچنین این دسته از بازیکنان در کنار تجربه 21.7 میلیون مرگ، 11.5 میلیون محتوا را در گالری آپلود کرده 209 میلیون محتوا دانلود شده است.

شرکت الکترونیک آرتز از کهولت سن به عنوان شایع‌ترین علت مرگ در بازی سیمز 4 نام برده است. این در حالی است که پس از آن، خشم و غرق شدن به عنوان دلایل اصلی مرگ در بازی مذکور معرفی شده‌اند. بازیکنان 1.4 میلیارد ساعت از وقت خود را به تجربه بازی The Sims 4 اختصاص داده‌اند. بازی The Sims 5 هم‌اکنون در حال ساخت است و در زمانی که هنوز مشخص نشده، در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازیکنان بازی The Sims 4 الکترونیک آرتز

الکترونیک آرتز آمار Apex Legends را ارائه کرده است

از بین دیگر آمار و ارقام قابل‌توجه آثار شرکت الکترونیک آرتز می‌توان به ارسال یک میلیارد پیام Thank You توسط بازیکنان در بازی Apex Legends اشاره کرد. همچنین مشخص شده است که در سال 2022، تعداد 88.4 میلیون لجند در Ring جان باخته و بازیکنان در Olympus با استفاده از پنج میلیون وسیله نقلیه رانندگی کرده‌اند. همچنین بازیکنان بازی ایپکس لجندز در حالت محدود Control توانسته‌اند 830.2 میلیون امتیاز به دست آورده و 22.7 میلیون Marvin را نابود کرده‌اند.

شرکت الکترونیک آرتز در آمار مربوط به سال 2022، ارقام بازی Battlefield 2042 را نیز منتشر کرده که جالب‌توجه هستند. بر این اساس مشخص شده که بازیکنان بازی بتلفیلد 2042 تعداد 117.8 میلیون ماموریت هفتگی را کامل کرده است. همچنین در طول سال جاری تعداد 803648 تجربه پورتال ایجاد شده است.

شرکت EA برای سال آینده میلادی بازی‌های مختلف و متعددی منتشر خواهد کرد. از جمله این آثار می‌توان Star Wars Jedi: Survivor، نسخه ریمیک بازی Dead Space و بازی جدید سری WRC را نام برد. نظر شما در مورد ساعات اختصاص داده شده به بازی The Sims 4 توسط بازیکنان چیست؟ آیا شما هم جزو این افراد هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    احمد

    مهمان

    سلام میشه این بازی رو قرار بدید

    پاسخ دهید