طولانی ترین بسته های الحاقی بازی های ویدیویی
رسول امینی

طولانی ترین بسته‌ های الحاقی بازی های ویدیویی

رسول امینی 3 اسفند 1400 1 دیدگاه
4,782 بازدید

پس از اینکه ساعت‌ها، روزها و حتی ماه‌ها مشغول تجربه بازی مورد علاقه خود هستید و سرانجام آن را به پایان می‌رسانید، انتخاب ماجراجویی بعدی می‌تواند سخت و دشوار باشد. شروع یک ماجراجویی جدید همیشه جالب و هیجان انگیز به نظر می‌رسد اما گاهی اوقات دلتان می‌خواهد در همان جهان قبلی و با همان شخصیت‌هایی که ده‌ها ساعت از وقت خودتان را با آن‌ها گذرانده‌اید، بمانید. خوشبختانه، به لطف بسته‌های الحاقی طولانی مدت و لذت بخش، راه‌های بسیاری برای ادامه بازی‌های مورد علاقه‌تان به روش‌های معنی‌دار وجود دارد.

طولانی ترین بسته های الحاقی برای بازی ها

اکثر بازی‌های ویدیویی شامل یک بسته الحاقی (Downloadable Content) یا به اختصار DLC داستانی هستند که مدت زمان آن به سختی از مرز سه ساعت عبور می‌کند. با این حال، تعداد انگشت شماری بسته‌های الحاقی طولانی مدت منتشر شده‌اند که حضور شما در بازی را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهند. این DLCها نه تنها شامل شخصیت‌های شرور جدیدی می‌شوند بلکه مناطق کاملا جدیدی را برای کاوش در اختیار شما قرار می‌دهند و با محتوای ارزشمند خود کاری می‌کنند که ارزش پول و وقت شما را داشته باشند. در ادامه به معرفی بسته‌های الحاقی می‌پردازیم که می‌توانستند در قالب یک بازی کاملا جداگانه منتشر شوند.

بسته الحاقی The Shivering Isle در بازی Elder Scrolls IV

بسته الحاقی The Shivering Isles از بازی The Elder Scrolls IV

بسته الحاقی The Shivering Isles گیمرها را به یک دنیای کاملا جدید می‌برد. این مکان در اصل یک منطقه بسیار بزرگ و دیوانه‌وار است که توسط شگوراث (Sheogorath) اداره می‌شود. در این بسته، دنیای بازی به دو بخش تاریک و مانیا (Mania) که روشن و زیبا است، تقسیم شده است. بازی اصلی الدر اسکرولز 4 در سیرودیل جریان دارد، جهانی مملو از خانه‌های ساخته شده از گِل و قلعه‌های سنگی. این بسته الحاقی سبک خاص نقش آفرینی در بازی اصلی را به دنیایی بسیار زیبا و جالب می‌برد و در زمان انتشار واقعا یک پیشرفت قابل توجه از لحاظ گرافیکی به حساب می‌آمد. ماموریت اصلی این دی‌ال‌سی، قهرمان بازی را در برابر باس‌های جالبی قرار می‌دهد و لحظات مهیجی برایش رقم می‌زند.

از طرفی با اضافه شدن چندین فرقه، دشمنان جدیدی هم به بازی اضافه می‌شوند. این بسته الحاقی حدود 40 ساعت از محتوای ارزشمند را در اختیارتان قرار می‌دهد و چنانچه از طرفداران مجموعه الدر اسکرولز باشید، لحظه به لحظه تجربه این DLC برایتان لذت بخش خواهد بود. حتی به نوعی می‌توان گفت که اگر The Shivering Isles را بازی نکنید، انگار کلا نسخه چهارم این فرنچایز را تجربه نکرده‌اید.

بسته الحاقی Blood and Wine برای بازی The Witcher 3

بسته الحاقی Blood And Wine از بازی The Witcher 3

داستان Hearts of Stone را به راحتی می‌توان با ادبی‌ترین رمان‌های فانتزی تاریخ مقایسه کرد. بازی در جریان مراحل این بسته الحاقی آن قدر پشت سر هم برایتان قصه‌های گیرا تعریف می‌کند که اصلا هیچ مخاطبی دلش نمی‌آمد از پای تجربه بازی بلند شود و سراغ کار دیگری برود. اما امروز روی صحبت ما به Blood and Wine دومین و آخرین بسته الحاقی بازی The Witcher 3 است که به لطف محتوای غنی و فراوان خود، مورد تحسین منتقدان و طرفداران این بازی قرار گرفت. این بسته یکی از جاه طلبانه‌ترین DLC‌هایی است که تا کنون ساخته شده و تجربه‌ای عظیم و معنی‌دار را پس از داستان طولانی مدت بازی ارائه می‌دهد. با Blood and Wine در یک منطقه کاملا جدید به نام Toussaint و همچنین گیم‌پلی داستانی 15 تا 30 ساعته ماجراجویی فانتزی خود را در دنیای ویچر ادامه خواهید داد.

با کاوش در مناطق رنگارنگ و مملو از سرخوشی‌های معرفی شده این بسته الحاقی، با شخصیت‌های کاملا جدید آشنا می‌شوید، مکانیزم‌های جدید گیم‌پلی را تجربه خواهید کرد، به جمع آوری کارت‌های دیگر مینی گیم گوئنت مشغول می‌شوید و هیولاهای جدید بازی را به مبارزه می‌طلبید. داستان این بسته نیز مانند روایت اصلی به تصویر کشیده شده و وقایع مرموز و هیجان انگیزی را برای شما بازگو می‌کند که مملو از دیالوگ‌ها و تصمیمات سرنوشت‌ساز است. بدون شک، Blood and Wine یک از با ارزش‌ترین بسته‌های الحاقی تاریخ این صنعت است و قطعا ارزش این را دارد که ساعت‌ها در آن غرق شوید.

بازی Dragon Age Inquisition

بسته الحاقی Jaws Of Hakkon از بازی Dragon Age Inquisition

مانند سنت همیشگی استودیوی BioWare، بازی Dragon Age Inquisition فوق العاده طولانی، جاه طلبانه و البته خارق العاده است. بسته به اینکه تا چه اندازه ماموریت‌های جانبی بازی را انجام دهید، برای تکمیل کردن داستان اصلی آن باید چیزی در حدود 50 تا 90 ساعت از وقت خود را به آن اختصاص دهید. جدا از روایت و گیم‌پلی اصلی طولانی مدت، این بازی میزبان سه بسته الحاقی شده که روی هم رفته، 30 ساعت از محتوای باارزش دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از میان این سه بسته، Jaws of Hakkon بهترین از لحاظ افزودن محتوا است که شما را با منطقه کاملا جدید به نام Frostback Basin آشنا می‌کند. این منطقه مملو از جنگجویان بی‌باک، روایتی گیرا و یکی از بهترین مناطق بازی است و جهان Dragon Age Inquisition را به بهترین شکل ممکن گسترش می‌دهد. برای مخاطبانی که به دنبال طولانی‌تر کردن ماجراجویی خود در دنیای جادویی و فانتزی این بازی هستند، تجربه ده ساعته این DLC می‌تواند بسیار رضایت بخش و جذاب باشد.

بازی Xenoblande Chronicles

بسته الحاقی The Golden Country از بازی Xenoblade Chronicles 2

به ندرت اتفاق می‌افتد شاهد چنین بسته الحاقی‌ای برای یک عنوان نقش آفرینی ژاپنی یا همان JRPG باشیم که این حجم از محتوای فراوان را در اختیار مخاطبان قرار دهد. با این حال، Xenoblade Chronicles 2 بسته الحاقی Torna, The Golden Country را دریافت کرد که شامل 18 تا 25 ساعت از گیم‌پلی جدید با محتوای هیجان انگیز است. داستان این DLC به صدها سال قبل از وقایع اصلی بازمی‌گردد و شما را در منطقه‌ای از دنیای Alrest قرار می‌دهد که هرچند در بازی اصلی به آن اشاره شده بود اما تا قبل از این بسته، نمی‌توانستید در آن به ماجراجویی بپردازید. در این بسته، شما کنترل شخصیت‌های قدیمی اما با هویت‌‌هایی تغییریافته و همچنین تعدادی از کاراکترهای جدید را برعهده می‌گیرید تا بیش از پیش در جهان آن، ساعت‌های زندگی خود را سپری کنید.

در حالی که محیط جدید این DLC بسیار پهناور و وسیع است، به لطف آن وارد مکان‌هایی می‌شوید که قبلا در بازی اصلی در آن‌ها حضور داشتید اما به دلیل اختلاف زمانی، تفاوت قابل توجهی با همدیگر دارند. Torna, The Golden Country یک اکسپنشن عالی برای این بازی است و داستان‌گیرای آن حتی برای گیمرهایی که بازی اصلی را تجربه نکرده‌ باشند نیز لذت بخش است و کاوش در مناطق سرسبزش می‌تواند بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده باشد. اگر از طرفدارهای عناوین نقش آفرینی ژاپنی هستید و اتفاقا کنسول نینتندو سوییچ را در اختیار دارید، تجربه این بازی با بسته الحاقی ذکرشده را فراموش نکنید.

بسته الحاقی بازی Spider-Man

بسته الحاقی The City That Never Sleeps از بازی Spider-Man

اگر قرار بر لیست کردن چیزهایی باشد که در بسته الحاقی The City That Never Sleeps بازی Spider-Man دوست داشتیم، باید یک مقاله جداگانه ترتیب دهیم و اشاره به همه‌ی آن‌ها در این مطلب، امر غیرممکنی است. اما همین قدر بدانید که این DLC به روش‌های جالب، تعدادی از شخصیت‌های شرور جدیدی پیش روی شما قرار می‌دهد. همچنین این دی‌ال‌سی سه داستان مختلف را شامل می‌شود که شما را اساسا در سه ماجراجویی تقریبا کوتاه اما لذت بخش از کارهای همیشگی مرد عنکبوتی همراه می‌کند.

The City That Never Sleeps خط داستانی درگیرکننده بازی اصلی را ادامه می‌دهد و حضور برخی از شخصیت‌های جزئی‌تر بازی را که مقداری به حاشیه رانده ‌شده‌بودند، برجسته‌تر می‌کند. شما همچنان در خیابان‌های نیویورک مشغول پریدن و حرکات چرخشی خواهید بود اما با مجموعه‌ای کامل از چالش‌های هیجان انگیز و رویدادهای جدید رو به رو می‌شوید. اگرچه این بسته الحاقی طولانی‌ترین DLC موجود نیست، اما همچنان حدود 9 ساعت از محتوای داستانی ارزشمند را شامل می‌شود و شما را در مقابل تعدادی از بهترین شخصیت‌های شرور دنیای مرد عنکبوتی قرار می‌دهد. همچنین لباس‌های جذاب و جدیدی برای این ابرقهرمان محبوب در این بسته در دسترس هستند که پوشیدن هر یک، ظاهر جدیدی به پیتر می‌دهد.

بسته الحاقی بازی Dark Souls 3

بسته الحاقی The Ringed City از بازی Dark Souls 3

سری دارک سولز همیشه به خاطر بسته‌های الحاقی باکیفیت و پر و پیمانش معروف بوده است. بسیاری از طرفدارهای بازی بر این باور هستند که میازاکی صرفا بازی اصلی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا دستان شما برای تجربه مفصل بسته‌های الحاقی بازی‌هایش گرم شود. حقیقتش را بخواهید، عقیده این دسته از گیمرها تاحدودی درست است. چونکه در طی این سال‌ها، همیشه شاهد انتشار دی‌ال‌سی‌های با کیفیتی از سوی این کارگردان ژاپنی بودیم که در ازای به چالش کشیدن مخاطبانش، قصه‌هایی غنی و عمیقی برای آن‌ها روایت می‌کند.

بهترین نمونه این ادعا نیز شاید بسته الحاقی The Ringed City در بازی دارک سولز 3 باشد. بسته‌ای که شما را به شهر پنهان رینگد سیتی می‌برد و با روایت چند قصه عجیب و قابل تامل، پرونده کل سری دارک سولز را برای مدت زمان نامشخصی می‌بندد. برخی از سخت‌ترین دشمنان و باس فایت‌های کل این فرانچایز در این بسته الحاقی حضور داشتند و از لحاظ داستانی نیز نه تنها به نسخه اول ارتباط دارد، بلکه اتفاقات دی‌ال‌سی Ashes of Ariandel را نیز کامل می‌کند‌. در واقع Ringed City مانند حلقه‌ای بود که برخی از مهم‌ترین نقاط ابهام در کل نسخه‌های این مجموعه را تا حدودی مشخص می‌کند. از جذاب‌ترین بخش‌های این بسته الحاقی باید به باس فایت آنکل گیل و داستان عجیب و دردناکش اشاره کرد که بسیاری عقیده دارند نمونه‌اش در تاریخ ویدیوگیم کم نظیر است. علاوه بر این، یکی از قدرتمندترین باس‌ کل سری دارک سولز یعنی دارک‌ایتر میدیر (Darkeater Midir) نیز در همین بسته The Ringed City حضور دارد و اگر اهل چالش‌های اساسی هستید، به هیچ وجه نباید رویارویی با اژدهای عظیم الجثه را از دست بدهید.

بسته الحاقی بازی Horizon Zero Dawn

بسته الحاقی The Frozen Wilds از بازی Horizon Zero Dawn

مانند همه DLCهای طولانی‌مدت خوب دیگر، بسته الحاقی The Frozen Wilds برای بازی Horizon Zero Dawn شامل یک منطقه کاملا جدید، باس فایت‌ها و هیولاهای رباتیک جدید، شخصیت‌ها و داستانی جذاب است که موجبات ماجراجویی شما را برای ساعت‌ها فراهم می‌کند. گشت و گذار در منطقه Cut، گیمر را با سطح کاملا تازه‌ای از چالش‌های بازی رو به رو می‌کند که هر یک، مهارت‌های او را به روش‌های مختلفی آزمایش می‌کند. داستان این دی‌ال‌سی عمق بیشتری به لایه‌ی شخصیت الوی می‌بخشد و فرهنگ و تاریخچه‌های موجود از بازی اصلی را گسترش می‌دهد.

The Frozen Wilds نمونه‌ای فوق العاده از نحوه توسعه یک بسته الحاقی بزرگ برای یکی از محبوب‌ترین عناوین بازی‌های ویدیویی است. بسته الحاقی فروزن والیدس مجبور به متراکم کردن عناصر بازی اصلی مانند داستان‌سرایی زیبا، شخصیت‌های به یادماندنی، دیالوگ‌های سرنوشت‌ساز و خود جهان بزرگ هورایزن زیرو دان در مقیاسی کوچک‌تر بدون ضربه زدن به هسته اصلی بود و باید بگوییم که در این کار بسیار استادانه عمل می‌‎کند. تمام کردن این DLC حدود 14 ساعت از وقت شما را طلب می‌کند اما بدون شک ارزش تک‌تک ثانیه‌هایی را که پای آن می‌گذارید، خواهد داشت.

بسته الحاقی بازی Red Dead Redemption

بسته الحاقی Undead Nightmare از بازی Red Dead Redemption

بازی Red Dead Redemption نه تنها یک شاهکار تمام عیار بود، بلکه بسته‌ الحاقی آن هم دست کمی از یک بازی بزرگ نداشت. روی صحبت‌ ما به Undead Nightmare است که راک‌ستار در آن، کلیت ماجرای بازی را تغییر داد و در طی یک سری اتفاق عجیب و غریب، غرب وحشی را به غرب زامبی‌زده تبدیل کرد. در جهان Undead Nightmare به جز جان مارستون تقریبا هیچ انسانی زنده نمانده است. او که اکنون باید برای پیدا کردن درمانی برای این بیماری همه‌گیر، کل شهر را زیر و رو کند.

البته در طول داستان، شما کنترل جان مارستونی را به دست می‌گیرید که هنوز خوی انسانی خود را حفظ کرده است. اما هنگامی که بازی را تمام می‌کنید، شما را با یک فلش‌‌ فوروارد به زمانی منتقل می‌کند که مارستون در آن زیر خاک دفن شده است. با این حال، این پایان بازی نبود، چراکه بازی قصد کشتنن مارستون را ندارد و با بیرون آوردنش از گور، به شما اجازه می‌دهد کنترل بدن زامبی‌شده او را در دست بگیرید. آندِد نایت‌مِر قطعا یکی از DLCهای جذاب عناوین ویدیویی است که شما را با تجربه‌ی کاملا جدیدی آشنا می‌کند.

بسته الحاقی بازی Assassin's Creed

بسته الحاقی Fate of Atlantis از بازی Assassin’s Creed Odyssey

در سال 2019 شاهد انتشار متفاوت‌ترین نسخه از سری اساسینز کرید بودیم. بازی Assassin’s Creed Odyssey به عنوان یک بازی اکشن – نقش آفرینی منتشر شد که برخلاف نسخه‌های پیشین این سری، المان‌های نقش آفرینی یا Role-playing را در خود جای داده بود. وجود تصمیم‌های مختلف در بخش داستان، سیستم عمیق ارتقا شخصیت، تکیه بر لوت‌کردن و همچنین مکان‌های فراوان برای کاوش و جست و جو همگی نشان دادند که این تغییر بزرگ، بسیار موثر بوده و نتیجه نهایی، عنوانی جذاب، با داستانی‌سرایی درگیر کننده، دنیایی عظیم مملو از محتوا و همچنین گرافیک هنری خیره کننده بود‌.

پس از عرضه این نسخه شاهد این بودیم که یوبی‌سافت به جای انتشار نسخه جدید از سری، با بروزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی متفاوت به حمایت از Odyssey پرداخت که این موضوع باعث جذب هر چه بیشتر مخاطبان طی ماه‌ها پس از انتشار شد. اما مهم‌ترین محتوای اضافی را باید بسته الحاقی سه قسمتی Fate of Atlantis با محوریت شهر آتلانتیس بدانیم که یک سال پس از انتشار بازی اصلی، در دسترس طرفدارها قرار گرفت. در جریان این دی‌ال‌سی، گیمرها به نبرد با برخی موجودات افسانه‌ای یونان می‌پردازند و به کشف راز و رمزهای مختلف حول آتلانتیس مشغول می‌شوند. این بسته با موارد تخیلی و افسانه‌ای گره خورده و کاملا در فضای تخیلی – اساطیری یونان باستان جریان دارد. همان طور که اشاره شد، Fate of Atlantis از سه بخش تشکیل شده که هر کدام دارای اتفاقات مربوط به خودشان هستند‌. Torment of Hades، Fields of Elysium و Judgment of Atlantis سه بخش متفاوت این DLC هستند که هر یک، گیمرها را با مواردی مانند بهشت در یونان باستان، مواجه با Hades در دنیای زیرزمینی و بسیاری دیگر را مواجه می‌کنند. این بسته باارزش بیش از 14 ساعت از وقت شما را با وقایع هیجان انگیز به خود اختصاص می‌دهد.

بسته الحاقی بازی Ghost of Tsushima

بسته الحاقی Iki Island از بازی Ghost Of Tsushima

پس از تمام کردن بازی Ghost of Tsushima، بسیاری از گیمرها به این فکر فرو می‌روند که قدم بعدی روایت جذاب و سینمایی این بازی، آن‌ها را به کجا می‌برد. ابتدا اکسپنشن Legends مخاطبان را وارد مسیر کاملا جدیدی کرد و بسیاری انتظار چیزی دیگری نداشتند. با این حال، زمانی که دی‌ال‌سی Iki Island منتشر شد، گیمرها با یک بسته الحاقی 10 ساعته که شامل مکان، شخصیت‌ها و داستان کاملا جدیدی بود مورد استقبال قرار گرفتند.

بسته الحاقی Iki Island به همان اندازه بازی اصلی، شگفت انگیز است و داستان سرایی جذاب گوست آو سوشیما را ادامه می‌دهد و با اضافه کردن چند عصر جدید کار می‌کند که گیم‌پلی بازی همیشه تازه بماند. این بسته الحاقی محیط‌های زیبایی را شامل می‌شود که کاوش را بیش از پیش لذت بخش‌تر می‌کند و با محتوا و ماموریت‌های جانبی جدیدی که در اختیارتان قرار می‌دهد، هرچه بیشتر شما را در دنیای رنگارنگ و محسور کننده‌اش مشغول به خود می‌کند. اگر از طرفدارهای گوست آو سوشیما هستید، حتما بسته الحاقی ایکی آیلند را تهیه کنید.

بسته الحاقی بازی GTA IV

بسته الحاقی Episodes From Liberty City بازی Grand Theft Auto IV

مطمئنا شما نیز بازی فوق العاده زیبای Grand Theft Auto IV به خاطر دارید. عنوانی که مانند همیشه و به تبع نسخه‌های دیگر این فرانجایز، مورد تحسین منتقدان و گیمرهای سراسر جهان قرار گرفت. پس از انتشار دو محتوای دانلودی برای نسخه چهارم به نام‌های Grand Theft Auto: The Lost and Damned و Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony، راک‌ستار تصمیم گرفت تا آن‌ها را در قالب یک نسخه مجزا و اصطلاحا StandAlone نیز منتشر کند. برخلاف این دو بسته جداگانه که برای تجربه آن‌ها نیاز به بازی اصلی دارید، با خرید این نسخه مجزا، لازم نیست نسخه چهار را تهیه کنید.

این بسته الحاقی مجزا Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City نام دارد و روایت 2 الی 3 داستان مختلف در محیط بازی را بازگو می‌کند. شاید با این بسته بوده که برای اولین بار جرقه‌ی استفاده از 3 شخصیت، هرکدام با روایتی متفاوت در ذهن سازندگان بازی زده شده‌است. ماموریت‌های بازی در این دی‌ال‌سی فوق‌العاده زیبا هستند و ماموریت مربوط به Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony را می‌توان یکی از خوش‌ساخت‌ترین ماموریت‌ها در تاریخ این فرنچایز حساب کرد. همچنین این بسته حدودا 18 ساعت از محتوای جدید را به گیم‌پلی بازی اضافه می‌کند تا همواره از آن به عنوان یکی از طولانی‌ترین و برترین دی‌ال‌سی‌های تاریخ ویدیوگیم یاد کنند.

بسته الحاقی بازی Fallout 4

بسته الحاقی Far Harbor از بازی Fallout 4

در حالی که شاید همه گیمرها داستان بازی Fallout 4 را دوست نداشته باشند، بسته الحاقی پررمز و راز Far Harbor نیز تقریبا از تمام جهات بهتر از انتظارات و بازی اصلی ظاهر نمی‌شود. مهم‌ترین انتقاد واردشده این بود که فال اوت 4 فاصله زیادی با سبک نقش آفرینی گرفته بود و بیشتر مخاطبان آن را یک بازی شوتر جهان‌باز می‌نامیدند. با این حال، دنیای شنی و رازآلود این بسته الحاقی مملو از جناح‌ها و هیولاهای جدید و فعالیت‌های جانبی است و چیز تازه و مبتکرانه‌ای در کل مجموعه فال‌اوت ارائه می‌کند. در این دی‌ال‌سی، شخصیت اصلی بازی به یک بندرگاه می‌رود و با موجودات بسیاری اعم از دریایی و خشکی به رو به رو می‌شود. با وجود انتقادات وارد شده، داستان خوب این بسته به همراه ماموریت‌های دقیق، یک تجربه بسیار خوب را به گیمر ارائه می‌دهد.

Far Harbor به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین DLCهای بازی Fallout 4 شناخته می‌شود و دلیل خوبی هم دارد. روایت آن تا حد زیادی بهترین عنصر آن را تشکیل می‌دهد که شامل تعداد گسترده‌ای از شخصیت‌های جذاب و ارتباط با داستان اصلی بازی است. مدت زمانی که طول می‌کشد تا آن را به اتمام برسانید، حدود 15 ساعت است و مطمئنا از تجربه آن پشیمان نخواهید شد.

بسته الحاقی بازی Monster Hunter World

بسته الحاقی Iceborne از بازی Monster Hunter World

بازی Monster Hunter: World، یک نقش آفرینی جذاب و سرگرم کننده است و پس از انتشار، به لطف استقبال بی‌نظیر مخاطبان به پرفروش‌ترین بازی تاریخ شرکت کپکام تبدیل شد. شکار هیولاها، با استفاده از طیف وسیع سلاح‌ها به صورت تک‌نفره و یا همکاری تعاملی کوآپ به مذاق بسیاری از گیمرها خوش آمد و با اتمام آن، خواستار محتوای بیشتری در دنیای مملو از اژدهای بازی شدند. تنوع دایناسورها و هیولاها، سلاح‌ها مختلف، چالش‌های مربوط به گیم‌پلی و موارد دیگر از جمله دلایل محبوبیت بسیار بالای این عنوان است. خوشبختانه کپکام به خواسته مخاطبانش گوش کرد و با انتشار بسته الحاقی Iceborne، آن‌ها را با دنیایی از محتوای جدید بیش از پیش غرق جهان مانستر هانتر وُرد کرد.

برای تجربه این بسته الحاقی گیمر بایستی تمامی مراحل داستانی بازی اصلی را به اتمام رساند و به رتبه 16 هانتر برسد. در این دی‌ال‌سی، گیمر ماجراجویی خود را در منطقه برفی جدیدی به نام Hoarfrost Reach ادامه می‌دهد‌. از نظر وسعت، این منطقه بزرگ‌ترین ناحیه در کل بازی است و شاهد تعداد قابل توجهی از ماموریت‌های شکار جدید هستیم‌. همچنین درجه سختی جدید Master Rank به بازی اضافه می‌شود که قدرت و مقاومت هیولاها را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد. بسته الحاقی Iceborne یک پکیج کامل محتوا شامل منطقه و ماموریت‌های جدید، سلاح‌ها و درجه دشواری جدید است که به لطف کامل بودن کیفیت و محتوای آن، اصلا گذر 30 تا 36 ساعت از مدت زمان موردنیاز را احساس نمی‌کنید.

بسته‌های الحاقی می‌توانند وسیله خوبی برای غوطه‌وری بیشتر در بازی‌های موردعلاقه‌ ما باشند، به شرطی که در کنار حفظ کیفیت نسخه اصلی، محتوای جدید و جذاب ارائه دهند. از میان دی‌ال‌سی‌های اشاره شده، Blood And Wine، Iki Island و The Frozen Wilds شما را با دنیایی از محتوای جدید و محیط‌های زیبا همراه می‌کنند و ارزش تک‌تک دلارهایی را که بابت هر یک پرداخت می‌کنید، به شما بازمی‌گردانند. از دیدگاه شما کدام یک از این DLCها می‌توانست به عنوان یک نسخه جدا از بازی اصلی منتشر شود؟ چنانچه دی‌ال‌سی دیگری می‌شناسید که باید در این لیست حاضر می‌شد، در بخش نظرات نام آن را با ما در میان بگذارید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

DLC به چه معناست؟

بسته الحاقی (Downloadable Content) یا به اختصار DLC، پکیجی ست که سازندگان بازی‌های ویدیویی با آن به انتشار محتوای داستانی جدید برای عناوین‌شان استفاده می‌کنند تا جهان بازی را بزرگ‌تر از قبل کنند و مخاطب بتواند مدت زمان بیشتری در آن به ماجراجویی بپردازد.

۱
چند بسته الحاقی برای ویچر 3 منتشر شده است؟

در مجموع دو بسته Hearts of Stone و Blood and Wine برای ویچر 3 منتشر شده‌اند که در کل بیش از 50 ساعت از محتوای داستانی کاملا جدید را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    korn

    مهمان

    مثل همیشه عالی

    پاسخ دهید