دانلود بازی Fallout 4 VR برای PC
دانلود بازی Fallout 4 VR برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fallout 4 VR برای PC

پارسی گیم 15 فروردین 1399 5 دیدگاه
10,673 بازدید

دانلود بازی Fallout 4 VR برای کامپیوتر

استودیو Bethesda خوب بلد است با داستان‌ها و بازی‌های خود عاشقان بازی‌های ویدیویی را به سمت خود جذب کند. در این میان سری بازی Fallout از برجسته‌ترین فرانچایزهایی است که این کمپانی منتشر کرده است و بعد از چند نسخه جذاب، نوبت Fallout 4 بود که برای همیشه تاریخ بازی‌های ویدیویی را تکان دهد و بیش از 200 جایزه مختلف دریافت کند و خود را به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تثبیت کند. دنیای ترسناک و آخرالزمانی بازی در کنار المان‌های گیم پلی بی‌نظیری باعث شد که Bethesda Softworks تصمیم به عرضه نسخه واقعیت مجازی این بازی بگیرد. این‌طور بود که بازی Fallout 4 VR برای هدست های VR راهی بازار شد.

داستان بازی Fallout 4 را همه ما از حفظ هستیم. تفنگ‌داران آمریکایی بعد از اتفاقات ناکازاکی و پرتاب بمب اتم، حالا به خانه و آمریکای دوست‌داشتنی‌شان برگشته‌اند و این آسایش بعد از جنگ اما طولی نمی‌کشد تا توسط اتفاقی وحشتناک نابود شود. سال 2077 میلادی را می‌بینیم که آمریکا دچار یک جنگ تمام‌عیار شده است و همه برای در پناه ماندن از انفجارهای هسته‌ای، به زیرزمین پناه آورده‌اند، در آخر انفجاری بزرگ پدید می‌آید و همه‌چیز را نابود می‌کند. دنیای پسا آخرالزمانی بازی اما پر از موجودات ترسناک و سؤال‌های بزرگ است. جایی که انسان خودش بلایی بزرگ سر استقلالش آورده است. این دفعه شما به‌عنوان تنها بازمانده پناه گاه 111 وارد دنیای نابودشده بعد از جنگ هسته‌ای خواهید شد و هرلحظه برای بقا در Fallout 4 VR بجنگید.

بازی Fallout 4 VR با ورود بازی به دنیای واقعیت مجازی، هیجان خاصی به شما خواهد بخشید. جایی که حریف را با گرافیکی سه‌بعدی و دقیقاً رو به روی خود مشاهده خواهید کرد و قطعاً حس ترس زیادی را خواهید چشید. تجربه واقعیت مجازی این بازی برعکس چیزی که فکر می‌کنید بسیار جالب و شگفت‌انگیز است و مشکلات ریزی که پیش خواهد آمد باعث نخواهد شد که بازی را کنار بگذارید. این دفعه باید کاملاً نشانه‌گیری و تعویض خشاب و تیراندازی را در دنیایی جدید تجربه کنید، جایی که لازم است مکانیک‌های جدیدی را بیاموزید و درنتیجه اگر خود را سلطان فالوت می‌نامید، این دفعه مانند دیگر بازیکنان خواهید بود. عناوین واقعیت مجازی هنوز راه زیادی تا تکامل و رسیدن به سطح انتظارات ما دارند اما این بازی کاملاً شمارا تحت تأثیر قرار خواهد داد. در این سبک نگاهی به Half-Life: Alyx و The Elder Scrolls V Skyrim VR بیندازید.

نکته: این بازی تنها برای کسانی که هدست های واقعیت مجازی دارند قابل اجرا خواهد بود و داشتن یکی از دستگاه های HTC Vive یا Windows Mixed Reality یا Valve Index برای اجرای این بازی الزامی است.

در ادامه برای دانلود بازی Fallout 4 VR با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: CPU: Intel Core i5-4590 or AMD FX 8350 or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1070 / AMD RX Vega 56 or better
Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: CPU: Intel Core i7-6700K or AMD Ryzen 5 1600X
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1080 / AMD RX Vega 64
Storage: 30 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Fallout 4, the legendary post-apocalyptic adventure from Bethesda Game Studios and winner of more than 200 ‘Best Of’ awards, including the DICE and BAFTA Game of the Year, finally comes in its entirety to VR. Fallout 4 VR includes the complete core game with all-new combat, crafting, and building systems fully reimagined for virtual reality. The freedom of exploring the wasteland comes alive like never before. As the sole survivor of Vault 111, you enter a world destroyed by nuclear war. Every second is a fight for survival, and every choice is yours. Only you can rebuild and determine the fate of the Wasteland. Welcome home.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 47.8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    سلام وقت بخیر، با oculus quest 2 هم میشه این بازی رو تجربه کرد یا خیر؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    بهنام

    مهمان

    سلام این بازی با گرافیک 1060 کار میکنم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به بهنام

      پشتیبانی

      سلام
      اجرا میشود

  • Avatar

    davood

    مهمان

    سلام ببخشیداین HTC Vive یا Windows Mixed Reality که ما نداریم خیلی از بازی ها هم جدید این دستگاه ها رو میخواد پس قطغا ما نمیتونیم بازی کنیم این بازی evi 3 که نوشته بودین 15 فرودین میاد خبری ازش نیست بخدا مردیم با این قرنطینه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به davood

      نویسنده

      سلام
      بله این بازی های واقعیت مجازی هست و مخصوص این دستگاه هاست. اویل هم چند روز آینده