Monster Hunter World
یحیی رحیمی

فروش Monster Hunter World به بالای 10 میلیون نسخه رسید

یحیی رحیمی 23 مرداد 1397 بدون دیدگاه
1,309 بازدید

Monster Hunter World از زمان انتشار موفقیت‌های بزرگی به دست آورده است. به نظر می‌رسد که آمار فروش بازی آن‌چنان‌که باید توسط طرفداران تقدیر نشده است. Capcom در ماه ژوئن میلادی اعلام کرده که بازی موفق به رکورد فروش 8.3 میلیون نسخه در کنسول‌های Xbox One و PS4 شده است. حالا برآورد می‌شود که نسخه PC بازی نیز 2 میلیون نسخه به فروش رسانده باشد و با این حساب، میزان فروش کلی به 10.3 میلیون نسخه می‌رسد.

این عدد مرزهای زیادی را جابه‌جا کرده است. Famitsu قبلاً بیان کرده بود که این بازی موفق به فروش 10 میلیون نسخه خواهد شد و حالا پیش‌بینی این کمپانی درست از آب درآمده است. Monster Hunter World مطمئناً یکی از موفق‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی نسل خودش است و کم‌کم در حال طی مسیر تبدیل‌شدن به پرفروش‌ترین بازی Capcom نیز هست. در حال حاضر Street Fighter II این عنوان را در دست دارد.

در خبر دیگری بیان‌شده است که Monster Hunter World به سریع‌ترین بازی ژاپنی تبدیل‌شده است که چنین میزان فروشی را کسب کند. این بازی سریع‌تر از عنوان‌هایی همانند Resident Evil 7، Metal Gear Solid 5 و Dark Souls 3 به فروش بالادست پیداکرده است. این آمار همین‌جا متوقف نمی‌شود و می‌توانیم بگوییم که Monster Hunter World پرفروش‌ترین بازی ژاپنی مستقل نسل خودش است.

تنها بازی که به این عدد نزدیک شده است، Final Fantasy 15 است ک 7.7 میلیون نسخه از آن به فروش رفته است. حالا در دنیایی زندگی می‌کنیم که Monster Hunter از فرانچایز Final Fantasy بزرگ‌تر شده است. اگر تصور دیگری در مورد این بازی داشتید، حالا وقتش رسیده است که همه را کنار بزنید و این عنوان را تجربه کنید. گفته می‌شود که Monster Hunter World برای پلتفرم‌های PC، Xbox One و PS4 در دسترس است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.