هیدتاکا میازاکی، خالق بازیهای Dark Souls، دیمونز سولز، بلادبورن و Sekiro Shadows Dice Twice در مصاحبهای با وبسایت پلی استیشن به جنبههای مختلف بازی الدن رینگ پرداخته است و همچنین غولآخر یا باس فایت موردعلاقه خود را فاش کرده است. او معتقد است که Old Monk از دشوارترین باس فایت های بازی دیمونز سولز، غولآخر موردعلاقه اوست.
به گزارش پارسی گیم و به نقل از وبلاگ پلی استیشن، Old Monk به دلیل طراحی منحصر به فرد و پیشزمینه غنی، محبوبترین باس فایت هیدتاکا میازاکی است و او به طراحی انجامشده افتخار میکند. میازاکی گفت:« دلیل آن است ابتدا مخالفتهای زیادی در مورد طراحی و آنچه میخواستیم با او انجام دهیم، وجود داشت. اما این کاری بود که واقعاً میخواستم انجام دهم و باید مفهوم آن باس از لحاظ بصری و گیم پلی باید وارد بازی میشد».
میازاکی به دوران طراحی بازی دیمونز سولز میپردازد و از مخالفتهای توسعهدهندگان با مفهوم و طراحی Old Monk میگوید: « مخالفهای زیادی از لحاظ پیادهسازی و سرگرمکنندگی وجود داشت و هیچکس آن زمان به باس باور نداشت. در آخر به نتیجه رسیدیم و فکر میکنم که تبدیل به یک غولآخر شد که هواداران از آن استقبال کردند. مکانیسمهای بسیار زیادی در حین توسعه وجود داشت که طراحی آنها دشوار بود. برای نمونه المانهای آنلاین واقعاً پیچیده بود؛ اما Old Monk بر آن رنجها غلبه کرد و من به ساخت آن افتخار میکنم».
الدن رینگ، بازی جدید هیدتاکا میازاکی
Old Monk از جمله بهترین باس فایت های مجموعه بازیهای سولز است که طراحی آن با وسواس بسیار زیادی انجام شده است. مدیر انجمن استودیو اینسومنیاک گیمز مدتی پیش گفته بود که Old Monk محبوبترین غولآخر مجموعه سولز از نظر اوست. وی اولین بار که با این باس فایت مواجه شده است؛ تعجب کرده که او با یک هوش مصنوعی مبارزه نمیکند و اینیک هماورد واقعی است. باسهای دیگری از مجموعه سولز وجود دارد که طرفداران آنها را پسندیدهاند.
بخش بزرگی از مصاحبه هیدتاکا میازاکی با وبسایت پلی استیشن به چالشهای طراحی بازی الدن رینگ اختصاص دارد. میازاکی گفته است که Elden Ring بازی سختی است؛ اما افراد بیشتری قادر به اتمام آن خواهند بود. وی در مصاحبه دیگری اذعان کرد که ارائه گرافیک چشمنواز، هدف بازی الدن رینگ نیست و این اثری است که روی مفاهیم عمیق و داستان پویا تمرکز دارد. تازهترین بازی میازاکی بهزودی برای کنسولهای بازی و کامپیوتر منتشر میشود.
منبع: IGN
دیدگاه کاربران
تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه