بازی Elden Ring
یحیی رحیمی

میازاکی: جلوه‌های بصری و گرافیک، اولویت بازی Elden Ring نیست

یحیی رحیمی 12 دی 1400 بدون دیدگاه
381 بازدید

هیدتاکا میازاکی، خالق مجموعه بازی سولز و کارگردان Elden Ring به تازگی از عدم تجربه ریمیک Demon’s Souls برای پلی استیشن 5 گفته است و دلیل آن را گرافیک بی‌نظیر بازی خوانده است. او گفته است که به حدی تحت تأثیر گرافیک و جلوه‌های بصری قرار گرفته که فشار مضاعفی هنگام توسعه الدن رینگ احساس کرده و تمام تلاش خود را برای ارائه گرافیک بهتری برای PS5 انجام داده است.

به گزارش اخبار بازی پارسی گیم، ریمیک دیمونز سولز که توسط استودیو Bluepoint Games سونی انجام شد، یکی از عناوین باکیفیت سال 2020 بود و تحسین منتقدان را به همراه داشت. این بازی، مرزهای نسل هشتم و نهم را مشخص کرد و نشان داد که سونی، برنامه‌های بزرگی برای نسل جدید دارد. میازاکی در گفتگو با مجله Edge از بازسازی Demon’s Souls تعریف کرده است و اعتراف کرده که هنوز موفق به تجربه‌ی کامل بازی نشده است؛ اما تأثیر بازی روی تیم توسعه الدن رینگ کاملاً مشهود بوده است. میازاکی با اشاره به کیفیت بازی، خاطرنشان کرد:

hidetaka miyazakiبله مطمئنم که تیم خلق جلوه‌های بصری ما، کاملاً این فشار را حس کرد و این تنها در مورد Elden Ring نبود و بلکه (فشار روی تیم توسعه) تمامی بازی‌هایمان حس شد. گرافیک چیزی نیست که ما در اولویت خود قرار دهیم. انتظار ما از گرافیک بازی، بستگی به سیستم‌ها و نیازهای بازی دارد و اولویت پایین‌تری نسبت به دیگر المان‌های توسعه بازی دارد.

بازی Demon's Souls بازی Elden Ring الدن رینگ

Elden Ring جاه‌طلبانه‌ترین پروژه میازاکی

میازاکی چند روز پیش با اشاره به این نکته که تازه‌ترین بازی او، منحصر به فرد و شاهکار است؛ اما الدن رینگ را بازی نخواهد کرد. میازاکی در ادامه گفته است که ساخت الدن رینگ ساده نبوده است و تیم او، تمام تلاش خود را برای خلق بازی بی‌نظیر از لحاظ گرافیکی و گیم پلی انجام داده است:

گرافیک بخشی از بازی است که مرا در مقابل تیم طراحی بصری شرمنده می‌کند، زیرا می‌دانم که آن‌ها به سختی (برای ارائه کیفیت بالا) تلاش می‌کنند و همچنین تمام تلاششان را برای الدن رینگ نیز انجام داده‌اند. تیم توسعه سیستم‌ها و برنامه‌نویس‌های ما، قابلیت‌های تازه‌ای را برای خلق یکی از زیباترین بازی‌های موجود معرفی کرده‌اند.

میازاکی، دلیل عدم تجربه دیمونز سولز را فاش کرده و باور دارد که لذتی از بازی‌هایی که توسعه داده نمی‌برد. او می‌گوید: «من ریمیک Demon’s Souls را بازی نکرده‌ایم، زیرا از بازی‌هایی که خلق کرده‌ایم لذتی نمی‌برم. این بازی‌ها، احساسات و خاطرات گذشته را یادم می‌آورند و دیگر رمقی برای ادامه‌ی بازی نخواهم داشت. اگرچه دیمونز سولز را بازی نکردم، اما خوشحالم که بازی را چنین زیبا می‌بینم.»

بازسازی Demon’s Souls کار ساده‌ای برای استودیو Bluepoint Games نبوده و آن‌ها تمام تلاش خود را به منظور جذب بازیکنان جدید و راضی نگه‌داشتن طرفداران قدیمی انجام داده‌اند. سیستم‌های تازه‌ای به کار رفته است و همچنین تغییرات زیادی در گرافیک ایجاد شده است. میازاکی در آخر، بار دیگر اولویت خود هنگام ساخت Elden Ring را یادآوری کرده و باور دارد که المان‌های دیگر مانند مبارزات، اهمیت بیشتری دارند. نظر شما چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.