سختی بازی Elden Ring
یحیی رحیمی

هیدتاکا میازاکی در مورد میزان سختی Elden Ring: افراد بیشتری بازی را تمام می‌کنند

یحیی رحیمی 9 بهمن 1400 بدون دیدگاه
405 بازدید

بازی‌های استودیو FromSoftware درجه سختی بالایی دارند و اتمام آن‌ها کار ساده‌ای نیست. از دیمونز سولز گرفته تا دارک سولز و Sekiro، تمامی این بازی‌ها طوری طراحی شده‌اند که بازی‌کننده، مبارزاتی دشوار و نابرابر با حریف‌های قدر داشته باشد. طراحی غول‌آخرها طوری انجام می‌شود که بازی‌کننده مجبور به یادگیری سبک مبارزه شود و هر بار خود را با شرایط وفق دهد. بازی Elden Ring بنابر صحبت‌های هیدتاکا میازاکی، همچنان سخت خواهد بود؛ اما افراد بیشتری امکان اتمام بازی را پیدا می‌کنند.

طبق آخرین اخبار بازی، الدن رینگ با بازی‌های سابق هیدتاکا میازاکی تفاوت خواهد شد. میازاکی در مصاحبه با وب‌سایت پلی‌استیشن، صحبت‌های مهم بیان کرده و گفته است که طراحی دشمنان و باس‌ها همچنان دشوار است؛ اما گزینه‌های بیشتری برای فرار از چالش‌ها و دشمنان وجود خواهد داشت. از آنجایی که با بازی‌ جهان‌آزاد روبه‌رو هستیم؛ شکست دادن یک دشمن یا گذر از یک چالش، تنها راه اتمام داستان نیست و می‌توان اکثر فعالیت‌های بازی را فراموش کرد. میازاکی در این مورد گفت:

ما نمی‌خواهیم به‌اجبار بازی را سخت کنیم و می‌خواهیم بازی‌کنان از مهارتشان استفاده کنند و بازی را مطالعه کنند و آنچه اتفاق می‌افتد را حفظ کنند و در آخر از اشتباهاتشان درس بگیرند. ما نمی‌خواهیم بازی‌کنان حس کنند که بازی بدون دلیل و غیرعادلانه سخت و بلکه حس کنند که شانسی برای پیروزی در مبارزه دارند و به این شکل، پیشرفت کنند.

سختی Elden Ring بازی الدن رینگ

Elden Ring‌ سخت؛ اما قابل اتمام

میازاکی در ادامه می‌گوید که سطح سختی Elden Ring را کاهش نداده‌اند و برنامه‌ای برای انجام این کار نداشته‌اند. وی افزود: « در مورد الدن رینگ، ما عمداً سطح سختی بازی را کاهش نداده‌ایم؛ اما فکر می‌کنم که افراد بیشتری این بار، بازی را تمام کنند. همان‌طور که گفتم، سطح آزادی عمل بازی‌کننده برای پیشرفت در دنیا و بازگشت به آن چالش افزایش یافته و این المان‌هایی است که فکر می‌کنم به بازی‌کنان کمک می‌کند تا با فراغت خاطر، بازی را تمام کنند».

تولید‌کننده بازی الدن رینگ در حاشیه رویداد بازی تایپه گفته بود که Elden Ring میزان استرس بازی‌کننده را کاهش می‌دهد و به او فشار روانی وارد نمی‌کند. امکان فرار و دور زدن مبارزات وجود دارد و حتی می‌توان از دیگر بازی‌کنان به لطف قابلیت‌های کوآپ، کمک خواست. میازاکی در پایان مصاحبه به بازی‌کنان گفت که نگران درجه سختی Elden Ring نباشند و این یک اثر نقش آفرینی است که می‌تواند به شیوه‌های مختلفی تمام شود. او به افرادی که دنبال یک بازی سخت می‌گردند؛ گفته است که کلاس شخصیتی Wretch را انتخاب کنند. شخصیت‌های این کلاس، لباسی به تن ندارند و سخت‌ترین کلاس برای شروع است.

فرایند ساخت الدن رینگ تمام شده و متظر انتشار آن در تاریخ 6 اسفند برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی باشید.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.