بلیزارد
یحیی رحیمی

ساخت بازی سبک بقا شرکت بلیزارد از 5 سال پیش شروع شده است

یحیی رحیمی 9 بهمن 1400 بدون دیدگاه
177 بازدید

شرکت بلیزارد در اقدامی باورنکردنی، بازی جدیدی در سبک بقا (Survival) برای نسل جدید کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی کرد. Blizzard آماده انتشار اطلاعات بیشتر در مورد بازی نیست و اسم این اثر را مشخص نکرده است. به گفته‌ی استودیو، جهانی کاملاً جدید جلوی راه بازی‌کنان قرار می‌گیرد که داستان‌ها و شخصیت‌های مختلفی در آن وجود دارد. افرادی که مشغول ساخت پروژه بوده‌اند یا در حال کار روی آن هستند؛ واکنش‌ خود را نسبت به این بازی جدید نشان داده‌اند.

اگر بخواهیم صحبت‌های بیان شده در مورد بازی جدید بلیزارد را دسته‌بندی کنیم؛ دو دسته‌بندی ایجاد می‌شود. یکی سری افراد وجود دارند که دانش کاملی از پروژه دارند و در مورد آن هیجان‌زده‌اند و دیگری هم افرادی است که به‌نوعی در توسعه پروژه دست داشته‌اند و می‌دانند که با چه بازی روبه‌رو هستیم. بنابر آخرین اخبار بازی، ساخت بازی سبک بقا Blizzard از پنج سال پیش شروع شده است و افرادی وجود دارند که چهار سال و نیم روی این بازی کار کرده‌اند.

توسعه بازی جدید بلیزارد توسط کریگ آمای (Craig Amai) مدیریت می‌شود. وی در صفحه‌ی توییتر خود نوشته است که بازی به‌عنوان یک پروژه کوچک روی کامپیوتر او شروع شده است. اگر به پروفایل لینکداین کارگردان بازی نگاه کنیم، خواهیم دید که او تیم توسعه بازی دنیای وارکرفت را در تیرماه سال 2017 ترک کرده و هدایت تیم تازه‌ای را قبول کرده است. این بدین معنی است که ساخت بازی جدید Blizzard از چهار سال و هفت ماه پیش شروع شده است.

بازی جدید بلیزارد Blizzard

بازی جدید بلیزارد چه زمانی منتشر می‌شود؟

کریگ آمای سابقه درخشانی در شرکت بلیزارد دارد. بنابر رزومه کاری موجود، وی در سال 2004 به این شرکت پیوسته و به‌عنوان یکی از کارمندان ارشد، نقش پشتیبان برای بازی Word of Warcraft را داشته است. او در نهایت به یکی از طراح‌های بازی دنیای وارکرفت تبدیل می‌شود و سپس درجه او ترفیع پیدا می‌کند و به‌عنوان یکی از طراح‌های ارشد مأموریت‌های بازی، سالها به نقش خود ادامه می‌دهد. وی تا سال 2017 مشغول توسعه وارکرفت بوده است؛ تا اینکه ایده‌ی تازه‌ای به ذهنش می‌رسد.

مایک یبارا (Mike Ybarra) مدیرعامل سابق بلیزارد در صفحه توییتر خود نوشته است که بازی سبک بقا بلیزارد قابل‌اجرا است و او ساعت‌ها از این اثر جدید را بازی کرده است. اگر رزومه‌های کاری کارمندان سابق بلیزارد را بخوانیم؛ خواهیم دید که جفری ویرتو از توسعه‌دهندگان استودیو Riot در سال‌های 2019 تا 2011، مشغول ساخت بازی جدید بلیزارد بوده است. وی در مورد این بازی گفته است که با پروژه‌ای مواجه هستیم که تمام صنعت را تغییر می‌دهد.

در حال حاضر نمی‌دانیم که چه میزان پیشرفت در آن پنج سال توسعه به دست آمده است. از آنجایی که بلیزارد درخواست پیوستن توسعه‌دهندگان جدید را کرده است؛ به نظر می‌رسد که مدت‌ها تا انتشار آن فاصله داریم. مایکروسافت با خرید اکتیویژن بلیزارد، مالکیت این بازی جدید را به دست گرفته است و این بدین معنی است که احتمال انتشار آن به‌صورت انحصاری وجود دارد. بلیزارد به‌تازگی گفته است که خبرهای مهمی در مورد دیابلو 4 و اورواچ 2 منتشر می‌کند. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.