دانلود بازی Warcraft III Reign of Chaos برای PC
دانلود بازی Warcraft III Reign of Chaos برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Warcraft III Reign of Chaos برای PC

پارسی گیم 26 بهمن 1399 9 دیدگاه
28,775 بازدید

دانلود بازی Warcraft III Reign of Chaos برای کامپیوتر

شاید کمتر کسی باشد که نام وارکرفت را نشنیده باشد. بازی‌ای در سبک استراتژیک که شاید حجم زیادی از خاطرات گیمرهای قدیمی را به خود اختصاص داده است. شماره سوم این بازی با نام Warcraft 3 Reign of Chaos پس از موفقیت دو بازی قبلی و باهدف ادامه این سری موفق توسط استودیو Blizzard ساخته شد و برای اولین بار، گرافیک بازی سبکی سه‌بعدی به خود گرفت که پیشرفت بسیار قابل‌توجهی محسوب می‌شد. همچنین نژادهای جدیدی نیز مانند Night Elves و Undead نیز در کنار دو نژاد قدیمی بازی اضافه گردید تا تنوع گیم پلی را بیشتر از قبل کند.

داستان بازی کمی پس از وقایع نسخه دوم اتفاق می‌افتد. زمانی که فرقه‌ای به نام Burning Legion تلاش در تصرف دنیای بازی که Azeroth نام دارد و شما در قسمت تک‌نفره بازی با هر نژادی بخشی از این داستان را دنبال می‌کنید مثلاً در نقش Thrall برای نژاد Orc ها بازی خواهید کرد که باید مردمش را از سرزمین Azeroth که در حال از بین رفتن است فراری دهد و در شبه‌جزیره‌ای جدید مستقر شود، یا در نقش Arthas که یک پالادین و شاهزاده انسان‌ها است، به مبارزه علیه مردگان و بیماری‌ای که مردم سرزمین را اسیر خودکرده بپردازید. هر قسمت از داستان جذاب و روایتی هیجان‌انگیز دارد و لحظه‌هایی نفس‌گیر، پراسترس و غمگین را در بطن خود جای‌داده است که همچنان پس از گذشت سال‌ها تجربه آن می‌تواند برای شما لذت‌بخش باشد.

گیم پلی در سبک RTS که مخفف Real-Time Strategy است. سبکی که شاید امروز کمتر دیده شود و به‌نوعی در صنعت بازی‌های ویدیویی فراموش‌شده است. برای همین تجربه این بازی‌های نوستالژی که حتی سبک و سیاق آن‌ها نیز به‌نوعی به تاریخ پیوسته، می‌تواند تجربه‌ای بی‌نظیر باشد. شما در نقشه‌هایی با سایزهای مختلف بازی خواهید کرد که هرکدام تم و شکل ظاهری منحصربه‌فردی دارد. در طول بازی باید منابع اصلی که شامل چوب و طلا هست را جمع‌آوری کرده و توسط آن ساختمان‌های جدید را در مقر خود بسازید و ارتش خود را گسترش دهید تا برای مبارزه آماده شوید. هر نیروی موجود در بازی در امری خاص مهارت دارد و نیروهای پیچیده‌تر، قابلیت‌های بیشتری نیز در کنار قدرت تهاجمی خوددارند که تنوع گیم پلی را بیشتر می‌کند؛ یعنی شما با یک بازی استراتژیک ساده سروکار ندارید چراکه کلاس‌های مختلفی از نیروهای تهاجمی و پشتیبانی در ارتش شما وجود دارند. همچنین نیرویی در کلاس قهرمان وجود دارد که قوی‌ترین مهره شما در نبرد است و تنها می‌توانید به یک تا حداکثر سه عدد از آن‌ها به‌طور هم‌زمان دسترسی داشته باشید. این قهرمان‌ها با گذر زمان قدرتمندتر می‌شوند و به قابلیت‌های بیشتری دست پیدا می‌کنند و می‌توانند نقشی حیاتی در پیروزی شما در میدان نبرد را بازی کنند.

لذت چند نفره بازی کردن این عنوان با دیگر افراد نیز از تجربه‌هایی است که شاید مدت‌ها در خاطرات شما ثبت شود. تعداد بسیار زیاد نقشه‌ها، 4 نژاد منحصربه‌فرد که هرکدام سبک بازی متفاوتی رادارند و تعامل میان آن‌ها بسیار جذاب و درعین‌حال، متوازن است؛ یعنی هر نژادی نقاط ضعف و قدرت خودش را دارد و قوی‌ترین یا ضعیف‌ترین وجود ندارد و مهارت بازیکن، پیروزی یا شکست را تعیین می‌کند. همچنین Mod های بسیاری در این بازی گنجانده‌شده‌اند که اکثر آن‌ها توسط خود بازیکنان ساخته‌شده‌اند و هرکدام قوانین خاص مربوط به خود رادارند.

تجربه این بازی برای هر فرد ضروری است زیرا علاوه بر تجدید خاطرات و حس نوستالژی، با یک بازی بی‌نقص روبه‌رو هستید که تمامی عناصر به‌کاررفته در آن برای سرگرم کردن شما به نحو احسنت در کنار یکدیگر قرارگرفته‌اند تا تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای شما به ارمغان آورد.

در ادامه برای دانلود بازی Warcraft III Reign of Chaos با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Xp 32-Bit
Processor: Intel Pentium 4 2.0GHz / AMD Athlon XP 1800+
Memory: 500 MB RAM
Graphics: Radeon X1050 / GeForce 8200
DirectX: Directx 8
Storage: 1 GB Free

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The game opens with the Orc leader, Thrall, waking from a nightmare warning him of the return of the Burning Legion.After a brief encounter with a being who is known only as “the Prophet”, and, fearing that his dream was more of a vision than a nightmare, he leads his forces in an exodus from Lordaeron to the forgotten lands of Kalimdor. Meanwhile, Arthas defends the village of Strahnbrad from orcs. He then joins Archmage Jaina Proudmoore, who aids him in investigating a rapidly spreading plague, which kills and turns human victims into the undead. Arthas kills the plague’s originator, Kel’Thuzad, and then purges the infected city of Stratholme which leads Jaina to part ways with him in disgust.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    حداقل frozen throne رو میگذاشتید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Pooriya

    مهمان

    رو دست این بازی نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    ممنون از سایت خوبتون…

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    از 4سالگیم دارم بازی Warcraftمیکنم تا الانی که 20سالمه واقعا بازی رو دست این ندیدم ولی حیف که blizzard تا نسخه frozen انتشار داده

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    من برنامه rar رو میخوام تو سایت دارین؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مجید

    مهمان

    این الان چه ویژگی داره که گزاشتین؟ آپدیت شده یا چیز دیگه؟
    frozen throne از این جدید تره بهترم هست. دیگه این نسخه ارزشی نداره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مجید

      مدیر سایت

      سلام
      جهت تکمیل ارشیو هست و همون نسخه معروف قدیمی هست.

  • Avatar

    Negan

    مهمان

    در کل بهترین تجربه من هست واقعا بازی عالی هست اولش که نصب میکنید فکر میکنید بازی بچه گونه ای هست ولی همین که یکم بازی کنید متوجه میشید یک شاهکار هست
    در ضمن قاره آزاراث در حال نابودی نیست ترال بخاطره یک چیز دیگه(بازی که کنید متوجه میشید)میخواد از انجا بره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    فرزاد

    مهمان

    یادش بخیر….

    پاسخ دهید