Diablo-4
یحیی رحیمی

خبری از حالت آفلاین در Diablo 4 نخواهد بود؛ تمام نسخه ها به صورت آنلاین

یحیی رحیمی 12 آبان 1398 بدون دیدگاه
511 بازدید

بازی Diablo 4 دیروز در مراسم BlizzCon 2019 رونمایی شد. Blizzard جزئیات فوق العاده زیادی از این بازی را در اختیار ما قرار داد و بسیاری از نژادها و تم اصلی بازی را فهمیدیم. امروز اما طراح اصلی بازی به نام Angela Del Priore در مصاحبه ای پیرامون بازی از داستان و حالت آفلاین و آنلاین بازی صحبت کرده است.

از طراح اصلی Diablo 4 پرسیده شده است که آیا بازی دارای یک بخش آفلاین جداگانه است یا خیر؟ او در جواب گفته است که استودیو قرار نیست از قابلیت آفلاین پشتیبانی کند اما همان طور که قبلا هم گفته شده است، نیازی به ملحق شدن به گروه های مختلف نیست و می توان به صورت تک نفره و خصوصی نیز به گشت و گذار در سیاه چاله ها پرداخت. همچنین مراحل داستانی نیز همچنان خصوصی خواهند بود.


این قطعا برای افرادی که تا به حال Diablo را روی PC تجربه کرده اند، شکه کننده نیست زیرا که بازی Diablo 3 نیاز به اتصال مداوم به اینترنت داشت. همچنین بسیاری دیگر از بازی های کمپانی Blizzard همانند World of Warcraft، Overwatch و StarCraft به اتصال مدوام اینترنت نیازمند هستند. البته نسخه کنسولی بازی Diablo 3 قابلیت بازی به صورت آفلاین را داشت اما بازی Diablo 4 روی تمامی پلتفرم ها نیاز به اتصال مداوم اینترنت دارد و قرار نیست اتفاق نسخه قبلی تکرار شود.

افرادی که در BlizzCon موفق به تجربه بازی Diablo 4 شده اند، آن را بسیار زنده و پویا تعریف کرده اند و به نظر جان دوباره ای به این فرانچایز بخشیده شده است. بازگشت این سری به سوی تاریکی و ترس نیز از دیگر پیشرفت های خوب نسخه جدید است. داستان بازیکنان از یک دنیای جهان بازی عظیم به پنج منطقه مشخص و متفاوت می برد. تیم توسعه از Diablo 3 بسیار یاد گرفته است و برای همین یک داستان غیرخطی را انتخاب کرده است. می توانید در وسط بازی به انجام مراحل دیگری بپردازید. Diablo 4 همچنین دارای 5 کلاس مختلف خواهد بود. فعلا نژاد بربر، Sorceress و Druid معرفی شده است و قرار است با عرضه بازی نیز اطلاعات بیشتری دریافت کنیم.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.