بازی World of Warcraft
محمد صادق شجاعی

شرکت بلیزارد اخبار جدیدی از بازی‌های Warcraft ،Diablo و Overwatch منتشر خواهد کرد

محمد صادق شجاعی 7 بهمن 1400 بدون دیدگاه
223 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، رئیس شرکت بلیزارد یعنی مایک یبارا به طرفداران سری بازی‌های Overwatch ،Warcraft و Diablo اطمینان داده است که به زودی اخبار جدیدی از این مجموعه‌های لایو سرویس منتشر خواهد شد.

شرکت بلیزارد قصد ندارد در سال جاری رویداد BlizzCon را برگزار کند. به همین دلیل بسیاری از طرفداران مجموعه‌های Overwatch ،Warcraft و Diablo متشاقانه منتظر انتشار اخبار جدید آن‌ها هستند. حال این دسته از بازیکنان می‌توانند به آینده امیدوار باشند؛ زیرا مایک یبارا، رئیس شرکت Blizzard اعلام کرده «طی هفته‌های آینده» اخبار تازه‌ای از مجموعه‌های مذکور منتشر خواهد شد.

این خبر را مایک یبارا در قالب پاسخ به توییت یکی از کاربران شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است. این کاربر در توییت خود به ساخت اثری جدید در سبک بقا توسط شرکت بلیزارد اشاره کرده است. او باور دارد که احتمالا شرکت Blizzard برای ساخت این اثر تعداد اعضای تیم تولید دیگر مجموعه‌ها را کاهش دهد. مایک یبارا در پاسخ به این کاربر گفت: «بلیزارد استودیو بزرگی است و تیم‌های با‌استعداد و در حال رشد متعددی دارد که از لایو سرویس‌ها پشتیبانی می‌کنند. در طی هفته‌های آینده، اخبار تازه‌ای از مجموعه‌های Overwatch ،Warcraft و Diablo منتشر خواهد شد».

شرکت Blizzard معمولا اخبار جدید مجموعه‌ها و سری بازی‌های خود را در جریان رویداد BlizzCon منتشر می‌کرد. زمان این رویداد از سال 2013 تغییر کرد و هر ساله در ماه نوامبر برگزار شد. با این وجود پاندمی کرونا این روند را با مشکل رو‌به‌رو کرد و مانع از بر‌پایی رویداد BlizzCon شده است. در سال گذشته شرکت بلیزارد رویداد BlizzCon را به صورت آنلاین و در ماه فوریه برگزار کرد. برای سال جاری نیز شرکت مذکور برنامه‌ای مشابه داشت. اما رویداد BlizzCon 2022 به دلیل پیامد‌های ناشی از آزار و اذیت و تبعیض کارکنان شرکت بلیزارد لغو شد.

بازی Overwatch 2

شرکت بلیزارد اخبار تازه خود را خارج از رویداد BlizzCon منتشر می‌کند

بلیزارد در زمان لغو رویداد BlizzCon 2022 اعلام کرد که قصد بازنگری در ماهیت این رویداد را دارد. همچنین گفته شد که اخبار پیرامون مجموعه‌های شرکت Blizzard از طریق کانال‌های رسمی آن‌ها منتشر خواهد شد؛ اعضای تیم برگزاری رویداد BlizzCon از این تصمیم استقبال کرده‌اند.

لازم به ذکر است که اخباری همچون محتوا‌های بسته الحاقی بعدی بازی World of Warcraft، شرایط کلی بازی Overwatch 2 و ویژگی‌های بازی Diablo IV به انتشار در یک رویداد خاص محدود نیستند. به این ترتیب سازندگان هر زمان که آماده باشند، می‌توانند اخبار مربوط به محصول خود را در وب‌سایت‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. در واقع معرفی IP جدید بلیزارد به واسطه انتشار یک توییت، ثابت می‌کند که این شرکت شیوه‌های سنتی را کنار گذاشته و هر زمان که آماده باشد محصولات تازه خود را معرفی می‌کند.

شرکت اکتیویژن بلیزارد در حال حاضر در مرحله قرار گرفتن تحت مالکیت شرکت Microsoft در یک معامله 69 میلیارد دلاری است. هم‌اکنون مشخص نیست که این قرارداد چه تاثیری در آینده مجموعه‌های مشهور این شرکت خواهد داشت. این سوالات که کدام‌یک از آثار شرکت Activision Blizzard به سرویس گیم پس اضافه خواهند شد یا چه مجموعه‌هایی به انحصاری ایکس باکس تبدیل می‌شوند، ذهن بسیاری از بازیکنان را به خود مشغول کرده است. در حالی که تاریخ انتشار بازی‌های Diablo IV و Overwatch 2 مشخص نیست، شرکت بلیزارد از تاخیر در انتشار آن‌ها خبر داده است. شرکت اکتیویژن بلیزارد در جلسه سرمایه‌گذاران اعلام کرد که هر دوی این آثار از زمان بیشتر به بهترین شکل بهره می‌برند.

نظر شما در مورد انتشار اخبار جدیدی از بازی‌های Warcraft ،Diablo و Overwatch در هفته‌های آتی چیست؟ آیا موافق عدم برگزاری رویداد BlizzCon و انتشار اخبار طریق وب‌سایت رسمی و شبکه‌های اجتماعی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.