بازی Warcraft Rumble
یحیی رحیمی

زمان انتشار بازی Warcraft Rumble برای موبایل اعلام شد

یحیی رحیمی 13 مهر 1402 بدون دیدگاه
283 بازدید

بازی Warcraft Rumble اثری استراتژی از سوی شرکت بلیزارد است که روز سوم نوامبر (دوازدهم آبان) به‌طور رسمی برای اندروید و آی‌او‌اس منتشر می‌شود. پیش‌ ثبت‌نام برای دریافت زودهنگام بازی روی هر دو پلتفرم موبایل آغاز شده است و می‌توان برای دریافت آن آماده شد. وارکرفت رامبل از دیگر بازی‌های موبایل بلیزارد است که با هدف کسب درآمد از این بازار ساخته شده است.

بازی وارکرفت رامبل قبلاً با اسم Warcraft Arclight Rumble شناخته می‌شد. این بازی یک عنوان اکشن استراتژی است که در جهان وارکرفت جریان دارد. نسخه آزمایشی بازی در تابستان امسال منتشر شد. گیمرهای کشورهایی مانند فیلیپین، کانادا، استرالیا، دانمارک، فنلاند، نروژ و سوئد توانستند نسخه آزمایشی را تجربه کنند و نظرات خود را هم به اشتراک گذاشتند. روز دوازدهم آبان می‌توانید این بازی رایگان را به‌طور کامل دانلود و تجربه کنید.

روند بازی بدین صورت که باید هدایت ارتش مینیس را بر عهده بگیرید و با دشمنان و باس‌های افسانه‌ای دنیای وارکرفت روبه‌رو شوید. انتخاب مینیس‌ها و هیروها روی شانس پیروزی شما تأثیر می‌گذارد و در حین نبرد نیز با هیروهای مشهور مجموعه بازی وارکرفت همراه خواهید شد. بلیزارد سعی کرده تا هم طرفداران قدیمی و هم جدید را به‌سوی این محصول بکشاند. صفحه توییتر بازی نوشت که روزشمار انتشار بازی آغاز شده است و اینکه با پیش‌ثبت‌نام می‌توانید آیتم‌های جایزه دریافت کنید.

بازی Warcraft Rumbleجزئیات بازی Warcraft Rumble

طبق گفته‌ها، 65 نوع سرباز و هیرو برای انتخاب وجود دارد و در عین حال باید کاراکترهای بیشتری از سرزمین افسانه‌ای آزروث گرد هم آورید. هدف آن است که یک ارتش مجهز از میان پنج فکشن قابل انتخاب تشکیل دهید. از جمله فکشن‌های موجود باید به: آندد، بیست، هورد، الاینس و بلک‌راک اشاره کرد. همچنین چندین حالت بازی هم از تک‌نفره یا کمپین فردی گرفته تا نبردهای PvP با دیگر بازی‌کنان آنلاین در دسترس خواهند بود.

افرادی که بازی Warcraft Rumble را تجربه کرده‌اند، نظرات قابل‌توجهی دارند. در واقع این بازی بیشتر برای گیمرهای جوان و حتی کودکان ساخته شده است. همچنین هدف از ساخت آن هم کسب درآمد از گیمرهای موبایل است. بازی Diablo Immortal نیز دیگر اثر موبایل بود که انتقادات مشابهی را دریافت کرد. مجموعه بازی دیابلو از جمله قدیمی‌ترین عناوین ویدیوگیم به‌یک‌باره برای کسب درآمد از گیمرهای موبایل استفاده شد که اگرچه درآمد زیادی برای بلیزارد به دست آورد، اما موردپسند طرفداران قدیمی این مجموعه قرار نگرفت.

ثبت‌نام برای دریافت بازی وارکرفت رامبل از طریق گوگل پلی و اپ استور اپل آغاز شده است. روز دوازدهم آبان می‌توانید به دانلود آن بپردازید.

منبع: GamingonPhone

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.