بازی Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

ماد آشوب بازی GTA V به Red Dead Redemption 2 آمد

یحیی رحیمی 24 دی 1400 بدون دیدگاه
5,553 بازدید

در صورتی که ویدیوهای بازی GTA V در توییچ و یوتیوب را نگاه کرده باشید با ماد آشوب (Chaos) بازی آشنا هستید. این ماد هر 30 ثانیه، یک اتفاق جدید را پیش می‌آورد که پیشرفت بازی‌کننده را با مشکل مواجه می‌کند. ممکن است اتومبیل‌های اطراف منفجر شوند یا شهروندان به یک باره بایستند و شروع به رقص کنند. این ماد محبوب با پلتفرم توییچ تلفیق شده و تماشاگران می‌توانند در مورد اتفاق بعدی رأی بدهند. ماد مشابه برای بازی Red Dead Redemption 2 نیز منتشر شده است.

ماد Chaos بازی Red Dead Redemption 2 در وب‌سایت نکسوس ماد قرار گرفته است که کارکردی مشابه ماد GTA V دارد. هر 45 ثانیه یک‌بار، اتفاق جالبی رخ می‌دهد که شباهت بسیار زیادی به ماد قبلی دارد. برای نمونه کشاورزها تصمیم به گروگان‌گیری شخصیت اصلی می‌گیرند یا اینکه خون‌آشام در بازی ظاهر می‌شود یا حتی بازی‌کننده به خوک تبدیل می‌شود. صدها اتفاق مختلف برنامه‌ریزی شده است که هر 45 ثانیه، یکی از آن‌ها اتفاق می‌افتد. ابزار مناسبی برای تلفیق ماد با توییچ نیز معرفی شده است تا بینندگان بتوانند در مورد اتفاق بعدی نظرسنجی کنند.

ماد Chaos بازی Red Dead Redemption 2

ماد آشوب Red Dead Redemption 2

در صورتی که می‌خواهید به‌تنهایی ماد Chaos بازی Red Dead Redemption 2 را تجربه کنید، چنین گزینه‌ای نیز فعال است؛ اما تمام لذت این ماد به تجربه گروهی آن یا همکاری بینندگان در استریم است. این ماد زمانی منتشر شده است که طرفداران Red Dead Online از نبود محتوای مناسب عصبانی هستند و هشتگ «رد دد آنلاین را نجات دهید» به راه انداخته‌اند. ده‌ها هزار نفر از عدم انتشار آپدیت مناسب برای بازی ناراحت هستند و چنین مادی می‌تواند اندکی از ناراحتی ایجادشده بکاهد.

این اولین بار نیست که طرفداران از آپدیت‌های ضعیف Red Dead Online رضایت ندارند و بازیکنان در سال 2020 با پوشیدن لباس دلقک؛ اعتراض خود را به گوش راک استار رساندند. اعتراض‌ها و انتقادات راه به جایی نبرده است و بازی همچنان خالی از محتوا است. مادسازهای رد دد ریدمپشن 2 در این مدت فعال‌تر بوده‌اند و اخیراً برف به Red Dead Online اضافه شده است که نتیجه‌ی ساخت یک ماد مشخص بود. برای دریافت ماد GTA V برای RDR2، می‌توانید از سایت نکسوس ماد استفاده کنید و سپس مراحل اعلام شده را طی کنید.

منبع: PCGAMENS

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.