آپدیت‌های بازی Red Dead Online
محمد صادق شجاعی

بازیکنان از آپدیت‌های بازی Red Dead Online و شرایط آن ناراضی هستند

محمد صادق شجاعی 22 دی 1400 بدون دیدگاه
300 بازدید

طبق تازه‌ترین اخبار بازی، بسیاری از علاقه‌مندان بازی Red Dead Online نسبت به نحوه به آپدیت‌های این اثر توسط شرکت Rockstar Games به شدت ناراضی هستند.

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بهترین آثار تمام دوران صنعت ویدیو گیم است. اثری که روایت درخشان و شخصیت‌های بی‌نظیرش، موفقیت چشم‌گیری به وجود آوردند که نمونه آن را کمتر در تاریخ دیده‌ایم. شرکت Rockstar Games در کنار بخش داستانی رد دد ردمپشن 2 اقدام به انتشار بخش آنلاین آن تحت عنوان بازی Red Dead Online کرده است. اما ظاهرا این اثر قرار نیست به مانند بخش اصلی رضایت بازیکنان را به دنبال داشته باشد.

اخیرا جامعه بازیکنان رد دد آنلاین از طریق شبکه اجتماعی توییتر، از ناامیدی و نارضایتی خود نسبت به کمبود محتواهای بازی مذکور گفته‌اند. این امر زمانی به چشم می‌آید که بازیکنان آن را با بازی GTA Online مقایسه می‌کنند. بخش آنلاین بازی GTA 5 اخیرا به روز رسانی داستانی تحت عنوان The Contract دریافت کرده است. بازیکنان می‌توانند این محتوا را به صورت رایگان تجربه کنند.

در طی چند روز گذشته، بسیاری از طرفداران و علاقه‌مندان بازی Red Dead Online، به واسطه هشتگ SaveRedDeadOnline تلاش کردند تا توجه شرکت راک استار را به خود جلب کنند. مشکلات اصلی این بازی از این حقیقت ناشی شده که کمبود آپدیت‌های جدید به شدت حس می‌شود. این در شرایطی است که بازی جی تی ای آنلاین به صورت مداوم به روزرسانی‌های تازه دریافت می‌کند. آخرین آپدیت محتوایی که برای بازی رد دد آنلاین منتشر شد، به روز رسانی Blood Money در ماه جولای سال 2021 است. در بین طرفداران سری Red Dead، بسیاری احساس می‌کنند که تمرکز شرکت Rockstar Games معطوف به ارائه محتواهای تازه برای بازی Grand Theft Auto Online است.

آپدیت‌های بازی Red Dead Online

نارضایتی از عدم ارتباط سازندگان با بازیکنان بازی Red Dead Online

دیگر موردی که طرفداران و بازیکنان بازی Red Dead Online نسبت به آن ناراضی هستند، عدم ارتباط سازندگان با بازیکنان است. این افراد اعتقاد دارند حداقل کاری که شرکت راک استار می‌تواند انجام دهد، معرفی برنامه‌هایش در قبال بازی رد دد آنلاین است. به این واسطه بازیکنان می‌توانند از اتفاقات آینده مطلع شوند و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند. شرکت راک استار تا‌کنون به نارضایتی بازیکنان واکنشی نشان نداده است.

نظر شما در مورد آپدیت‌های بازی Red Dead Online چیست؟ آیا تا‌کنون نسبت به تجربه این بازی اقدام کرده‌اید؟ آیا موافق هستید که بازی جی تی ای آنلاین باعث بی‌توجهی راک استار نسبت به بازی رد دد آنلاین شده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.