ماد بازی Red Dead Redemption 2
محمد صادق شجاعی

ماد بازی Red Dead Redemption 2 برف را به تمامی محیط‌ها اضافه می‌کند

محمد صادق شجاعی 7 دی 1400 4 دیدگاه
3,438 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ماد تازه‌ای برای بازی Red Dead Redemption 2 منتشر شده که فصل زمستان را به این اثر اضافه کرده و محیط‌های آن را در زیر لایه‌ای از برف قرار می‌دهد.

در حدود سه سال از عرضه بازی رد دد ردمپشن 2 می‌گذرد. در طی این مدت ماد‌های شگفت‌انگیزی منتشر شده که جهان آن را به کلی تغییر داده‌اند. جامعه ماد‌ساز‌های خلاق نه تنها مکزیک از اولین بازی Red Dead Redemption را اضافه کرده‌اند، بلکه ویژگی‌های صوتی و گرافیکی را نیز بهبود بخشیده‌اند. حتی در مادی جالب توجه، زامبی‌ها را به دنیای بازی Red Dead Redemption 2 آورده‌اند. اما اکنون که در فصل زمستان هستیم، مادی با محوریت برف برای بازی رد دد ردمپشن 2 منتشر شده است.

بازی رد دد ردمپشن 2 دارای لوکیشن‌های زیادی است که از قبل زیر پوشش برف قرار گرفته‌اند. داستان اصلی این اثر در کوه‌های برفی هاگن آغاز شده و بازیکنان می‌توانند به دریاچه یخ‌زده ایزابلا و دیگر مناطق پوشیده از برف گریزلیز وست سفر کنند. با توجه به وقوع در نسخه‌ای خیالی از آمریکا، پیدا کردن مناطق برفی در میان دشت‌ها و جنگل‌ها دشوار است. اما با کمک ماد می‌توانید به این هدف دست پیدا کنید.

این ماد توسط یوتیوبری به نام Supreme Dear Leader نمایش داده است. در قالب آن می‌توانید نسخه برفی مناطق بازی Red Dead Redemption 2 از جمله سنت دنیس را مشاهده کنید. در کنار جاده‌ها و خیابان‌ها، برف روی لباس‌ها و کلاه آرتور نیز نشسته است. تندباد‌های ناگهانی جذابیت متفاوتی به آب و هوای معمولا گرمسیری محیط‌های رد دد ردمپشن 2 می‌بخشند.

Supreme Dear Leader چندین ماموریت سنت دنیس را در محیط برقی به نمایش گذاشت. در حالی که بارش برف در شهر سنت دنیس چشمگیر بوده، اما ویدیو مذکور فاقد لینک ماد مورد استفاده است. بازیکنانی که به دنبال ایجاد شرایط برفی در بازی خود هستند، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت NexusMods، ماد Simple Snow را دریافت و نصب کنند.

ماد بازی Red Dead Redemption 2

ماد‌های بازی Red Dead Redemption 2 ویژگی‌های بسیاری اضافه کرده‌اند

ماد‌های بازی Red Dead Redemption 2 تا‌کنون طیف گسترده‌ای از تجربیات جدید را به اثر مشهور راک استار اضافه کرده‌اند. برای مثال، به لطف ماد‌ها می‌توانید سگ‌های خود را داشته باشید و به صورت واقعیت مجازی این اثر را تجربه کنید. با این وجود که محتوا‌های تازه رد دد ردمپشن 2 به بخش آنلاین آن محدود می‌شوند، جامعه ماد‌ساز‌ها ضعف سازندگان را جبران کرده‌اند.

نظر شما در مورد اضافه شدن برف در قالب ماد بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ آیا این ویژگی باعث بهبود تجربه شما می‌شود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    نواب

    مهمان

    مسخره میشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    بد شد که.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Behdad

    مهمان

    ایکاش فقط برای رد دد آنلاین نبود?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علیرضا

    مهمان

    راستش خیلی عالیه من خیلی با این مود حال میکنم

    پاسخ دهید